Sveiki mano Corollai 2001 (cia skaitosi iki 2001) D4D 2l 66kw atejo laikas keistis dirzus, bei pastebejau, kad per 10-15k km suvalgo kazkur apie 2-2.5l tepalo, tad nusprendziau, kad reiketu keisti voztuvu gumeles. Nusipirkau visus dirzus su vandens pompa bei itempejais o taip pat ir gumeles su dangtelio tarpine bei veleno rieboksliu ir kibau i darbus.
Nusiardziau sona, kad prieiti prie dirzu nusiemiau visus itempejus, bei dirzus. Tada nusiemiau dangteli issiemiau forsunkes, nusiemiau abu velenelius. Uzkisau su sena uzvirinta forsunke purkstuko anga o per zvakes anga pasidares tinkama antgali padaviau ora po spaudimu ir pradejau imti voztuvu gumeles. Kas keisciausei is 16 voztuvu 7 gumeles buvo tiesiog nusovusios, jas buvo galima nuimti su pirstais ir visos nusautos gumeles buvo tik ant ismetimo voztuvu, visos likusios sveikos aisq kadangi tiek atsiardes keiciau visas 16 gumeliu, bet idomu kodel tik ismetimo voztuvu gumeles buvo nusaudytos. Na, bet tiek to pagalvojau, kad gal susidevejo ir tiek. Susirinkau viska atgal aisq visus velenelius bei voztuelius pasitepdamas varikliniu tepalu. Ipresavau nauja velenelio rieboksli isidejau nauja dangtelio tarpine ir viska surinkau i savo vietas.
Atejo laikas rinkti dirzus, mietkas susiziurejau pries ardydamas kas pradzioi labai keistai pasirode, kad jei alkunini pastatai palei metka atrodo kad siurblio metka pabegusi per koki danti ar puse tai nusprendziau, kad pries tai keitusio dirzus meistro klaida, bet kai susidejo viskas i vieta ir paleidau hidraulini itempeja man mietkos atsistojo lygiai taip pat. Jei pastatai siurblio metka i vieta alkuninio metka pabega per puse danties. Nu supratau, kad reikia daryt taip kaip buvo, nes tada masina vaziavo ir priekaistu nelabai turejau. Galu gale viska susirinkus atejo laikas kurti masina ir uzsikure be didesniu spiriojimusi, biski ilgiau pasukau ir viskas. Motoras dirbo grazei dumu, nemete. Papildomai papompavau radiatoriaus slangus, seip i slangus pripilsciau antifryzo kad nesudyrbciau variklio kol termostatas neatsidare. Na ir neuzilgo sedau pralekti. Pasirodo masina pradejo spiriotis, dingo trauka jei dar pobiski gazo duodi dar imanoma vaziuoti, jei tik uzmini tapke viskas masina vos vos kelia apsukas. Na nebezinodamas ka daryti pradejau skambinti meistram zinomiems, visi visokiu minciu issake iki kol vienas patare nuimti ant siurblio esancia fyske (kazkokia kuro temperaturos daviklio fyske) Sita fyske nuemus masina atsigavo ir pradejo eiti kaip niekur nieko, tada tas zmogus pasake, kad blogai degimas sugaudytas. Na Sekancia diena vaziavau iki garazo (garazas tolokai tenka pavaziuoti apie 100km) ir masina pradeda traukti tiesa kartais uzplaukia, kad besibegejant uzspaudi pedala masina netraukia netraukia, bet po keliu sekundziu griebia ir vel normalei traukia.
Taigi kolegos gal turit kokiu minciu kur cia bedu ieskoti, degimo taip ir nebereguliavau daugiau po tokio savaiminio atsigavimo, nes kazkaip pradejau nebetiketi kad pameciau (ipac dar kad, surinkinejant perziurejau visas metkes keliolika kartu) taciau norisi tureti masina patikima o ne ant klaustuko ipac kai ant lenkimo kokio iseini.