ir tas ir tas. Variklio blokas ir galva is aliuminio. Tarpine plieno ir padengta kazkokiu laku del kurio ta tarpine tarp bloko ir galvos gali siek tiek judeti. Tas judejimas ne po milimetra aisku, mikronais, bet nudyla tas kazkoks lako sluoksnis ir tada plienas tiesiog istrina griovelius ant bloko ir galvos ir dingsta sandarumas. Pats aliumininis blokas ir galva kaip ir is minksto metalo o perkaites aliuminis dar suminksteja... Na ir pats parasei, kad prapute paciam per karscius.. Naujos tarpines lyg jau nebeturi to keisto sluoksnio.
Velgi mastau, jei toyota taip sukure, kad tarpine "juda", tai tas "judejimas" galimas ir tada kai variklis saltas ir uzduodamas daug gazo..? Pakol neisiles variklis iki darbines temperaturos, tai ir ta tarpine nera suspausta max jega..?
siaip ar taip tiek d4d tiek d-cat nuo to kencia.
Turejau 2,2 d4d 110 kw. Pravaziavusi buvo apie 400 000 km. Pagainiodavau ja atsakanciai 2 metus, pravaziavau apie 50 000 km, viskas laike puikiai, dziaugiausi, kad variklis patvarus ir puikus. Manau ta galvu tarpiniu problema paveikia koki 1 tik procenta masinu. Paziurekim kiek tu d4d ir d-catu gatvese vaziuoja..