Autorius Tema: Hybrid praktinis panaudojimas  (Skaityta 30602 kartus)

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1064
Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #15: Kovo 04, 2014, 22:12:55 pm »
siandien darbe buvo mokymai. isgirdau idomu dalyka kas liecia elektromobilius. tai vat...
   sakykim jus pastatet savo auto pakrovimui, prijunget prie tinklo. ir jei tuo metu krito daznis elektros tinkle, tai tie elektromobiliu ar hibridu akumai padaryti butent taip, kad jie regeneruos i tinkla savo turima energija daznio atstatymui. taip kad gali nutikti, jog ijunge auto pakrovimui, galit rasti ji visiskai iskrauta. kuo pasireiskia daznio kritimas tinkle ? staigiu galios vartojimo sumazejimu....
   bet nereikia isigasti, nes musu el tinklas priklausomai veikia nuo rusijos, tad turi buti ypatingai didziuliai vartotoju atsijungimai rusijoje. kolkas tikrai tas negresia, bet imanoma, kadangi tokia ikrovimo konstrukcija, jog imanomas atvirkstinis variantas :think:

 

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #16: Kovo 05, 2014, 22:10:38 pm »
  Jeigu tema kelia susidomejima ir joje zmones diskutuoja,manau,jos trint nereikia.Paprasciau ja padet i vieta,gal prie hybridu temos?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs mind

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 2147
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #17: Kovo 05, 2014, 23:10:56 pm »
Prašom.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #18: Kovo 05, 2014, 23:14:12 pm »
 Puiku,gal pavyks ispopuliarint Toyota hybrid pazangia technologija ir Lietuvoj  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs kapsis

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 1250
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #19: Kovo 06, 2014, 00:07:03 am »
 nepamenu kur girdejau ar maciau, lyg kazkur  per discover kanala  (ar panasiai ) ,  kai vienas auksarankis  pasidare elektromobili, o batareikas naudojo  telefono, sujunge kazkiek tukstancius telefo batareiku  ir gavosi neuzimanti daug turio  galinga batareika  su kuriua nuvaziuoja daug daugiau lyginant su standartiniais elektromobiliais....

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #20: Kovo 06, 2014, 00:53:23 am »
Lietuviski elektromobiliai:
http://www.electron.lt/

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1064
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #21: Kovo 06, 2014, 10:12:18 am »
vakar teko siek tiek ismeginti nissan leaf-darbe,kieme rata apvaziavau :). ten ne hibridas, o pilna elektra. tas kuris su ja atvare is vilniaus i kauna sake, kad pradzioj vaziavo 100 km/val, bene ties elektrenais pastebejo, kad tokiu greiciu vaziuojant akumo iki kauno neuzteks. suletino iki 80 km/val ir sekmingai atvaziavo. taciau jau akumas buvo praktiskai isikroves. kadangi nakti dirbau, buvo patiketa man ja pakraut. ijungus pakrovima 21-30, pilnai pasikrove 6-00 ryto. sakyciau kaip ir ilgokai. bet visumoj pats auto simpatiskas ir vietos man kaip nemazam esant priekyje pilnai pakako. uz manes sedint tokiam paciam, kojom jau vietos sakyciau mazai. bagazine pakankamai nemaza, labai svelnus ir tolygus pajudejimas ir aplamai vaziavimas smagus-vistik motoriukas 85 kw stovi. pats vaziavimas kaip automatu. gamykliska galine vaizdo kamera yra. zodziu viskas yra kaip normaliam siuolaikiniam auto...

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #22: Kovo 06, 2014, 10:26:47 am »
Skaiciau, kad nuo 220V kraunasi 8 val, nuo 380V 20min.

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1064
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #23: Kovo 06, 2014, 10:33:52 am »
hmmm, kazkaip neatkreipiau demesio, man padave 220 laida su krovikliu. bet ten prie priekinio dangtelio kur kisasi pakrovimo laidas, lyg maciau prietemoje, kad yra dar kazkas-tik nesiaiskinau kas. gali but kad ir trifaze rozete

Neprisijungęs Hibdeta

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Partneris
    • Hibdeta
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #24: Kovo 28, 2014, 15:52:45 pm »
nepamenu kur girdejau ar maciau, lyg kazkur  per discover kanala  (ar panasiai ) ,  kai vienas auksarankis  pasidare elektromobili, o batareikas naudojo  telefono, sujunge kazkiek tukstancius telefo batareiku  ir gavosi neuzimanti daug turio  galinga batareika  su kuriua nuvaziuoja daug daugiau lyginant su standartiniais elektromobiliais....

Labai teisingai matei  (y)
Tesla model S naudoja Laptopu baterijas ir yra pasiekusi net 640km nuvaziuojamaji atstumą http://www.15min.lt/naujiena/gazas/zalias/tesla-elektromobiliai-su-pilnai-ikrautu-akumuliatoriumi-iveiks-net-640-km-atstuma-332-371737?cf=vl

Hibridinių automobilių dalys.
Elektromobilių dalys.

