Sveiki,
Susiduriau su tokia problema kaip kiauras degalų bakas, per siūles pradėjo lašėti dyzelis. Tai norėčiau pasidalinti savo patirtimi kaip pavyko išspręsti šią problemą. Iš pradžių buvo kilęs noras bandyti klijuoti baką, bet atidžiau apžiūrėjus nusprendžiau, kad neverta gaišti laiko, nes norint gerai padaryti reiks vistiek nuimti baką, o užkiljavus tikrai nebus garantijos kad per kitą vietą nepradės kapsėti, vis dėlto jau automobilis virš 10 metų rieda Lietuvos keliais ir dar keletą metų turėtų riedėti. Todėl nusprendžiau pirkti kitą baką tik susidūriau su dilema ieškoti laužynuose ar pirkti naują. Pradžiai pasidomėjau kainomis laužynuose ir buvau nemaloniai nustebintas tokios detalės būtent šiam automobiliui pankamai retos (gal būt turi paklausą arba jų stovis panašus į maniškį) ir kaina tikrai nemenka ~80 Eurų kaip už abejotinos kokybės detalę, kuri jau bus gerokai padevėta ir neaišku kada prakiurs. Beliko pasidomėti naujų kainomis, čia vėl buvau nemaloniai nustebintas, nes kažkodėl būtent I Verso nauji bakai labai retas egzempliorius, o ir kainos tikrai nedžiugina (pradžiai~140 Eurų). Pradėjus aktyviau domėtis Toyotų bakais paaiškėjo, kad iš vaizdo labai jau panašūs Corollos (TOYOTA COROLLA E12 (Euro type) SDN/WGN, 01.02 - 11.06; TOYOTA COROLLA H/B, 09.02 - 10.06) ir I Verso bakai, pasitikrinau detalių numerius kataloguose jie sutapo, o pasidomėjus Corollos bako kaina pasirodo, kad naują galima nusipirkti už 109 Eurus ir jis jau bus nudažytas (aišku galima dar kokia antikorozine danga dengti čia jau pagal skonį

). Užklausus pardavėjo apie galimybę pritaikyti tokį baka iš Corollos jie mane užtikrino, kad Verso toks bakas netiks, bet aš surizikavau ir galiu pasakyti, kad viskas puikiausiai tiko ir atitiko. Bakas jau idėtas ir puikiai funkcionuoja. Tikuosi , kad 2 kartą man jo keisti jau nebeprireiks ir ši informacija gal kam iš forumiečių pravers, nes pats tikrai nevieną vakarą praleidau ieškodamas informacijos šia tema.