Autorius Tema: Hybrid praktinis panaudojimas  (Skaityta 38280 kartus)

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3280
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #30 Įrašytas: Kovo 31, 2014, 07:20:46 am »
Jokio galvos skausmo? - sory. Taip dyzelinis motoras didesnė tikimybė, kad bus daugiau problemų palyginus su benzu. Bet padevėtas Priusas tai loterija viena iš milijono. Iš salono nenupirksi, kalbu ne apie Lietuve parduodamus naujus auto - jie skirti trečioms šalims. Jei pirkti naują auto už tokią sumą tikrai pasirinkčau ne Priusą. Didelė suma vardan ko? Ekologijos - cha, cha net nekvepia ta ekologija.
P.S.
Tas pats principas kaip elektrą taupanti lemutė - taupo elektrą, bet smarkiai kerta per "tavo" piniginę. Tinklai pakeitė elektroninius skaitliukus, jokios naudos vartotojui iš tų taupių lempučių. Sąnaudos padidėjo net iki 50% absurdas kažkoks, kas gali garantuoti, kad ateity nieko panašaus nenutiks su tais Hibridiniais auto.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #31 Įrašytas: Kovo 31, 2014, 08:38:22 am »
 Sneki kaip pasamdytas kazkokiu interesu grupiu  :think: .Nelabai suprantu is kur tokias pievas rasai?Tai apie deveta,tai apie nauja pasneki,tai devetas netikes,tai naujas per brangus  (-) Pagal visas statistikas maziausiai gendantis auto,jokiu problemu nekeliantis,kuro sanaudos apie 5 - 5.5l. Tas baubas akumuliatorius jokia problema,lauzynuose laisvai gali nusipirkt.Ir ko cia vis ekologija kaisai?Dyzelis pats baisiausias tersejas todel ir prikistas tu nelemtu DPF ir jokia ekologija tau nekliuna.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #32 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 15:42:15 pm »
Rasau cia, nes nezinau ar cia taip veikia hibridine pavara ar cvt deze ar antipraslydimas. Musu kieme atsirado labai slidi ikalne, grynas ledas, visi, kas bando i ja ivaziuot isibegeja dar 50 metru iki jos. Buvau ir as ant jos uzrioves, bet nesupratau kaip tokioj situacijoj dirba mano auto. Letai judu i ledine ikalne, variklis jau naudoja EV rezima, reiskia pasiles. Lipu i iklane, pradejo mirgset antipraslydimo lempute. Masina praktiskai sustojo vidury ikalnes, spaudziu gaza smarkiau, paskui net iki galo, masina ne krust ir mirgsi antipraslydimo lempute, su D pavara pradejau net riedet atgal. Nu dzin atbuliniu nusileidau atgal, gerai, kad is paskos jokios masinos nebuvo.
Tai dabar klausimas: kas neleidzia per prievarta prasukt ratus ir bandyt ilipt i ikalne savom jegom? Cia antiprasildimo sistema, atmeta gaza, kad jis nereaguoja, ar hibridine sistema neleidzia to daryt, ar CVT dezes ismanumas :) ? Paskui po kiemus vazinejau ir nuokalnem su B pavara, tai situacija gal kazkiek geresne, biski riedant prisistabdo varikliu. TRC OFF knopkes nera pas mane kad laikinai isjungt sia funkcija. Ka jus darytumet tokioj situacijoj, jei ypac uz nugaros stovi masinu ir tau reikia butinai ilipt i ta ikalne, gal kazko nemoku? Aciu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #33 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 17:31:24 pm »
Henri - paskaityk nuo tos zinutes visus postus zemiau. Rasi atsakyma. Tingiu rasyti vel ta pati :)

