fennix parašė:
Nera tokio dalyko kaip D4 varikliai arba vvt i varikliai. Tai tiesiog technologijos. Variklije gali buti naudojam viena is ju, abi arba nei vienos.
D4 reiskia kad benzino, dyzelino, duju ar bet kokio kuro purkstukas stovi tiesiai i degimo kamera o ne i kolektoriu. Aisku buna ir kombinuotu sistemu su keliais purkstukais, bet negrybausim
VVTi reiskia kad voztuvu atsidarymo laikas yra kintamas. Ty pagal salygas tokias kaip apsukos, reikalinga jega.... voztuvai gali atsidaryt skirtingu laiku.
Apibendrinant - D4 kalba apie benzino purkstukus, o vvt apie voztuvus. Negalima to lygint nes tai visiskai skirtingos sistemos atliekancios absoliuciai skirtingas funkcijas...
Nu feniksai, dar labiau pripainiojai
Mes žinome, kas yra VVT-i technologija, lygiai taip pat, kaip ir, kad mano variklis yra 1ZZ-FE, o Tojotos tinklapiuose jis yra vadinamas 1.8 VVT-i. Šito nenuneigsi, cituoju:
"Variklis 1.8 VVT-i
Tipas 1ZZ-FE
Cilindrų skaičius 4
Vožtuvų išdėstymas 16 V DOHC
ir t.t."
Tad neieškok sliekų, kalbam apie konkretų variklį su VVT-i technologija, kurį tojota oficialiai vadina 1.8 VVT-i ir jeigu žinai, atsakyk, koks yra įpurškimas, tačiau neaiškink, kad nėra tokių variklių.