Autorius Tema: D-CAT galvutes tarpine  (Skaityta 12285 kartus)

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
D-CAT galvutes tarpine
« Įrašytas: Spalio 31, 2011, 14:39:31 pm »
N masinu ateina is vakaru su sia problema, buna atveju,kad netgi prie 60 000km ridos tarpine prapucia, taigi norejau paklaust kame cia gali buti saknys:

1. Subyra vandens siurblys ir dingsta ausinimo skystis ko pasekoje tai ivyksta
2. Tarpines yra blogos, jas prapucia
3. Pacio variklio konstrukcija del per dideles galios (kazkas nepaskaiciuota)

Taigi susiremontavus prapusta tarpine prie 80k km, ar nebus vel tas pats prie 160k km. Remontas ne is pigiuju atseina vos ne 1k EUR

Dar norejau paklaust ar kas 15k km, kad dingsta 200-300gr ausinimo skyscio cia yra normalu?
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 31, 2011, 14:41:09 pm sukūrė darius555 »

Neprisijungęs dtinas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 740
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #1 Įrašytas: Spalio 31, 2011, 15:27:43 pm »
del antifrizo dingimo, manau, norma. I ankstesni 2,2 d4d (2 metai eksploatacijos) esu dapylinejes du kart po mazdaug 200 g. I dabartine dapyliau 100 g - pravziuota 8000 km nuo pirkimo.
O del ko pucia tas tarpines ir man labai labai idomu. Tik nemanau, kad isgirsim tiesu atsakyma. Priezasciu g.b. daug. Bet as manau, kad dazniausia priezastis tai variklio drozimas, ko pasekoje jis perkaista, kraiposi galva ir prasideda bedos su tarpine. O d-cat motorai tiesiog to "prasosi". Kitas dalykas - negalima duoti pilno gazo, pakol variklis pilnai nepasyla. Ir apslamai, priziureti si varikli ypac atidziai. Nie vien varikli, bet pvz ir tuos pacius ausinimo radiatorius. Kad nebutu uzkimsti musemis ar dulkem ir t.t.
Gal kas ka konkreciau parasys?:)

Neprisijungęs Ralfas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1684
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #2 Įrašytas: Spalio 31, 2011, 21:01:56 pm »
pucia,nes tarpines nekokybiskos po to toyota pakeite jas ir dabar kai deda jos buna jau kitokios, nors kiek snekejau tai prapucia ir toliau jas sekmingai.

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #3 Įrašytas: Spalio 31, 2011, 22:05:16 pm »
Citata
Ralfas parašė:
pucia,nes tarpines nekokybiskos po to toyota pakeite jas ir dabar kai deda jos buna jau kitokios, nors kiek snekejau tai prapucia ir toliau jas sekmingai.


Tai reiskia variklio konstrukcijoje yra bedos kaip buvo Audi 100 C4 2,6 ir 2,8 varikliuose V6. Nes kiek skaiciau UK tai N masinu su D-CAT ir sia problema,pagal garantija keicia ir toms masinoms kurioms jau pasibaige garantija, nors man prie 81k km ridos jau garantijos nebuvo, nes masinai buvo virs 3 metu, autototoja net nepasiule tokio varianto, durnas buvau, reikejo rasyt i belgija laiska (ten Lexus Europe)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #4 Įrašytas: Spalio 31, 2011, 23:27:32 pm »
gal problema su ausinimu, kad jis antifreezu ausinama ir turbina. Gal sitoj vietoj biski apsiskaiciavo. Nes kituose varikliuose tepalu ausianama, o DCAT man rodos ausinimo skysciu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs dtinas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 740
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #5 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 01:16:55 am »
bet is esmes tai galvos tarpine eina tokia pat kaip ir 2,2 d4d ir 2,0 d4d (93 kw) motorams. Aisku, pas d-cat daugiau galios isspausta, del to jiems dazniau prapucia.

