Del nudilimo laiptukais, drisciau gincytis, kad pacios padangos kaltos. Realiai tai daugiau nuo slegio ir masinos priklauso. Turiu as NEXEN 2000 lietaus ale eglute. Ant mano accordo jos pasilaiptavo. Ant draugo Mondeo - nifiga, dyla graziai. Meistru ir klausiu, kame beda? Sako ne tu pirmas ne tu paskutinis, tiesiog kai kuriu masinu, ypac japoskiu siek tiek pakaba yra su tam tikrais niuansais, ir tiesiog butent eglutes piesinys laiptuojasi. Ir pilnai tikiu. Nes ir pats pastebejau kitom masinom. Darba tiesiog kalbum apie konkreciai NEXEN2000. Ir esu uzmetes aki i ne viena aiksteleje prie parduotuves stovincia masina ir ciupinejes dilima - vienom laiptai, o kitom viskas grazu. Antras dalykas del paciu aplamai padangu patikimo. Vienam tas pats modelis stovi gerai, kitam ne. Cia kaip ir spalva - vienam patinka, kitam ne. Cia nuo vairavimo stiliaus ir igudziu priklauso, nuo sugebejimo jaust masina.
Trecia sezona ziemai dreskiu Bridgestone Blizzak Nordic. Neturiu prie ko prikibt. Svogeris sekdamas pavyzdziu tokias pat isigijo, uzdejo ant Galant'o - keikiasi, negali masinos suvaldyt pliurzoje, slapdribos metu ir ant ledo. Klausimas - ar as durnas ir nepastebiu minusu, ar sugebu su protu vaziuoti, ar tikrai jos tokios blogos, ar tiek stipriai gali itakoti masinos modelis (Accord ir Galant, sakyciau vos ne 1:1)
Pabaigai - nesvarbu kokios geros ziemines ar isgirtos padangos bebutu - visada vaziuokit su protu, t.y. kelia vertinkite kaip kad vaziuotumete su universaliomis, busit saugesni. Aisku kita kalba apie konkrecias salygas....