Ar 2.0 d-4d galima DPF regeneracija?

Pradėjo Blieka, Gegužė 14, 2012, 21:08:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

Blieka

Sveiki,

Peržiūrėjau visą forumą, tačiau neradau atsakymo. Gal galite padėti? Mano Avensis (2008) d-4d (93kw) yra su DPF filtru, kuris pasak diagnostikos užsikišęs (klaidos kodas P2002).
Ar galima priverstinė regeneracija, kadangi čia ne D-CAT nėra 5 purkštuko?
Labai jau nesinori pirkti naujo filtro :)



Ačiū

Kestutis777

CitataBlieka parašė:
Sveiki,

Peržiūrėjau visą forumą, tačiau neradau atsakymo. Gal galite padėti? Mano Avensis (2008) d-4d (93kw) yra su DPF filtru, kuris pasak diagnostikos užsikišęs (klaidos kodas P2002).
Ar galima priverstinė regeneracija, kadangi čia ne D-CAT nėra 5 purkštuko?
Labai jau nesinori pirkti naujo filtro :)



Ačiū

Galima. Man isvale. Vaziuok pas tuos, kas turi reikiama technika ;)

audrius

#2
taip galima, penkto purkstuko funkcija atlieka pagrindiniai purkstukai  ko pasekoje pakeliama temperatura ismetimo sistemoje. bet pries varydamas gerai pagainiok iki red line kokius 50 km gal isispjaudys.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

S_Kulikauskas

#3
Labai malonu, kad kreipiatės, Visuose automobiliuose, kuriuose yra DPF filtras yra išmetimo sistemoje sumontuotas kuro purkštukas, kuris išdegina susirinkusius suodžius, kai užsineša DPF filtras.Na jeigu jau atlikot kelis kartus regeneraciją servise ir gedimas kertojasi, tuomet reikia keisti DPF filtrą.DPF filtro kaina 2935Lt, taipat keičiamos ir tarpinės, kurių kainos 38Lt ir 122LtPakeitimo kaina 905,08Lt Kainos išvardintos su PVM

Čia atsakymas kurį man parasė Mototoja, kai aš užklausiau ar mano automobilyje yra penktas purkštukas.
Čia šiaip, tarp kitko :) .

Angelinio

pas mane toks pat avensis, padare regeneracija be problemu siauliuose atstovai uz 100lt, nu dar biski kuro sudegino nes reikejo pavaziuot.

mega

Kulikauskai, parašyk dar kitiems dileriams, nes kiekvienas šneka skirtingai. Aš tau sakau, kad jokio penkto purkštuko pas ne D-CAT nėra.
Pvz, kai teiravausi dėl dienos šviesų Auriui visi Lietuvos Toyota dileriai šnekėjo skirtingai:
- Tokvila - neįmanoma padaryt išvis
- Mototoja - įmanoma, bet reikia perinstaliuot kažką
- Autotoja - įmanoma, bet tik neoriginaliai, su relėm
- Solorina - įmanoma tik pakeitus šviesų bloką už 4000 lt.


Blieka, gali padaryt regeneraciją, bet nepatariu daryt pas dilerį. Kreipkis į vietinį toyota markės entuziastą, kuris turėtų pvz Launch, su juo gali paleist priverstinę regeneraciją, autostradoj paraižysit 50 km pirmyn atgal ir viskas bus ok.

Po regeneracijos pasikeisk tepalus į skirtus DPF varikliams ir pilk kurą kolonėlese.

Blieka

Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.

Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)

Renis

CitataBlieka parašė:
Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.

Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)

Nu jei ta serviso knygute, ar kazkas, pagal ka sprendi, kada buvo atliktas aptarnavimas, nenupiesta, tada gerai, gal ir neatsukta. Siaip gal labai labai miesto rezimu buvo stumdoma auto
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Angelinio

po 100K kilometru DPF pradeda kartais spyriotis, bet tam ir yra privestines regeneracijos, po 250K kilometru DPF nudusta visai, tada arba keiti uz 4K arba varai i Kauna kur vyrai ispjauna ir kompa apgauna uz 1300lt ir pamirsti bedas su DPF. ;)

mega

ir turi naujas bėdas su apgavikais :D

Sanomis

Angelinio, va pazistamas ziurisi Corolla verso 2009, kur parasyta, kad apgautas kompas, tai itariu kad ir ispjautas. Kazin kaip tas ispjovimas ir apgavimas veikia, ar nenudusina ko nereikia ir/ar poto dumingumas normalus buna technikine pereinant.

Angelinio

#11
Nzn, paciam neteko sio filtro isjungt bei pazistamu kurie yra isjunge si filtra irgi neturiu, bet matant kiek firmu atlieka siuos darbus, galima daryti isvada, kad si paslauga yra gana populiari ir placiai naudojama (kalbu ne tik apie Toyota automobilius). Todel manau jei tai butu kazkokia blogybe tai jau butu senai isaiskeje...

P.S. o tavo draugas tegu buna atsargus pirkdamas ta corola, nes jei filtras jau isimtas tai beveik neabebjoju kad masinele bus begus gerokai virs 200K km.

mega

Firmų yra daug, bet atjungimai/išjungimai skirtingoms markėms yra skirtingi - VW, Škoda, Seat, Audi, BMW, Ford ir kai kuriems kitiems DPFai išprogramuojami, t.y. kompas net nežino kad jie kada nors buvo. Toyotai yra statomi apgavikai, t.y. jis neišprogramuojamas, o tiesiog jam yra pranešama, kad DPF yra ir su juo viskas OK. Reta kuri firma apsiima spręst DPF problemą Toyotai iš esmės.
O pastačius apgaviką, atsiranda truputį kitokių niuansų, pvz - o jei tau kur vokiečių autobane suges tas emuliatorius? Avariniu režimu brūžinsi pas dilerį ar iškart namo?

mega

CitataAngelinio parašė:
Nzn, paciam neteko sio filtro isjungt bei pazistamu kurie yra isjunge si filtra irgi neturiu, bet matant kiek firmu atlieka siuos darbus, galima daryti isvada, kad si paslauga yra gana populiari ir placiai naudojama (kalbu ne tik apie Toyota automobilius). Todel manau jei tai butu kazkokia blogybe tai jau butu senai isaiskeje...

P.S. o tavo draugas tegu buna atsargus pirkdamas ta corola, nes jei filtras jau isimtas tai beveik neabebjoju kad masinele bus begus gerokai virs 200K km.

o kas yra šiuolaikinei mašinai 200kkm? Niekas, smulkmena. Mačiau 2006 metų mašiną su milijono rida, nieko jai nėra.

Kestutis777

CitataRenis parašė:
CitataBlieka parašė:
Ačiū už patarimus, bandysiu rasti kokį servisą Klaipėdoje, kuris galėtų padaryti regeneraciją. Šiaip labai nustebau, kad taip greit sulaukiau problemų dėl DPF, nes kurą visa pilu tik iš Statoil, tepalus naudoju specialiai skirtus DPF (Elf 5-30 Soliaris DPF) dabartinė rida 135k. Pirkau naudotą, tačiau paskutinis servisas buvo atliktas prie 115 k, tai turėjo būtų neatsuktas.

Gal kas galit rekomenduoti servisą Klaipėdoje, kuris gali atikti regeneraciją? Solorina pasiūlė tik vieną variantą keisti ir susimokėti ~4.000 Lt :)

Nu jei ta serviso knygute, ar kazkas, pagal ka sprendi, kada buvo atliktas aptarnavimas, nenupiesta, tada gerai, gal ir neatsukta. Siaip gal labai labai miesto rezimu buvo stumdoma auto

Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.