Autorius Tema: Hibrido "modernizacija"  (Skaityta 6546 kartus)

Neprisijungęs Tomas Padumis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 2
    • www.cbradio.lt
Hibrido "modernizacija"
« Topic Start: Rugsėjo 10, 2014, 14:04:46 pm »
Sveiki hibribu naudotojai

Tema diskusijai:

Vairuoju hibrida (Auris TS) jau metai laiko. Uz akiu uzkliuvo Hibrido pamodernizavimo varijantas is paprasto Hibrido i Plug In. www.plughybrid.de
Ten daugiausia nagrinejama Priuso modernizacija bet yra galimybe perdaryti ir Auri. Vis daugejant nemokamu elektomobiliu pakrovimo stoteliu ir siaip vaziuojant elektra yra taupoma, sistema turetu atsipirkti ~70-80Kkm (mano skaiciavimu 100km vaziuojant elektra sutaupoma apie 17-18Lt)
Mastant tik is ekonomines puses gal tai ir nera pati ekonomiskaiusia investicija (sistema mazdaug kainuoja 13.000Lt + montazas), bet zinant kad mieste vaziuotum "nebezdedamas" tai jau yra smagu.
Gal kas turit kokiu minciu siuo klausimu?
Kura valgo ne gazas - o stabdis

 

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #1: Rugsėjo 10, 2014, 14:25:25 pm »
 Pridejus ta suma modernizavimui,jau galima ipirkt ir grynai elektromobili Nissan  :think: Tada ir lengvatu gautum sociai:autobusu juosta vaziuot,stovejimas nemokamas. Siaip apie modernizavima galima pabendraut su www.jonelis.eu imone,jie uzsiima modernizavimu ir perdarymu i elektromobilius.As gal geriau pagalvociau apie duju idejima i hybrida  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Tomas Padumis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 2
    • www.cbradio.lt
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #2: Rugsėjo 10, 2014, 15:08:46 pm »
Įrašė: Venza
Pridejus ta suma modernizavimui,jau galima ipirkt ir grynai elektromobili Nissan   
Manau grynas elekromobilis nera patogu nes:
-musu klimato juostoj ziema labai daug energilos iseivojama sildymui;
-esi visiskai priklausomas nuo elektros, jai pasibaigus STOP;
-Nisan Leaf mazas automobilis
-Eksplotuojant mieste dar +- bet uzmiestyje elekromobilis su savo 80-90Km labai nepatogus;

Paturbintas Hibridas nemazai klausimu issprendzia. O jei dar darbuojiesi/mokaisi kur nors netoli ikrovimo stoteles (pvz KTU) ir gali kas diena krautis automobili nemokamai 30-ciai - 40- ciai kilometru, labai patraukliai skamba.
Įrašė: Venza
As gal geriau pagalvociau apie duju idejima i hybrida
Dujos - neissprendzia "nebezdejimo klausimo. Nors investicija ir pradiniu momentu mazesne
Įrašė: Venza
Siaip apie modernizavima galima pabendraut su www.jonelis.eu  
Jonelis uz Priuso "Plug in" modernizacija uzsiprase 20KLt kas dar labiau sumazina ekonomini patraukluma.

Mano asmeniskai kasdienis vairavimas sudaro apie 40Km per diena miestas/netolimas uzmiestis marsrutu ir butent as ziuredamas is savo prizmes, bei labai besidomedamas ekologisku bei ekoniminiu vairavimu linkstu i sia avantiura. Man asmeniskai labai smagu kai miste gali vaziuoti elektra ir netersti miesto. Jei pasirysiu butinai aprasysiu montavimo bei eksplotavimo subtilybelis cia Toyotos forume.

