Keleiviniai > Auris

Remontuoju pats

<< < (15/15)

S_Kulikauskas:
Paklusdamas Megai perkelsiu diskusijas apie Aurisu gedimus ir bandyma nustatyti ju priezastis. Taipat tikiuosi jog si vieta bus tinkama diskutuoti ir apie smulku remonta.

dzonas:
Nukopijavau (autorius ne as):

Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, isreiskiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio turio santykis. PVZ 10:1, tai reiskia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartu didesnis nei degimo kameros turis.

O kompresija yra dydis, parodantis, koks yra slegis cilindre, ir, devintis varikliui, mazeja (neskaitant to atvejo, kai tepaliniai ziedai nusideveje, ant ju patenka tepalas ir dirbtinai sukelia kompresija), pavyzdziui 12 atmosferu.

S_Kulikauskas:
 Nu jo prisiminiau kad senais laikais Ziguliukams su kaskokiu prietaisiuku matuodavom patys. Tai i zvakes vieta ikisdavai ir sukdavai starteri, (beje niekas ten neprisiponpuodavo, nes su kiekvienu apsisukimu vostuvai atsidaro) , o kaskada esam vare i servisiuka kur tikrino su kompresoriumi.
 Kiekviena cilindra tikrindavo trijose pozicijose, Apacioje, vidury ir virsuje. Ir pagal tai jie netik apie ziedu stovi spresdavo, bet ir apie vostuvo uzsidaryma.

Tai kiek gi realiai slegis cilindruose kurimo metu pakyla? 16 ar 27 ?

Navigacija

[0] Žinučių sąrašas

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją