Turiu kelis klausimus apie Yaris II, 1,4 l, D4D variklis 1NDTV 66 kW, eksploatavimą su MMT dėže .
1. Važiuojant su E padėtimi, ekranėlyje visąlaik dega E raidė, neužsidega nei 1, nei 2, nei 3 bėgiai, nors jaučiasi, kad robotukas junginėja bėgius. Užgesinus variklį ant E, ekranėlyje trumpai dega E1, paskui užgęsta. Jeigu pradedi junginėti bėgius svirtelėmis + / - ant vairo, arba važiuojant M padėtimi pavarų dėžes svirtimi + / -, tada ekranėlis bėgius 1-2-3-4-5 rodo. Ar turi rodyti, kokia pavara važiuojama su E?
2. Važiuojant E padėtimi, 1-2-3, gal ir aukštesni bėgiai persijungia lyg ir vėluodami, "pagalvodami", persijungiant aukštesnei pavarai variklio apsukos būna apie 2500-3000 . Sankaba nebuksuoja, iš vietos be akseleratoriaus paspaudimo važiuoja gerai. Ar reikia daryti dėžės kalibravimą, ar tai normalus lėtapėdžio roboto darbas?
3. Pavažiavus 130-140 km/val greičiu apie 100 km autostrada, (pavarų svirtis buvo E padėtyje), gana smarkiai sušilo ta MMT svirties plokštelė su išpjovomis ir raidėmis R, N, E, M, +, -. Ar tai normalu?
Visą gyvenimą vairavau tik mechanines ir "normalias" APD, iki šiol neteko susidurti su robotais ar variatoriais, tai todėl ir klausiu gal kai kam "lengvų" klausimų.
Ačiū!