Dar neaisku del turbos ausinimo. Jei ji ausinama antifrizu, tai kuo tepama? irgi antifrizu??? :|

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #6 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 01:43:30 am »
biesas zino, gal du atskiri kanalai eina vienas tepalui kitas freezui. Nors freezas turi siek tiek tepimo savybiu, riebalo jame yra, kitaip ausinimo sistemos greitaij sukirmytu visos. Cia kaip sakant, pabandyk i toyota vandens supilt, tai po poros metu ko gero ir pompa pasikeisi ir radiatorius rudim uzkistas bus...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Mars

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 174
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #7 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 04:31:09 am »
Manau kad antifreezo dingimas iš variklio nėra normalus dalykas bet kokiais kiekiais, pats kai pirkau automobili tai mačiau kad antifeezo buvo minimali norma, pasipildžiau apie 100 gr. ir pravažiavus virš 20 tūks. jo lygis nemažėja.
O dėl tarpinės tai manau inžinieriai kur nors ne ten "kablelį" padėjo;) nes iš to pačio 2,2 variklio reikia išspausti ne 100 kW kai eina D4D varikliuose, bet 130 kW. Þinoma yra ten konstrukcinių skirtumų tuose varikliuose, bet variklio blokas tai manau tas pats...
mars

Neprisijungęs Ralfas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1684
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #8 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 08:48:19 am »
henri pas mus irgi turba ausinama tosolo,bet situ varikliu nzn ka reikia daryt kad galva prapustu :) beje 2,0 93kw irgi sekmingai pucia tarpines, pucia visiems modeliams pas kuriuos eina ne dirzas, o grandine. Kiek meistriokas minejo tai 2,0 93kw yra tas pats D-cat tik toyota to taip nepavadino :)
« Paskutinį kartą keitė: Lapkričio 01, 2011, 08:49:49 am sukūrė Ralfas »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #9 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 20:33:57 pm »
Ralfas, nu kad 2,0 D4D turba ne antifrizu ausinama, o tepaliuku.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #10 Įrašytas: Lapkričio 01, 2011, 20:42:49 pm »
Citata
Ralfas parašė:
henri pas mus irgi turba ausinama tosolo,bet situ varikliu nzn ka reikia daryt kad galva prapustu :) beje 2,0 93kw irgi sekmingai pucia tarpines, pucia visiems modeliams pas kuriuos eina ne dirzas, o grandine. Kiek meistriokas minejo tai 2,0 93kw yra tas pats D-cat tik toyota to taip nepavadino :)


Bet kaip gamintojas pateisina si reikala idomu, vienas meistras sake dare D-CAT'a su 150k rida ir pagal ji jau tvarkyta buvus viena karta. Anglijoj keicia sakau garantinis masinoms, kurioms jau nera garantinio + nemokamai suteikia garantija dar 2 metams. Cia kazkas neto, bl..t sumoki uz masina 145k LTL o ka gauni, autotja isvis - cia pirmas kartas, tokiu bajeriu net nebuve niekada (cia apie lexus salona sneku), nors kur toyota sake nesa visiems dyzeliams tas tarpines ir 85kW net buna

Neprisijungęs dtinas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 740
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #11 Įrašytas: Lapkričio 02, 2011, 14:12:28 pm »
internetas visagalis. Issiaiskinau kame bedos su tomis nelemtomis ne tik d-cat, bet ir d4d galvos tarpinemis. Kas supranta angliskai, cia pasiskaitykit:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=124326&st=0
cia su foto, kas darosi:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=123080
Dar kas idomu, kad siem motorams yra prailgintas garantinis laikotarpis - vienur raso 5 metai arba 160 000 km, kitur raso 6 metai arba 180 000 km. Tas pats is esmes turi galioti ir Lietuvai. Idomu ka mano musu dileriai apie tai..?
Taigi tarpiniu praputimas - Toytos "promachas". Nors nemanau, kad ima ir pucia visas is eiles. Kalbejau su Solorinos meistrais, tai ties sako viskas ten normaliai.. Mano nuomone, svarbus veiksnys - variklio perkaitimai. Is pradziu pradejus "pareidineti" tarpinei antifrizo nuostoliai g.b. labai nezymus. Manau nemaza dalis masinu, kurios "parkeliauja" ir yra su siuo defektu. Kaip ir kazkuriam forumieciui, kuris pries sventes skundesi, kad nupirko avensi 2,0 d4d 93 kw, pavaziavo pora tukst. km ir tarpinei "kaput".
Tikiuos angliskai suprantat nes tuose nuorodose viskas aiskiai isdestyta. :)

