Sveiki,
Corolla 1999m 1.4 vvt-i 71 Kw benzinas. Turiu reikalų su variklio dusimu šaudymu. Prasidėjo pavasarį kai mašina savaitgaliais stovėdavo kieme, o savaitgalis būdavo drėgnas lietingas, kai nebūdavo drėgna viso to išvengdavau. Užsikuriu mašina, ant laisvų dirba gražiai, pradedi judėti duodi gazo, užsidega čekas, pradeda mirksėti, spaudi gazą, bet apsukos nekyla, kaip gazo nebūtų, kažkur šauna po kojom ir užgesta variklis. Vėl užsivedu ir veikia normaliai, kol neduodu apkrovos, užspaudžiu gazą ir vėl viskas iš pradžių, bet mašinai prasidirbus prasišaudžius vėl viskas buvo gerai.
Buvau užsukęs į martono servisą, pasidariau diagnostiką, kur pasak jų meistro kaltas apsukų daviklis. Jį pakeitus turėtų dingti visos mano bėdos. Nulėkiau į acura detalių krautuve, apsukų daviklio neturėjo reikia užsakyti, o ir kaina 400lt. Pamislįjau kad paieškosiu šrote kur kaina 80lt. Perlėkus per kelis neradau. Taip ir likau nepasikeitęs. Martone klaida ištrynė, o variklis ir vėl pradėjo normaliai dirbti.
Þiemą mašinai pastovėjus mėnesį, problema niekur nedingo, bet prasidėjo viskas atvirkščiai. Kol variklis šaltas dirba gerai, mašinai pasiekus darbinę temperatūrą, nuspaudus gazą dega čekas pradeda mirksėti dingsta galia, spausk nespaudus gazą nereguoja, šauna po kojom apsipila dūmais ir gesta. Nuvariau pas pažįstama į garažą, pradėjom nuo žvakių kurios nuo pirkimo nekeistos. Įdėjom naujas, niekas nesikeitė – nedirba antras ketvirtas cilindras. Pradėjom tikrinti babinas visos geros išskyrus viena, kur kampo truputį nulūžę. Kaip ir lengviau pasidarė kad radom problemos sprendimą. Pradėjom keisti su kitom babinom, bet vėl tas pats, pasiekus darbinę temperatūrą šauna, gesta, niekas nesikeičia. Babina kaip ir nekalta.
Važiuoju į kitą servisą. Darom diagnostiką, meistras sako kompas meta problema kuri negali būti mano Corolloj, sako pirmą kart susidūres su tokia problema. Pasikviečia pastiprinimą ir po poros dienų pasako kad kaltas alkūninio veleno daviklis, arba išsidėvėjusi grandinė su dantračiais dėl ko nusireguliuoja uždegimo kampas, dėl to blokuojamas variklis ir gesta. Kažkodėl pasirodė įtartina diagnostika. Mašinos nepalikau.
Vėl pradėjau nuo draugų rato, kol užrodė garažiuką, sako bus nusireguliavę vožtuvų tarpai, dėl to pasiekus darbinę temperatūrą vožtuvai nejuda, kompas mato klaida blokuoja antra ketvirta cilindrą, dėl to šauna ir gesta motoras. Nuvarau corolla kaip tyčia dirba idealiai, nei dusta nei gesta ir nešaudo. Su vožtuvais sako taip nebūna: tai šaudo tai nešaudo. Diagnozė ne vožtuvai kalti, reik laidus daviklius tikrinti, gali būt su jais susijusi problema.
Gal kas esat susidūrę su panašia bėda. Pasidalinkit patarimais!!!!
Ačiū.