Previjos klimato kontrole

Pradėjo KaDzA, Gegužė 23, 2012, 15:06:24 PM

« ankstesnis - sekantis »

KaDzA

Sveiki,

nutiko su klimato kontrole toks dalykas: jei nustatai max. cold su AC puchia shalta ora be AC ora tokios temperaturos kokia lauke. Jei pakeli temperatura bent 16 ar daugiau (taip sakant ijungi klimato kontrole) pradeda pust shilta/karshta ora (lauke tarkim +20 ir ishores temperatura tokia ir rodo).  Variklio temperatura normali (rodykle per viduri). PWR HEAT - neijungtas. Jei ijungi AUTO - tada persijungia i langu apiputima ir irgi puchia tik karshta.

Ar shitai jau turetu reikshti gedima. Ar tai gali buti del kokios nors dregmes kocentracijos ir palikt mashina su ijungta klimato kontrole su AUTO kokiam pusvalandzhiui kad "ishsidzhiovintu"? Dregmes daviklio lyg ir nera prie klimato kontroles valdymo - ar klystu?

Dar klausimukas: gal kas zhinot kur butu galima gauti gumos profiliuka kuris tiktu tarp priekinio stiklo ir valytuvu plastmases? Reikia keleivio pusei. shrotuose ardomi anglishki variantai ir ten veidrodinis detaliu atspindys, ir tu gumu ishlansktymas ir apipjovimas netinka. Kas turi europines tai laiko visa komplekta vairo perkelimui ir tik viena ta plastmase nenori parduoti. Kiek pazhiurejau tai ten ta guma uzhsikabina uzh plastmases (neskaitant kad gamyklishkai buna keliose vietose prilituota) ir tos gumos profiliukas pashiai kaip langu valymo "shvabru" gumos. Gal kas turit zhiniu ish bendros gyvenimishkos patirties apie guminiu profiliuku prekiautojus ir zhinot kur toki galima butu gaut :)

Dekoju uzh atsakymus :)

Ichtiandrs

Na, del gumu - nebijociau as tos angliskos. Ten juokingas islankstymas ir guma tiesiog turetu pasiduoti. Realiai tau reikia keleivio puses. Tai imi angliska, kuri siuo atveju bus tiesi ir issilankstysi naudodamas klijus ir "tapetini" peiliuka arba zirkles. Jei mokykloje "darbu" ir "dailes" pamokose gaudavai 8-10balus, tai pasidarysi kaip gamyklini ;-)
Del klimato, nelabai supratau. Tau is COLD pakelus viena padala iki 16 - atsijungia saldymas? Siuo atveju ijungtas ir AUTO ir A/C?
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

KaDzA

#2
taip, uzhtenka pakeisti ish max. cold  i 16 laipsniu ir jei variklis jau shiltas pradeda pust karshta ora . kiek dabar pastebejau tai auto irgi veikia tik ant max cold ir nusistato putima i langus ir net jei ijungta A/C puchia karshta ora. ant 16 laipsniu AUTO visai ishjungia bet koki putima (su esamom lauko temperaturom), o grazhinus i max cold vel puchia i langus.  


na panashu kad bus vidaus temp. daviklis ishejes anapilin... :)

Saulius SSS

nezinau kaip toyota, bet kazkas pns kaip ir visom.turejau saab tai buvo panasiai. oro reguliavimo sklendes reguliuoja el varikliukai traukeliu pagalba. tai jei tik keldavau temperatura nors vienu laipsniu pusdavo karsta ora. buvo nuluzusi kojele ir delto blogai veike. tai budavo saab liga. apie tai pilnas saab forumas.beje ten netgi galima matyti butent kuri sklende blogai dirba.yra funkcija,kad "nusiresetintu" is naujo visi varikliukai. manau ir toyotai kazkas panasaus gali buti.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

KaDzA

nu va... problema sutvarkyta... vidaus temp. davikliuke buvo laidukas nukirmijes. pasirodo daviklis ardosi ir ji dar galima patvarkyt :D