netraukia ir trukcioja

Pradėjo nusivyles, Spalis 15, 2012, 09:35:15 AM

« ankstesnis - sekantis »

Djonis

Citata iš: barzda Įrašytas Liepa 30, 2013, 09:14:35 AM
na taip reikėjo... taikė visokias nuolaidas, žadėjo toliau ieškoti, jei nepadės... :)
tikimybė yra, bet... reikia pakeisti visas rites... o jei ne ten problema?

tai ar issprendej savo problemas?, nes man atrodo pas mane tokios pacios problemos prasideda, zvakes pakeisto pries ziemos sezona, o va neperseniausiai pastebejau, kad ant antros isvis netraukia ir trukcioja.

barzda

tai kad ne... važinėju taip toliau... :(

Angelinio

sveiki, gal kam teko susisdurti su tokia bėdele. ir su kuo tai gali būti sisusiję? Greitejant 4 begiu ties 70-80 km/h masina lyg "pridusta" dingsta trauka kokiai sekundei, po to vel viskas normaliai. Taip kartojasi tik kartais, ne reguliariai. Ar gali tai buti susije su kietuju daleliu filtru? Jei kam yra panašiai nutikę, būtų malonu, kad pasidalintumėte informacija kaip išsprendėt šią bėdą.

naujas32

mano tevo previai panasiai buvo diegnostika parode pagrindinio siurblio voztuvo problema. Varai pajungti ant kompo ir viskas aisku bus.

Artūras9

#34
 Auto Lexus gs300, 3 L variklis vvti, su dujom. Užvedus kokias 10- 20 sekundžių dirba gerai, po to variklis pradeda makaluotis, lyg nedirbtų 2 ar 3 cilindrai. Pradėjus važiuoti visai netraukia, lyg būtų pririšta, nekyla apsukos. Dabar, kai šalta, kokį kilometrą važiuoju tik ant laisvų apsukų, nes kuo daugiau duodi gazo, tuo labiau dūsta. Nesmarkiai paspaudant gazą. po truputį atsigauna, po to gerai pagazuoji ir važiuoja jau gerai. Pastovėjus ir vėl užvedus, pasimakaluoja ir vėl važiuoja. Prijungus kompą, nieko nerodo, kartai užsidega čekas, P0172 fuel system too rich. Nuėmus akumo klemą ir vėl uždėjus, kokias 2-3 dienas būna viskas ok, po to vėl durnavoja. Pakeičiau babinas, du galinius liambda zondus, patikrinau žvakes, nieko. Pakeičiau vieną priekinį zondą (yra du priekiniai ir du galiniai, identiški, tik skiriasi laidų ilgis), nieko naujo. Kai persijungia ant dujų, dirba gerai. Ieškojau info rusų forumuose, yra tokių pačių bėdu, bet niekas nežino priežasties, pas vieną atseit vvti vožtuvas, pas kitus droselis ir t.t.

barzda

Citata iš: barzda Įrašytas Rugpjūtis 29, 2013, 09:30:37 AM
tai kad ne... važinėju taip toliau... :(
Ir toliau važinėju...:) diagnostika Autotojoje nieko neparodo...Bjauriausia, kad kad tai nevisada būna...Ką pastebėjau, tai  dabar atvėsus orams reiškinys kaip ir dingo...vasarą - kuo aukštesnė aplinkos temperatura, tuo požymiai ryškesni. Įdomu, gal yra koks aplinkos temperatūros daviklis ir jis grybauja?

barzda

Istorija tesiasi... trukciojimas ikyrejo...tiesiog geda turetu buti musu toyotu oficialiems astovams... paskutini karta tiesiai pasake  - keliam rankas, nesuprantam kur problema... cia panevezyje... toyotos atstovas! pries tai kaunieciai tai dar geras zvakes pakeite kazkokiomis "kosminemis" perinstaliavo valdymo bloka, nusinese 400 lt(dar tada buvo litai)... bliam na truksta zodziu. Manau, kad pas juos gal tik su garantiniu automobiliu galima kreiptis...
Nuvaziavau i toki angara siaures miestelyje... po 10 min  pasake... reikia praplauti vvt voztuva???(niekur apie toki informacijos neradau), bet taip ir nepamaciau kur ir ka ten plove... nes kad prieitu, reikejo kad ataustu variklis, o kai grizau, po valandos, jau buvo viskas surinkta...finale trukciojimo nebera...nesitiki, gal tik kolkas? Meistras dar pasake, kad plovimas ne visada padeda...jei ka - reiktu ji pakeisti...zodziu tas daiktas reguliuoja voztuvu atidarymo laika ar kazkaip ten...nuo jo priklauso ir akseleracija.
Gal kas galit pakomentuoti ta mazga?man toks ispudis kad lyg dar vangokai reaguoja i akseracija motoras...bet trukciojimo tikrai nebera.Gal cia tikrai problemos sprendimas butu to "voztuvo" keitimas?
2.0 benzinas D4 vvti 2003.12.... 310 000 km.
   