http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5867.msg118519.html#msg118519
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs Sonixas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 769
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #34 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 17:45:33 pm »
Rasau cia, nes nezinau ar cia taip veikia hibridine pavara ar cvt deze ar antipraslydimas. Musu kieme atsirado labai slidi ikalne, grynas ledas, visi, kas bando i ja ivaziuot isibegeja dar 50 metru iki jos. Buvau ir as ant jos uzrioves, bet nesupratau kaip tokioj situacijoj dirba mano auto. Letai judu i ledine ikalne, variklis jau naudoja EV rezima, reiskia pasiles. Lipu i iklane, pradejo mirgset antipraslydimo lempute. Masina praktiskai sustojo vidury ikalnes, spaudziu gaza smarkiau, paskui net iki galo, masina ne krust ir mirgsi antipraslydimo lempute, su D pavara pradejau net riedet atgal. Nu dzin atbuliniu nusileidau atgal, gerai, kad is paskos jokios masinos nebuvo.
Tai dabar klausimas: kas neleidzia per prievarta prasukt ratus ir bandyt ilipt i ikalne savom jegom? Cia antiprasildimo sistema, atmeta gaza, kad jis nereaguoja, ar hibridine sistema neleidzia to daryt, ar CVT dezes ismanumas :) ? Paskui po kiemus vazinejau ir nuokalnem su B pavara, tai situacija gal kazkiek geresne, biski riedant prisistabdo varikliu. TRC OFF knopkes nera pas mane kad laikinai isjungt sia funkcija. Ka jus darytumet tokioj situacijoj, jei ypac uz nugaros stovi masinu ir tau reikia butinai ilipt i ta ikalne, gal kazko nemoku? Aciu.
Hibride jokios CVT dezes nera.isjungt TRC off nebent istraukius abs saugikli.bet ir nemanau jok butu gerai nes su hibridu negalima tempt masinos taipat ir buksot negalima.taigi pats geriausias patarimas ta kalna apvaziuoti is toli ir net nebandyt lipt i ji.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #35 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 18:19:36 pm »
Kaip hibride nera CVT dezes? Tai kas ten tada stovi?
Kodel negalima tempti masinos su hibridine?

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #36 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 19:03:57 pm »
Aciu uz atsakymus. Ta ikalne apvaziuoju per kitus kiemo ivaziavimus, nes matau, kad ten ir kiti kankinasi, dabar apvazineja ta vieta :) Bet as labai tikiuosi, kad jei tos TRC sistemos neatjungtos, tai as prasukdamas ratus ant ledo, nesugadinsiu dezes inverterio ar dar ko nors? Apie kitos masinos tempima irgi neskaiciau manualo, bet net neturiu man rodos su kuo tempti :) nu reik patikrint labiau pasilenkus po galiniu bamperiu ar yra kokia nors kilpa :) Jei nera - tai reiskia ir tempt nereiketu. Siaip su automatu man rodos nerekomenduojama apskritai buksiruoti kitu auto, hidrauliniam automatam pjauna per konverteri (pusle), DSG, gali supjauti dviguba sankaba ar smagrati, o CVT del tempimo kitos masinos nesidomejau, bet ir netampau nieko :)
Beje padangos geros, naujos BridgeStone, bet nedigliuotos. Nemegstu as digliuotu, bet aisku jos butent tokioj situacijoj ir butu padejusios, bet ant sauso asfalto ar puraus sniego, slabdribos, tai dygliai blogiau, nei minksto misinio ziemine padanga.
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 03, 2016, 19:06:23 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #37 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 19:15:29 pm »
Priekabas tempti leidzia, manau galima ir masinas esant reikalui. Buksuoti irgi galima, cia nieko nenermalaus nematau.
Saugikliu traukinet manau ne, cia faktas :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #38 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 19:30:31 pm »
priekabas galima del to, kad priekaba su auto sujungti standzia vilgtim. Bet ant virves tempt kazka ner gerai, nes tempiamo auto vairuotojo veiksmai kai kurie gali labai nepatikti automatam :) Sustojus, pajudant, gaunasi smugiavimai, deze pradeda nebesuprast kaip paskirstyt perdavima i ratus. STandza vilgtim, taip visas pajudedjimas ir sustojimas tolygus, deze dirba iprastu rezimu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #39 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 19:48:37 pm »
Tada su visais AT butu negalima tempti :) As suprantu, kad tai matyt nera i sveikata, bet patempus kaimyna ar pan manau nieko blogo nebus :)