P.S. Siai dienai Auris TS auksicu aprasytu marsrutu man "srebia" vidutiniskai 4,3-4,5 L/100Km (cia realios sanaudos)

Geros dienos
Tomas
Kura valgo ne gazas - o stabdis

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #3: Rugsėjo 10, 2014, 19:34:30 pm »
 Jeigu labai degi noru modernizuot savo auto,rekomenduociau nusipirkt dar kokius 3 orginalius Prius akumus is lauzynu ir isimontuot bagazineje.Tada reiketu tik krovima is tinklo primontuot ir sugalvot kokiu principu juos pajungt.Toks variantas ,manau,butu zymiai pigesnis  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Liutas111

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 83
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #4: Gegužės 18, 2016, 10:23:44 am »
Jeigu labai degi noru modernizuot savo auto,rekomenduociau nusipirkt dar kokius 3 orginalius Prius akumus is lauzynu ir isimontuot bagazineje.Tada reiketu tik krovima is tinklo primontuot ir sugalvot kokiu principu juos pajungt.Toks variantas ,manau,butu zymiai pigesnis  ;)

O jei amerikietiškam (baterijos gale) nupirkt europinio Bateriją (tarp sėdynių) ir apjungt ar realu?

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #5: Gegužės 18, 2016, 12:07:12 pm »
 Baterijos tarp sedyniu eina PLUG IN modeliams ir vienodai statosi ir europieciui ir amerikonui,kaip ir paprastam modeliui baterija statosi gale.Tame skirtumu tarp Europos ir Amerikos nera.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Liutas111

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 83
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #6: Gegužės 18, 2016, 13:42:19 pm »
Baterijos tarp sedyniu eina PLUG IN modeliams ir vienodai statosi ir europieciui ir amerikonui,kaip ir paprastam modeliui baterija statosi gale.Tame skirtumu tarp Europos ir Amerikos nera.

Kalbant apie Prius V / +  yra kitaip, Prius V gale, o Prius + ten eina sėdynės todėl statosi tarp sėdynių.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #7: Gegužės 18, 2016, 15:00:57 pm »
 Tada taip,neatkreipiau demesio,kad apie Prius V/+ diskutuojate.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs JuliusM

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #8: Rugpjūčio 04, 2016, 22:22:32 pm »
Jeigu labai degi noru modernizuot savo auto,rekomenduociau nusipirkt dar kokius 3 orginalius Prius akumus is lauzynu ir isimontuot bagazineje.Tada reiketu tik krovima is tinklo primontuot ir sugalvot kokiu principu juos pajungt.Toks variantas ,manau,butu zymiai pigesnis  ;)


Manau nebus taip paprasta, ten ne tik krovimas bet ir iškrovimas, tiek tas, tiek tas, turi būti stebimi "smegenų" dar vadinamų BMS: temparatūra, įtampa....
dėl 20kLT perdarymo kainos, kiek daugoka... nes jeigu gerai skaičiuoju tai tik pusė kainos bus baterijos, o ką jis daro užkitą pusę? BMS, kroviklis ir darbas? Nejaugi BMS, kroviklis + darbas 8000Lt? Nes kaip suprantu pas www.jonelis.eu ten lifepo4, kaip antai:
http://www.3xe-electric-cars.com/get-into-store/lithium-battery-lifepo4
GBS:
Capacity [Ah]: 66
Voltage [V]: 3,2
vnt kaina $66
manau reikia 65 celių, kas gaunasi 208V (pvz. Plug-in 2013 metų yra 207V Lithium-ion 56celės po 3,7V)
208V x 60Ah =12,48 kWh to turėtų pakakti kokiem 70km
Kaina 66x65=4290$ kas imant tarkim seną $ kursą kokius 2.8Lt/$ gaunasi 12012Lt....

Kažkaip galvoju net maniškį Plug-in būtų per brangu "išplėsti" iki tų 70km... įdedant kokią laikiną "bateriją-priedą" kuria galima būtų lengvai išimti važiuojant į tolimesnę kelionę....
« Paskutinį kartą keitė: Rugpjūčio 04, 2016, 22:24:03 pm sukūrė JuliusM »

Neprisijungęs JuliusM

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
Ats: Hibrido "modernizacija"
« Atsakymas #9: Rugpjūčio 06, 2016, 11:04:08 am »
Geras filmukas, ne tik apie modernizaciją bet ir Prius'o II ardymo "ABC" ;-D:
http://www.enginer.us/img/EnginerPHEVInstallationGuide-Gen2Prius.wmv