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #12 Įrašytas: Lapkričio 02, 2011, 15:13:39 pm »
Citata
dtinas parašė:
internetas visagalis. Issiaiskinau kame bedos su tomis nelemtomis ne tik d-cat, bet ir d4d galvos tarpinemis. Kas supranta angliskai, cia pasiskaitykit:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=124326&st=0
cia su foto, kas darosi:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=123080
Dar kas idomu, kad siem motorams yra prailgintas garantinis laikotarpis - vienur raso 5 metai arba 160 000 km, kitur raso 6 metai arba 180 000 km. Tas pats is esmes turi galioti ir Lietuvai. Idomu ka mano musu dileriai apie tai..?
Taigi tarpiniu praputimas - Toytos "promachas". Nors nemanau, kad ima ir pucia visas is eiles. Kalbejau su Solorinos meistrais, tai ties sako viskas ten normaliai.. Mano nuomone, svarbus veiksnys - variklio perkaitimai. Is pradziu pradejus "pareidineti" tarpinei antifrizo nuostoliai g.b. labai nezymus. Manau nemaza dalis masinu, kurios "parkeliauja" ir yra su siuo defektu. Kaip ir kazkuriam forumieciui, kuris pries sventes skundesi, kad nupirko avensi 2,0 d4d 93 kw, pavaziavo pora tukst. km ir tarpinei "kaput".
Tikiuos angliskai suprantat nes tuose nuorodose viskas aiskiai isdestyta. :)


O koks promaxas konkreciai, pacios tarpines blogos, ar variklio konstrukcija? Siaip man pramuse po +37 karsciu

Neprisijungęs dtinas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 740
D-CAT galvutes tarpine
« Atsakymas #13 Įrašytas: Lapkričio 02, 2011, 15:37:01 pm »
ir tas ir tas. Variklio blokas ir galva is aliuminio. Tarpine plieno ir padengta kazkokiu laku del kurio ta tarpine tarp bloko ir galvos gali siek tiek judeti. Tas judejimas ne po milimetra aisku, mikronais, bet nudyla tas kazkoks lako sluoksnis ir tada plienas tiesiog istrina griovelius ant bloko ir galvos ir dingsta sandarumas. Pats aliumininis blokas ir galva kaip ir is minksto metalo o perkaites aliuminis dar suminksteja... Na ir pats parasei, kad prapute paciam per karscius.. Naujos tarpines lyg jau nebeturi to keisto sluoksnio.
Velgi mastau, jei toyota taip sukure, kad tarpine "juda", tai tas "judejimas" galimas ir tada kai variklis saltas ir uzduodamas daug gazo..? Pakol neisiles variklis iki darbines temperaturos, tai ir ta tarpine nera suspausta max jega..?
siaip ar taip tiek d4d tiek d-cat nuo to kencia.
Turejau 2,2 d4d 110 kw. Pravaziavusi buvo apie 400 000 km. Pagainiodavau ja atsakanciai 2 metus, pravaziavau apie 50 000 km, viskas laike puikiai, dziaugiausi, kad variklis patvarus ir puikus. Manau ta galvu tarpiniu problema paveikia koki 1 tik procenta masinu. Paziurekim kiek tu d4d ir d-catu gatvese vaziuoja..
« Paskutinį kartą keitė: Lapkričio 02, 2011, 15:40:07 pm sukūrė dtinas »