Autorius Tema: tepalai  (Skaityta 46972 kartus)

Neprisijungęs Minde9999

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 237
tepalai
« Atsakymas #15: Spalio 19, 2011, 16:16:18 pm »
sveiki, ruosiuosi keisti tepalus picnikuj 2.0 benzinas.. kai garaziniai keisdavo pildavo 5w40, dabar eolte buvau rekomendavo tik 10w40. Tai klausimas toks ar variklui kokios reiksmes bus jeigu nuo sintetiniu pereisiu prie pusiau?

 

Neprisijungęs Dariusno

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 146
tepalai
« Atsakymas #16: Spalio 22, 2011, 21:48:21 pm »
Citata
horn parašė:
Girdėjau, kad Norvegijoj visai nėra pusiausintetinių ir mineralinių tepalų, o temperatūros ten panašios. Prašyčiau dirbančių Norvegijoj pritarti arba paneigti :)

netiesa, tikrai

Neprisijungęs andriusif

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
tepalai
« Atsakymas #17: Spalio 23, 2011, 12:58:15 pm »
Siūlau geriau pasižiūreti į serviso manualą ir tada primesti klimato sąlygas bei galimą susidėvėjimo lygį. Tada pasitikrinti web puslapyje, kur parenka alyvą pagal modelį. Pvz: http://www.q8oils.eu/index.php?domain=com. Vat ir turėsi atsakymą. 10w40 pilasi i dyzelinius Avensius, nes prie +10C ir daugiau dyzeliniams varikliams 5w30 yra perskystas (benzinams tai turi mažiau įtakos). 10w bent teoriškai skirtas naudoti iki -18C. Prie žemesnių temperatūrų jau reikia 5w.  Tačiau w30 ne taip sveika prie aukštų temperatųrų (+20 ir daugiau). Į didesnes apkrovas turinčius variklius pilamos w40, o kartais net w50 (nes jie labiau užkaista). Jei variklis jau padrožtas, tai kaip rašytą kolegų aukščiau gali susilaukti nemalonių staigmenų. Tokiu atveju gali tekti persipilti į pusiau sintetiką ir žiemą pakentėti. Galbūt prie -20 ir daugiau net nevažiuoti t.y. nelaužyti savo transporto. Labai taupant variklį Lietuvoje tepalus keisti reiktų kelis kartus per metus t.y. žiemai užsipilti skystesnį, o vasarai pasikeisti į tirštesnį. Benzinui ir net dyzeliui, kuris su nepadrožtu varikliu 5w40 yra neblogas pasirinkimas. Lyginant su 5w30, jis žiemą greičiau stings, tačiau vasarą lėčiau skystės.

Neprisijungęs kaziukas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 7
tepalai
« Atsakymas #18: Spalio 23, 2011, 15:48:20 pm »
Citata
horn parašė:
Girdėjau, kad Norvegijoj visai nėra pusiausintetinių ir mineralinių tepalų, o temperatūros ten panašios. Prašyčiau dirbančių Norvegijoj pritarti arba paneigti :)




tikrai ne tiesa! cia traktroiai vazineja su mineraliniais  ar universal tepalais  ir prie - 25 jokiu problemu jei tik batareika veza! ir seip norgeje cia daug ir senu auto  tai  visi naudoja visokiausius tepalus nuo pigiausiu ir iki brangiausiu!B)

Neprisijungęs cigonas64

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 47
tepalai
« Atsakymas #19: Spalio 23, 2011, 20:39:05 pm »
ira norgej ivairiu tepalu,pagal kiekvieno kisene

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1674
tepalai
« Atsakymas #20: Spalio 24, 2011, 01:10:11 am »
jojo 10w40 i turbo dyzeli :) Po 50k km gali perrinkinet turbina... Vienas jau Previajai 2004m perrinko, nesulaukes 200k km, nors kai pirko masina buvo nuvaziavus 130k km (pirko is atstovybes) ir nuo to laiko pyle 10w40 i D4D. Tai va po 65k km pasekmes islindo, tepalas pradejo dingt litrais. Restauravo turba. Daba atstovybe liepe sussipilt sintetika 5w30 :)
Aisku idomus zmogus, tepalus pasikeicia pats, bet jei kas genda varo i atstovybe :) Na bet visko buna :)
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 24, 2011, 01:11:16 am sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs lawyer

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 219
tepalai
« Atsakymas #21: Spalio 24, 2011, 08:52:47 am »
Citata
Henris parašė:
jojo 10w40 i turbo dyzeli :) Po 50k km gali perrinkinet turbina... Vienas jau Previajai 2004m perrinko, nesulaukes 200k km, nors kai pirko masina buvo nuvaziavus 130k km (pirko is atstovybes) ir nuo to laiko pyle 10w40 i D4D. Tai va po 65k km pasekmes islindo, tepalas pradejo dingt litrais. Restauravo turba. Daba atstovybe liepe sussipilt sintetika 5w30 :)
Aisku idomus zmogus, tepalus pasikeicia pats, bet jei kas genda varo i atstovybe :) Na bet visko buna :)


10w40 i D4D pilu 5 metus is eiles (apie 150 t. km)
masinai 9 metai, pravaziavus 240 t. km
jokiu problemu nebuvo.
todel nereikia daryti apibendrinimu ten, kur apibendrinimai negalimi is esmes.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 24, 2011, 08:54:10 am sukūrė lawyer »

