pas mane kaip tik sis atveji, kad gumos nebuvo plyse. Visada kai pasikeliu masina ant keltuvo ar lendu i duobe stengiuosi apzuireti granatu bei vairo koloneles gumas, nes zinau, plysusi apsauga gali privesti prie remonto
Uzvakar kai nuvariau i servisa, pakelem, apziurejom ir butent gumos buvo sveikos, nesuplyse. Pasiskambinau seiminikui kas pries tai turejo ta masina. Jis minejo, kad kolonele pries 3 metus kazkur jau buvo restauruota. Taigi isvadas galima irgi atitinkamas daryti.
Snd pasiemiau jau masina, nors vakar apie 6 val vakaro paskambino ir pranese, kad viskas sutvarkyta ir galiu pasiimti. Taciau buvau labai nustebes, kai isvaziavau i gatve, nes vairas stovejo kreivai.
Pries sumokant pinigelius, darbuotojas dar patikino, kad vie viska tinkamai padare, ir pabreze, kad vaira pastate tinkamai. Pestebejus si blogi, apsisukau ir atgal i servisa. Be visa kito islipes pamaciau, kad vairuotojo kilimelis svieziai suteptas tepalo dememis! :o cia tai nustebino. Pakeltu tonu pasipiktinau, tai vadybinike iskarto paeme kilimeli plauti, kol meistrai atstatinejo vaira i vieta. Vairas savo vietoj greitai atsidure, taciau kilimelio valymas uztruko 40 min.
Bus matyti kiek si kolonele po remonto laikis, garantija dar 12 men dave. Ivertinus, kad pats restauravimas 450 lt kainuoja, nemanau, kad verta senos ieskoti.