Neprisijungęs Hibdeta

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Partneris
    • Hibdeta
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #25: Kovo 28, 2014, 16:05:58 pm »
hmmm, kazkaip neatkreipiau demesio, man padave 220 laida su krovikliu. bet ten prie priekinio dangtelio kur kisasi pakrovimo laidas, lyg maciau prietemoje, kad yra dar kazkas-tik nesiaiskinau kas. gali but kad ir trifaze rozete

Taip teisingai matei Lieaf turi dvi pajungimo jungtis,...
Jokio skirtumo per kuria krauni tiesiog kairėje pusėje esanti jungtis yra skirta labai galingoms greito įkrovimo stotelėms (viešo naudojimo ikrovimo sottelėms)
Dešinėje pusėje yra skirta pakrovimui nuo orginalaus lieaf ir greitos ikrovimo stotelės (home station). Leaf orginaliai komplektuojamas su pakovėju kurio viename gale yra (atomobilinė šakute) toliau eina keitiklis ir kištukinis lizdas į rozėte 230VAC.

Preliminariai automobilio krovimas užtrunka:
1. Krovimas nuo greitos įkrovimo stotelės (viešo naudojimo) 20-30min. Tiek užtrunka ramiai kavinėje išgerti kavos :)
2. Krovimas nuo (Home station greito įkrovimo stotelės užtrunka) 1,5-3.
3. Automobilio krovimas nuo orginalaus pakrovėjo iš 230VAC tinklo. Kaip ir minėjo aukščiau žmogus nuo 8-9val.
P.S. Krovimo laikas priklauso nuo elektromobilio markės, ir ant kiek yra nusėdusi baterija.

Tarp kitko, jei kam įdomu gavau duomenis kur planuojamos elektromobilių krovimo stotelės 2014m. Vietos yra preliminarios 500m. spinduliu nuo taško. Lietuva stengiasi neatsilikti nuo Estu.  http://www.hibdeta.lt/index.php/ikrovimo-stoteles-lietuvoje Gal administracija nesupyks jog įmečiau šią nuorodą. (tiesiog tai informacinio pobūdžio informacija).
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 28, 2014, 16:45:01 pm sukūrė Hibdeta »

Hibridinių automobilių dalys.
Elektromobilių dalys.

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4197
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #26: Kovo 28, 2014, 19:15:27 pm »
Hibdeta,

gal yra kokie duomenys ar apskaiciavimai: kiek reiketu krovimo stoteliu Vilniaus mieste su optimistinemis prognozemis? T.y. man idomu ar ju bus mazdaug tiek pat kiek degaliu kad dabar pristatyta?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs Hibdeta

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Partneris
    • Hibdeta
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #27: Kovo 28, 2014, 23:14:52 pm »
Hibdeta,

gal yra kokie duomenys ar apskaiciavimai: kiek reiketu krovimo stoteliu Vilniaus mieste su optimistinemis prognozemis? T.y. man idomu ar ju bus mazdaug tiek pat kiek degaliu kad dabar pristatyta?
:-]  :goodboy: tokio daliko nepaskaičiuosi, nes paprasčiausiai, jei nutiks taip kaip norvegijoje esant dideliam elektromobilių kiekiui lygegrečiai didėja ne tik viešos krovimo stotelės miestuose bet ir žmonių įsigijančių Home station ikrovimo soteles. Jei tavo maršrutas per diena siekia iki 100km. kam tau ieškoti Vilniuje įkrovimo stotelės jei gali pasikrauti namie. Manai mieste bus nemokama? Tikrai taip NEBUS. Labiausiai pajausime įkrovimo stotelių atsiradimą tarp miestų.

Hibridinių automobilių dalys.
Elektromobilių dalys.

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3124
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #28: Kovo 29, 2014, 09:31:54 am »
Buvo ir mum tas susižavėjimas Prius-u, bet kokia nauda man kaip vartotojui. Kitose šalyse valstybė kažkaip atsižvelgia į tai, pas mus - neteko girdėti. Tausoti gamtą - vargu ar priuso koncepcija tausoja, vien tik akumų pagaminimas ir utilizavimas kiek taršos.
Plius važiuodamas trasoje jokios elektros tik benzinas, sakyčiau mada, sory jau geriau A8 ir madinga ir jami, jami.

Neprisijungęs tevas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 576
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #29: Kovo 29, 2014, 09:52:21 am »
Jei dar dujas ideti, visai nebrangiai vaziuoti gaunasi  :)

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #30: Kovo 30, 2014, 20:42:39 pm »
Buvo ir mum tas susižavėjimas Prius-u, bet kokia nauda man kaip vartotojui. Kitose šalyse valstybė kažkaip atsižvelgia į tai, pas mus - neteko girdėti. Tausoti gamtą - vargu ar priuso koncepcija tausoja, vien tik akumų pagaminimas ir utilizavimas kiek taršos.
Plius važiuodamas trasoje jokios elektros tik benzinas, sakyčiau mada, sory jau geriau A8 ir madinga ir jami, jami.

Akivaizdi nauda!  (y) Vaziuoji pigiai kaip su dyzeliu,bet neturi jokio galvos skausmo ir eksplotacija zymiai pigesne  :-)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...