Kad man rodos šitų variklių (mano senesnė versija 81kW ) labai primityvi diagnostikos sistema - vienas kodas reiškia gal 10 gedimų ir nieko nesuprasi, reikia tam tikrų įgūdžių. Man buvo 78 kodas - kuro sistema, tai variklis normaliai dirbo, tik lemputė vis degdavo. Specialistai pareguliavo kažkokį vožtuvą kuro siurblyje - atseit per žemas kuro slėgis, daugiau lemputė neužsidegė. Bet jie šitą bajerį žinojo, ne kart susidūrę tai ir sutvarkė. Tarp kitko, tai remonto manuale buvo neaprašyta. Kitas bajeris - staiga variklis ėmė dusti pakėlus apsukas. Radau gedimą pats lengvai - oro šlangos chamutai atsileidę (su tuo kažkada buvau susidūręs, tai patikrinau - akurat). Bet šį kartą diagnostikos lemputė neužsidegė. Tai ta diagnostika kaip čia pasakius, galvoj košės turint būna kad padeda. O turbinos įsijungimo savo variklyje aš nejaučiu.