Atsiprašau, bet turiu įterpt savo trigrašį. Senieji dyzeliukai užsivesdavo be žvakių, nes žvakių neturėdavo. Be to VW polo prie -15 užvedėm atjungę žvakes. Taip kad taip drastiškai teigti kad neužvesi- nereikėtų gal...
Beje netvarkingo, tepalus ryjančio zyzeliuko vožtuvai neretai pradeda apkept, ir anksčiau ar vėliau nesandarumas atsiranda.... Ir kompresija anksčiau ar vėliau gali pradėt ne augti o krist...
Kai zinai, tai gali leisti sau ir teigti...
Senieji dyzeliukai audi, golfai, pasatai, polai visi turejo ta pati VW varikli. Tas variklis yra su degimo kamera ir ispurskimo slegis 150bar, o turbo dyz versijai 155bar. Zinoms ta varikli puikiai, savo rankelem perrinkoms, turbinike taip pat. Literaturos apie juos prilaikoms.
Jei ryte 0 laipsniu ir zvakes mire - uzvesti be sansu. Beje, be zvakiu lengvai uzsiveda ir prie -30 jei variklis buna padirbejes ir dar pakankamai neatveses. Bet vairuotojams labiau aktuali yra situacija ryte, kai visas variklis atveses vienodai iki aplinkos temperaturos.
Dyzeliai iki zvakiu eros buvo aprupinami kitomis uzvedima palengvinanciomis sistemomis.