Neprisijungęs Sonixas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 769
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #40 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 23:14:02 pm »
Priekabas tempti leidzia, manau galima ir masinas esant reikalui. Buksuoti irgi galima, cia nieko nenermalaus nematau.
Saugikliu traukinet manau ne, cia faktas :)
is kur tokia info istraukej?su hibridu nieko tempt megalima nei prekabos nei kito auto . nes ne tik variklis suka ratus bet ir el.variklis
manau tas turetu padet
https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Neprisijungęs MAIKIS

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 266
  • www.latransa.lt
    • Latransa
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #41 Įrašytas: Sausio 03, 2016, 23:29:35 pm »
is kur tokia info istraukej?su hibridu nieko tempt megalima nei prekabos nei kito auto . nes ne tik variklis suka ratus bet ir el.variklis
manau tas turetu padet
https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM
klysti galima tempti tingiu dabar ieskot info bet kada imesiu visa info plius as pastoviai savo ir tampau ir priekaba tampau nematau problemu... ir siaip kokiu motyvu tu nusprendei kad negalima?
Toyota Higlander
Toyota Prius
Toyota yaris Verso x2vnt
Toyota yaris
Lexus is200
Lexus Gs300
Honda crx Del sol
ZAZ 968M
www.latransa.lt

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #42 Įrašytas: Sausio 04, 2016, 09:42:36 am »
Tai va radau youtube kaip atjungti laikinai TRC hybridui, jei nebegali pajudeti praslistant ratam.
1. be stabdzio pedalo - du kartus spaudziam power mygtuka, isijungi degimas. (uzsitraukiam rankini)
2. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada i pavara N
3. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada i P
4. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada laikom stabdzio pedala ir spaudziam Power

Spidometre uzsidegs uzrasas Maintaince Mode ir degs TRC lempute. Atlikus sia funkcija, laikinai nedirba visos stabilumo kontroles TRC, ESP, VSC ir ABS.

Isjungus masina ir paleidus is naujo, visos sistemos vel isijungia ir stabilumo kontroles vel ijungiamos.

Tai cia ekstra atveju jei iklimpot pusnyje ar pakibot ant ledo ikalnes. Nes, kad ir su B pavara siryt ant slidesnes ikalnes galvojau turesiu problemu, nes lipant i ikalne, kad ir nespaudziant gazo pedalo smarkiau, pradejo vel mirgset TRC lempute ir jauciasi, kad galia krenta. Jei buciau sustojes, butu aleliuja buve. Nu sitoj vietoj hibridam dedu dideli minusa. Kiek skaiciau uzsienio forumu, del to per griezto TRC, daug kas net keicia auto i kita (ne hibrida), jei per metus daug tenka vazinet slidziom dangom.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Sonixas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 769
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #43 Įrašytas: Sausio 04, 2016, 10:10:36 am »
klysti galima tempti tingiu dabar ieskot info bet kada imesiu visa info plius as pastoviai savo ir tampau ir priekaba tampau nematau problemu... ir siaip kokiu motyvu tu nusprendei kad negalima?
daryt gali ka nori bet kaip ilgam ir ka poto sakysi kai pareis koks inverteris nuo perkrovos ar koks mg 1  ar mg2 sudegs.as cia neko nesprendziau cia toyota instrukcija tokia.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #44 Įrašytas: Sausio 04, 2016, 10:30:22 am »
daryt gali ka nori bet kaip ilgam ir ka poto sakysi kai pareis koks inverteris nuo perkrovos ar koks mg 1  ar mg2 sudegs.as cia neko nesprendziau cia toyota instrukcija tokia.
Tai paaiskink, kodel priekabos negalima ir kuo tai skiriasi lyginant pvz: 1 vairuotojas + priekaba vs 7 zmones sedi masinoj be priekabos?