Sveiki,taigi pradesiu nuo to jog sioje subkategorijoj nedaug atsiliepimu apie si modeli ir tai yra nenuostabu,nedaug ju turime savo keliuose.
Taigi sugalvojau sukurti sia tema,is tu paciu paskatu,jog pats ieskodamas informacijos,bendraminciu ar aprasymu,neradau ju daug Lietuvos forumuose,ir pamaniau jog galeciau pasidalinti savo patirtimi.
Vairuoju toyota paseo keleta menesiu,isigijau ja labai nebrangiai 1.5l stock motoras,1996metu gimimo,melynos spalvos,paprasta be jokiu tiurlingu ir panasiai,su besibaigiancia tech apziura.
Tad taip tai buvo pirmasis galvos skausmas,tech apziura
Sukau ilgai galva ar ieskoti kas padetu praeiti uz pinigus,ar tiesiog zaisti vabank ir rizikuoti sudeginti pinigus ir suzinoti visus defektus,o ju atrode kad yra nemazai.
Defektai buvo tokie rankinis stabdis stabde tik vienu ratu,amortizatoriu gumos buvo suplyse, slenksciuose buvo pora skyluciu,truko suvedimo,bei priekiniai stabdziu diskai buvo perkaitinti(muse per pedala staigiau stabdant) tai pogi bijojau del sportinio filtro,sportinio tiesioginio ismetimo,kadangi zinojau jog tech apziuroje daznai prie tokiu dalyku jie kabinasi..
Ilgai nelaukes,susitvarkiau stabdzius tiek diskus tiek rankini,kadangi esu krapatlyvas zmogus,pasidariau tai pats,niekada nenorejau moketi pinigu servisams,kai visa tai gali pasidaryti pats,pasiskaites siek tiek literaturos.
Ir viena diena nuvaziavau i tech apziura galvodamas ko dar truks kad praeiti tech savo eiga,ir likau nustebes vis tik toyota ir afrikoj toyota,praejau tech apziura is antro karto,teko pasivirinti viena skylute duslintuvo vamzdyje ties rezonatorium,thats all.
Ilgai nelaukes pradejau visus darbus,nusidaziau lietus ratus baltai,suzeminau vaziuokle,pasikeiciau geresni kolika,ir sportini filtra,nusipoliravau visa kebula,uztamsinau priekinius bei galinius zibintus. Ir masiniukas pradejo traukti demesi
Padzioviau meskuti ant priekinio bamperio,ir vis dar neisisemiau turiu daugybe planu,kaip odiniai salonai,poliuretanas i visus vaziuokles mazgus,reguliuojami coilai,didesni ratai,ir turbo...
Bet gryzkime prie temos pliusai ir minusai. taigi pliusai jog ganetinai ekonomiska realiai idejus duju iranga butu vazinejimas ant oro
labai lengvas kebulas,ir ji dar galima islengvinti,tad 66kw uztenka tikrai. Remontas kaip ir visu toyota pakeitei ir pamirsai.. auto valdymas irgi ganetinai geras...
Minusai nesireguliuoja vairo padetis,garso izoliacija,galines sedynes tik del grozio,turi buti 1.50cm ugio kad galetum normaliai sedeti ir neremti galvos i galini stikla. Ganetinai ilga kebulo baze,tad patogiu miesto automobiliuku nepavadinciau 4.1metro... mazas ratu susukimas,tad siauroje gatvei apsisukti per karta deja nepavyksta. Nepatogios sedynes.ilgoje kelione islipi kaip sulauzytas.. tai pat detales,net didziausi toyota daliu centrai negali pasiulyti padoriu variantu be ilgo laukimo ir dvejojimo.. orginalus rankinio trosas vienai pusei 350lt Lirostoj su 2 savaiciu laukimu... skamba nelabai maloniai... kaip ir kebulo dalys,pagal spalva rasti toki pat tarkim galini buferi deja neimanoma
Taigi apibendrinus automobilis labai pasiduoda grazinimui,ir tikrai traukia demesi visu zmoniu jaigu ji priziurite,tai pat vaziuoja pigiai visur kur jums reikia,be dideliu problemu,ir galvos skausmu
dabartine tokio auto vidutine kaina siekia viso labo 2000lt ar verta pirkti? Vienareiksmiskai taip,jai norite paprasto bet neprasto darbinio arkliuko ir vazinejate vienas ar max dviese.
P.S. Tikiuosi atsiras bendraminciu ir praples sia tema su savo isgyvenimais,dekoju.