Salono šildymas

Pradėjo Obuolmushis, Spalis 29, 2012, 12:58:53 PM

« ankstesnis - sekantis »

Obuolmushis

Sveiki,
nusipirkau pries pora men Corolla Verso D4D, 2,2l. 100kw 2007m. Kol nenukrito temperatura lauke nepastebejau, bet dabar sunkiai viduje sildo, variklis kol saltas rodo melyna indikatoriu skydelyje, pravaziavus atkarpele, susilus varikliui uzgesta, na tuomet ar dar daugiau pravaziavus jau turi sildyt normaliai viduje, bet pucia vos vos drungna arba salta ora, klimatronika gali jungt kad ir ant 29 laipsniu, ji reaguoja, pucia daugiau ar maziau, tik kad to silto oro nepaduoda. Kas galetu but?

Taip pat kai nupirkau, varikliukas dirbo ar saltas ar siltas be jokiu garsu, kaip bitele sutepta :) O dabar pakeitus visus filtrus ir tepalus 5W40 pilnai sintetiniai Shell, saltas garsiai gan dirba, kai susyla vel viskas ciki... Sako kompensatoriai ar kas tokie gali but pasideveje. Gal kas esat susidure?

Parasykit Vilniuj, gera meistra, kad paziuretu ta sildyma ir diagnostika padarytu?

aleks

Pabandyk pasikeist salono filtra. Bet geriau isidek brangesni. Nes tie pigus tai greit uzsikimsa.

eceris

#2
gali but ir kompensatoriai. jei buvo supilta tirstesne alyva arba medaus ipilta, tai ir dirbo kaip ir normaliai. gal pravaziuota daug masiniuku, tai alyva per skysta jau varikliui. o kad nesyla, gal nera termostato arba jis nesidarineja, uzstriges ativroj padetyj. turetum stebet temperaturos rodykle ka rodo, ar uzkyla iki normalios padeties

Obuolmushis

Salono filtras kaip ir visi kiti pakeisti katik. Mashina pravaziavusi 190000 tai naujiems varikliams manau sintetinis pilnai turi tikt.

Obuolmushis

Beja temperaturos rodykles nera, neina paziuret kiek pakyla... Tik kaip ir minejau, dega melynas indikatorius skytelyje kol salta, kai susyla variklis jis issijungia.

ketvirtasis

:):)Spaudinėjant aukštyn žemyn temperatūros nustatymus įdėmiai klausyk ar suveikinėja oro sklendės. Jei jos veikia turėtum girdėti tokį tylų "klaksėjimą" - jos svirtelės padeties pasikeitimą.
Ir nepamiršk stebėti variklio temperatūros parodymus.

Obuolmushis

Sitam modelyje variklio pasilimo parodymo nera, nera rodykles kur parodytu kad pasilo iki 70 ar 90 ar 110 laipsniu variklis...

eceris

#7
tau kalba "ketvirtasis" apie tempereturos reguliavima salono viduje. kai kaitalioji temperatura ant klimos, turi klakseti reles arba girdetis kaip darinejasi oro padavimo sklendes.
 pas mane to nera, bet nisana kai turejau, buvo irgi taip

ketvirtasis

CitataObuolmushis parašė:
Sitam modelyje variklio pasilimo parodymo nera, nera rodykles kur parodytu kad pasilo iki 70 ar 90 ar 110 laipsniu variklis...
Manę tai irgi biesina, pas II Yarį taip pat - tik žalia lempikė kolei šaltas mataras. Kai pakila virš normos užsižiebia raudona??? (man atrodo).;)

Ralfas

pirma atkreipk demesi i tai kiek ausinimo skycio yra bakelyje, gali but, kad blogai sildo del jo trukumo.

balticam

Jei klimato kontrole veikia,bet pucia salta ora- 99% termostatas neveikia.

arunaskeras

Greiciausiai bus termostatas. Po kiek km uzgesta melyna lempute kai uzsivedi salta varikli, pas mane toks pat variklis uzgesta mazdaug po 4 km. Jei termostatas blogas turetu atstumas 2 ar tris kartus buti didesnis. Dar galima paziureti saltu varikliu pavaziavus kokius 3 km jei vienodai siltos apatine ir virsutine radiatoriaus slangos tai tada irgi termostatas blogas.Del variklio garso gal reiketu pilti kaip gamintojo nurodyta 5W30. Seip pas mane pradeda sildyti jau po  2 km.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Mars

Kai orai atšalo variklio garsas ir pas mane padidėjo kol variklis pasiekia darbinę temperatūrą. Manau kad čia susideda ir kompensatorių ir purkštukų garsai...
Dėl šildymo tai pas mane reikia apie 3-5 km nuvažiuoti kad prdėtu po truputi šildyti, galimos problemos jei aušinimo skysčio yra pakankamai tai bus termostato problemos.
mars

Rober

Jeigu norite patikrinti ar veikia termostatas, užvedę šaltą variklį stebėkite radiatoriaus temperatūrą. Tai galima daryti paprasčiausiai pridėjus prie radiatoriaus ranką
(suprantama, a/m stovint :D )
Jeigu termostatas tvarkingas, radiatorius dar gana ilgai bus šaltas, o po to sklendė atsidarys ir radiatorius pradės staigiai kaisti.
Jeigu termostatas blogas (sklendė neužsidaro) radiatorius kaip ir visas variklis pradės šilti iš karto ir tai vyks lėtai. Pastaruoju atveju reikia keisti termostatą.

Bemsas

Dyzelio salonas labai prastai syla. Pas mane irgi po 4km kazkur uzgesta lempute dabar. Ziema kai buvo -15 tai kartona kisau uz groteliu. Nes kitaip motoras isyldavo po 10-12km jau mazdaug silta buvo.
Daug gamintoju dyzeliams stato dyzelinius pecius jau gamykloje (Opel, Audi, BMW)

Pries tai turetoje benzinineje Corolla prie -25 po 4km jau buvo galima pilnai nusirengti. Silta ora pradedavo pusti po mazdaug 200m.