TRC atjungimas tikrai gali nukepinti variklį/generatorių nr1 dėl pergreito jo sukimos arba konverterį, dėl staigaus praslydimo/sukibimo. Visais atvejai, kai naudojamas serviso rėžimas, tam kad atjungti TRC, patartina labai atsargiai naudoti apsukas. Apie gazą dugną vertėtu aplamai pamiršti.
Šiaip geriausias sprendimas - netaupyti ant padangų kai žinai kad gręsia tokie kalnai.
aš ant padangų ir netaupau, paskutinėms 2 toyotoms žiemines maudavau Dunlop WinterSport 3D, kurios buvo gerai pagal savybes reitinguojamos.
Bet į kalniuką, kai pasninga, ar pusiau plikledis - vis vien slysdavo (na, nešipuotos, kaip ir normalu).
Išjungus TRC, užvažiavimą palengvindavau.
A kaip su hibridu tada? TRC išjungt negali, sistema stabdo beprasisukančius ratus, ir vidury kalniuko - stop?! Ar kaip?
tarkim, padangos užmautos tikrai geros žieminės, bet ne šipai.
tai kaip? ar hibridai turi kokių kitų papildomų "fintų", leidžiančių užvažiuot į slidesnį kalniuką?