Neprisijungęs previs

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 172
tepalai
« Atsakymas #22: Spalio 24, 2011, 17:10:36 pm »
Gamintojas rekomenduoja 5w30, as kai keiciausi castrolo puslapi rekonedavo 5w40 na po ilgu svarstymu toki ir supyliau. bet kadangi bedos su tepalo spaudimu pas mane, tai nezinau ar tepalai kalti ar pompa ar dar kazkas. ruosiuosi padaryti perpylima ir pilsiu 5w30 (laukiu kol suveiks uz puse kainos) ir tada ziuresiu, jai tas pats reiskias beda ne tepale o kazkur kitur.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1674
tepalai
« Atsakymas #23: Spalio 24, 2011, 19:30:33 pm »
Jei del tepalo lemputes paveluoto uzgesimo uzvedu motora. Tai as arteju prie isvadoas, kad bus visgi kaltas tepalo filtras. Su meistru snekau, kuris pora metu dirbo Danijoj. Su ta pacia auto vazinejo ir LT ir DK. Tai sake, Lietuvoj koki filtra bedetu, ta lempute sviecia po 2-3s. O ten kazkodel perkant tepalo filtra, tokius bajerius buvo pamirses. Beje tepalas irgi perkamas ten buvo, bet klampa ta pati ir tas pats tepalas Casrtol EDGE 5w40. Auto pas ji berods Opel Astra. 1.7 zyzelis.
Kadangi patsai dirbo ten servise mechaniku, tai iatre, kad pas mus filtrai atkeliauja is treciom salim skirtu gamintoju, nesvarbu ar originalas ar MANN, ar BOSCH. Korpusas identiskas kaip LT, bet filtro prlaidumas visai kitas.
Na bet gal cia tik sutapimas. Beje as kai pasikeciau tepalus irgi apie 2000km lampute gesta iskart uzkurus. Po to pradeda ilgiau laikytis, matyt filtras susirenka kazkiek brudo ir pralaidumas nebe tas...
Na bet cia tik itarimai. Toyotom tepalo lemputes problemu matau nelabai kas cia issisprendzia :) Tiesiog nebekreipia demesio po kiek laiko :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs previs

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 172
tepalai
« Atsakymas #24: Spalio 24, 2011, 21:40:20 pm »
Na Henri nezinau, pirkau filtra ale orginalu is toyotos parduotuves jaigu taip isireiksti galima, bet vistiek, 2000km gerai buvo,dabar baisu, ngesta net ilgesni laika palaikius, arba reikia pagazuoti, net turibina kaukt pradeda. baisku :) bandysiu 5w30 parasysiu ar padejo ar ne. gal labai jautrus varikliai tepalui, kas zino
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Neprisijungęs dzonas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 218
tepalai
« Atsakymas #25: Spalio 24, 2011, 22:19:00 pm »
Paskutini karta bandau atvesti i prota, mane klaiki neviltis apima skaitant postus apie tepalus ir su jais susijusius dalykus. Negi jus skaityti nemokat - pilnas internetas skaitymo saltiniu apie tepalus.

Lempuciu bijotojams: pasitikrinkite tepalo slegio davikli (jis yra mechaninis [spyruoklinis] - gal strigineja, blogas kontaktas ar membrana plysus), antra - pasitikrinkite tepalo slegi magistraleje.
Ir tik po to ieskokite slieku.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 24, 2011, 22:21:48 pm sukūrė dzonas »
15 metu su dyzeliu

Neprisijungęs cigonas64

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 47
tepalai
« Atsakymas #26: Spalio 24, 2011, 22:45:09 pm »
i tojota tik 5w30 ir jokiu problemu :p

Neprisijungęs previs

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 172
tepalai
« Atsakymas #27: Spalio 24, 2011, 23:16:07 pm »
px man ta lempute gali ir negesti ir sviesti, o tepalo slegio neturiu kuo pasitikrinti, gyvenu UK, o cia kaip zinia anglai tupi, jie tau puse masinos isardys ir sakis nezinom kur problema. Jeigu butu bogas kontaktas ar kas, tai manau mirgsetu kaip posukis man ji, dabar taip nera.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Neprisijungęs dzonas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 218
tepalai
« Atsakymas #28: Spalio 25, 2011, 00:28:32 am »
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.

Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 25, 2011, 01:07:50 am sukūrė dzonas »
15 metu su dyzeliu

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1674
tepalai
« Atsakymas #29: Spalio 25, 2011, 01:43:05 am »
jo jo kisasi tepalo purkstukai. Man del sio dalyko, buvo nueme karteri, turejo isvalyt paemejo sieteli. Bet kai nuoeme karteri viskas ten buvo tvarkinga ir jokio koks milzinisko kiekio nerasta. Tai nori dzonas pasakyt, kad kai pakeiti tepala ir filtrus 2000km tie tepalo purkstukai atsikemsa staiga, o paskui vel uzsikemsa??? Vejai....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs dzonas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 218
tepalai
« Atsakymas #30: Spalio 25, 2011, 09:03:28 am »
Cia jau tikrai gaunasi burimas is lempos.
Pagal lempa gaunasi priesingai: is pradziu uzsikisa, paskui atsikisa.
Ka norejau - pasakiau ankstesniais postais, nesu daugiakalbis.
15 metu su dyzeliu