Tos bobutes ir senukai vazineja iki kol numirsta, o tada giminaiciai atiduoda i salona.Arba senukas atiduoda i salona part-exchange, ima nauja ir pautu nesuka. Niekas privaciai pardavinet neuzsiima, ten tau ne Lietuva. Is salono jau kita kaina eina.
Visa kalba apie popierinius ar kompiuterinius kilometrazo irodymus- nulio verta. Atsukt ja-kaip du pirstus apmyzt. As pats pardaviau pora savo parko Toyotu su ale tikra 178k rida(buvo ir serviso kygute su irasais) o begus per 411k buvo. Galejai tikrint kur nori- visur ta "tikra" matytum. Nes pries kiekviena servisa buvo "patvarkoma" o apziura pirma praejo po 3 metu, kur visi parodymai irgi ciki.
Tai tu jau kalbi apie lietuvoje eksplatuojama automobili, o as kalbu apie auomobilius ir vakaru
Vokietijoj ar Prancuzijoj kur is esmes auto parkas yra naujesnis, kaip manai kiek vokieciu ar prancuzu nupirke nauja maisna laksto atsukinet ridos kasmet 5 ar 10 metu ?
eilinis zmogus ne, nebent jau gautinis pardavejas kazka burs
Taip, o lietuvoj juk cia lietuva tik kad papi*ist, tavo payzdys, nuperki keletos metu vokieciui buvsi jau sena kledara, ir jei pakliuna su normalesne rida tu dar 5-10 metu "dirbi" , sukioji ridas pries kiekviena tech, ir suki galva del to kad po 5 metu 500 eur brangiau parduotum automobili...
kazin ar tas sugaistas laikas vertas tu pinigu ka tu laimi, bet tiek tio, cia Lietuva, cia taip reikia
cia jau nuo zmogaus priklauso..... is principo lietuvoj eksplatuoto automobilio niekada nepirksciau del remontu jame sudetu musu rinkai skirtu neilgaamziu detaliu. Serviso knygos tai aisku vel musu "auksarankiu" darbas, bet jei as randu vakaru valstybiu tech apziuru lapus ar aptarnavimo saskaitas , neturiu pagrindo jais netiketi.... Plius neaklas- matau automobilio bukle....