RDeEsser

Citata iš: barzda Įrašytas Liepa 31, 2015, 21:26:26 PM
Istorija tesiasi... trukciojimas ikyrejo...tiesiog geda turetu buti musu toyotu oficialiems astovams... paskutini karta tiesiai pasake  - keliam rankas, nesuprantam kur problema... cia panevezyje... toyotos atstovas! pries tai kaunieciai tai dar geras zvakes pakeite kazkokiomis "kosminemis" perinstaliavo valdymo bloka, nusinese 400 lt(dar tada buvo litai)... bliam na truksta zodziu. Manau, kad pas juos gal tik su garantiniu automobiliu galima kreiptis...
Nuvaziavau i toki angara siaures miestelyje... po 10 min  pasake... reikia praplauti vvt voztuva???(niekur apie toki informacijos neradau), bet taip ir nepamaciau kur ir ka ten plove... nes kad prieitu, reikejo kad ataustu variklis, o kai grizau, po valandos, jau buvo viskas surinkta...finale trukciojimo nebera...nesitiki, gal tik kolkas? Meistras dar pasake, kad plovimas ne visada padeda...jei ka - reiktu ji pakeisti...zodziu tas daiktas reguliuoja voztuvu atidarymo laika ar kazkaip ten...nuo jo priklauso ir akseleracija.
Gal kas galit pakomentuoti ta mazga?man toks ispudis kad lyg dar vangokai reaguoja i akseracija motoras...bet trukciojimo tikrai nebera.Gal cia tikrai problemos sprendimas butu to "voztuvo" keitimas?
2.0 benzinas D4 vvti 2003.12.... 310 000 km.
   

E

barzda

 RDeEsser... aciu...bet gal galima su komentarais?

RDeEsser

Citata iš: barzda Įrašytas Liepa 31, 2015, 21:54:11 PM
RDeEsser... aciu...bet gal galima su komentarais?
Tai kokie čia komentarai :think:,kaip atrodo ir kur randasi jau matai.O kad naujas geriau už seną irgi manau turėtų būti suprantama.Tad papasakot nelabai ir sugalvoju ką.
E

barzda

tiesiog noreciau daugiau apie tai...patirtis ar kas? galu gale kaip tas daiktas vadinasi...arba kiek gali kainuoti naujas?
manau tai butu teisinga informacija vvti naudotojams...jei ka nors zinai  - dalinkis!...:)
 

RDeEsser

#41
Citata iš: barzda Įrašytas Liepa 31, 2015, 23:07:28 PM
tiesiog noreciau daugiau apie tai...patirtis ar kas? galu gale kaip tas daiktas vadinasi...arba kiek gali kainuoti naujas?
manau tai butu teisinga informacija vvti naudotojams...jei ka nors zinai  - dalinkis!...:)

Kaip vadinasi techniškai lietuviškai tas daiktas nežinau,bet tau lyg jau sakė meistrai kaip jis vadinasi :V,o angliškai tas daiktas vadinasi  "Variable Valve Timing Solenoid" jei tas ką sako.Manau informacijos internete galima rasti sočiai apie tai,o aš šiai dienai nieko bendro neturiu su tuo daiktu,tad ir patirties nebeturiu.
Jei įdomu,gali pasižiūrėt kas jo viduje ir kaip galima jį suremontuoti tam tikrais atvejais...http://wish-russia.ru/repair/klapan%20VVTI.html
E

barzda

Ačiū RDeEsser ... gal kas iš čia esančių meisterių žino kokio mano avensiui reikėtų?

RDeEsser

Citata iš: barzda Įrašytas Rugpjūtis 01, 2015, 18:08:07 PM
Ačiū RDeEsser ... gal kas iš čia esančių meisterių žino kokio mano avensiui reikėtų?
Tai čia meistrai kad žinotų kokio tau reikia,turi žinot daugiau informacijos apie tavo mašiną ar bent jau variklį.Nes kaip įsivaizduoju,varikliai šiaip irgi būna skirtingi,tad ir dalys turėtų skirtis...
E

barzda

tai 2003.12 , 2.0 D4 vvti 108kw... daugiau info nezinau ar bereikia :)