S_Kulikauskas parašė:
Ziuriu kaskaip daznai mano klausimu nesuprantate.
1. Man idomu ar pasileis regeneracija su diagnostiniu kompu jai pats automobilis jos nebesugeba paleisti. Nes darant diagnostika man pasake, kad filtra reikia pasalinti, apie regeneracija jie kaskaip neuzsimine.
2. Klaidu nelieka klema nuemus ir vel uzdejus tik neilgam , kol automobilis vel nesusila ir nepabando regeneracijos paleisti. Tai klausimas kokia tikimybe, kad pravaziavus koki 1000km kai automobilis vel bandys regeneracija pasidaryti vel ta pati klaida neuzsideks ?
Beje dar vienas klausimelis, kokia programa naudoji diagnostikai ? Nes uzsisakaiu laideli diagnostikai, laukiu kol atkeliaus. O tuo tarpu reikia softa susirasti.
Paaiskinsiu dar paprasciau
1. Taip pasileis nes cia yra priverstine regeneracija, uzprogramuojama yra regeneruoti filtra. Na nzn kur tu darei diagnostika jei jie neuzsimine apie regeneracija. Turbut jie uzsiima suodziu filtru salinimu, todel pasiule jiems pelningesni varianta. Jei del diagnostikos tai pagal ka jie nusprende kad amen dpf jei nebande valyti? is klaidu? ne ? koks slegio skirtumas suodziu filtre ?
2. Cia pats ismastei kad klaidu nelieka kol variklis nepabando pats regeneracijos paleisti? O gal klaidu nera kol neisyla variklis ir kol kompas nepaskaciuoja slegio skirtumo filtre ? kodel galvoji kad po 1000 bus kita regeneracija? Kai issivalau filtra matau pagal parametrus kaip issivale, o del tikimybes tai cia jau variklio diagnostika reikia daryti nes jei uzsikiso tai reikia ziureti kodel uzsikiso.
Tikiuosi dabar pasidare aiskiau
o del programos tai naudoju licenzijuota programa su diagnostikos prietaisu ne su laptopu. Kinietisku laidu nenaudoju ir nerekomenduoju ypac jei ka nors programuosi ar darysi daugiau nei ziureti parametrus.