Noriu pirkti Prius II

Pradėjo Dalužė, Sausis 05, 2015, 23:10:50 PM

« ankstesnis - sekantis »

Dalužė

Jei Priusas 160000 prabėgęs ir iš Italijos. Tai gal nebus buvęs taxi automobilis... O kaip žinot ar gerai laiko akumuliatorius? Kur geriausia tikrinti Kaune?

Dalužė

Jei išsikrauna akumuliatorius, kaip tada užvest mašiną. O ir durelės neatsirakina, ko griebtis tada?

Bemsas

Citata iš: Dalužė Įrašytas Sausis 07, 2015, 12:32:04 PM
Jei Priusas 160000 prabėgęs ir iš Italijos. Tai gal nebus buvęs taxi automobilis... O kaip žinot ar gerai laiko akumuliatorius? Kur geriausia tikrinti Kaune?

160,000 beges is Italijos  :-]   :goodboy:

dainilandija

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 07, 2015, 10:41:31 AM
Lietuvis geriau dyzeliuka pirks su 460 rida atsukta iki 160 ir verks cia forume nei pirks Priusa  :D  .O Priusas is Amerikos isvis ne masina nors surinktas ant to paties konvejerio Japonijoj  (!?)
Kodel sakai kad Priusas is Amerikos isvis ne masina ?

MindaugasB

Citata iš: dainilandija Įrašytas Sausis 07, 2015, 14:30:07 PM
Kodel sakai kad Priusas is Amerikos isvis ne masina ?

Čia ironija, ponas. Atsimerkite :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

MindaugasB

Citata iš: Dalužė Įrašytas Sausis 07, 2015, 12:36:15 PM
Jei išsikrauna akumuliatorius, kaip tada užvest mašiną. O ir durelės neatsirakina, ko griebtis tada?

Akumuliatoriai skirtingi stovi. Aukstos itampos ir paprastas masinai uzvesti yra pajungti atskirai. Jeigu issikrove uzvedimui skirtas akumas, tai dureles galima atrankinti paprastu raktu. Poto atidarius kapota galima ideti kita akumuliatoriu ir uzvesti.

Kiek matau is blaskymosi, tai 95% nusipirksit masina, kuri gali buti jau nuvargusi ir tada prasides pinigu kisimas i ja. Ieskokit profesionalu, kurie padetu. Ir jeigu norit patikimesnes masinos, pasirenkit sumoketi 1-2-3 tuks. euru daugiau, nei kad vidutines kainos dydis. Nes poto vistiek reikes sumoketi.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

kalava

Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 07, 2015, 12:16:55 PM
is dalies tikrai sutinku su tavimi, cia galima gincytis ir rasinet beletristikos kiek tik nori, sita tema jau issememe manau forume ir viska detaliai apraseme, kur mergina pirko corolla...tik noriu pasakyt kad siais laikais ir 50 000km begusiai masinai  buna tokiu gedimu, kad neina patiket jog tai gali ivykti prie tokios ridos...

Tikrai taip - zmonos darbine Opel Insignia 1.8 atmosferikas paprastas benzino variklis, nuo nulio per 3 metus pravaziuotas 60000 km, bet autorizuota servisa teko panervuot del ivairiu gedimu (variklio or ne variklio).
Taigi vien maza rida dar nera privalumas.
Geras bendras stovis+maza rida+nedauzta+patikima marke=privalumas :)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Egis_

Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 07, 2015, 18:18:17 PM
Tikrai taip - zmonos darbine Opel Insignia 1.8 atmosferikas paprastas benzino variklis, nuo nulio per 3 metus pravaziuotas 60000 km, bet autorizuota servisa teko panervuot del ivairiu gedimu (variklio or ne variklio).
Taigi vien maza rida dar nera privalumas.
Geras bendras stovis+maza rida+nedauzta+patikima marke=privalumas :)
na cia naudoto automobilio idealaus varianto formule parasei, su kuria as tikrai sutinku :)

Venza

Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 07, 2015, 18:18:17 PM
Geras bendras stovis+maza rida+nedauzta+patikima marke=privalumas :)
Pamirsai paminet,kad dar ir maza kaina  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kalava

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 07, 2015, 19:45:37 PM
Pamirsai paminet,kad dar ir maza kaina  :D

Kokia ten anglu patarle?
Ar tais "nesu ant tiek turtingas, kad pirkti pigu daikta"?
:D
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Gmc

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2015, 13:39:37 PM
160,000 beges is Italijos  :-]   :goodboy:
Pritariu bemsui, jei nori mazos ridos i italiskas masinas geriau neziurek :D

kalava

Klausimėlis toks iškilo, užmečiau akį forume "ant greitųjų", bet neužmačiau - Prius (II, III) neturi TRC OFF?
Auris'e hibridiniame (tiek 2011 metų, tiek naujesniame 2013 metų) irgi neužmačiau tokio mygtuko.

Pagooglinau - tai Prius'e yra "workaroundas" įjungt kokių 5 veiksmų kombinacija. Bet radau tik apie Prius'ą.

LIeka klausimas - o tai kaip tada suhandlinama situacija, kai buksuoja sniege, ar reikia į slidų kalniuką įvažiuot??
Mano kelyje namo yra įkalnė (Kaune, prie Regitros, į Romainius užvaziuot), tai man žiemos metu ne mažiau 3-4 prireikia TRC OFF (priklauso nuo žiemos ir kelininkų operatyvumo), kad galėčiau užvažiuot nesustojęs vidury kalno.
Kaip kiti "sprendžia" buksavimo klausimą su hibridais?
Tai hibridinis Aurisas irgi neturi TRC OFF, taip ?
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

PGiedrius

Citata iš: kalava Įrašytas Gruodis 07, 2015, 08:50:08 AM
Klausimėlis toks iškilo, užmečiau akį forume "ant greitųjų", bet neužmačiau - Prius (II, III) neturi TRC OFF?
Auris'e hibridiniame (tiek 2011 metų, tiek naujesniame 2013 metų) irgi neužmačiau tokio mygtuko.

Pagooglinau - tai Prius'e yra "workaroundas" įjungt kokių 5 veiksmų kombinacija. Bet radau tik apie Prius'ą.

LIeka klausimas - o tai kaip tada suhandlinama situacija, kai buksuoja sniege, ar reikia į slidų kalniuką įvažiuot??
Mano kelyje namo yra įkalnė (Kaune, prie Regitros, į Romainius užvaziuot), tai man žiemos metu ne mažiau 3-4 prireikia TRC OFF (priklauso nuo žiemos ir kelininkų operatyvumo), kad galėčiau užvažiuot nesustojęs vidury kalno.
Kaip kiti "sprendžia" buksavimo klausimą su hibridais?
Tai hibridinis Aurisas irgi neturi TRC OFF, taip ?

Nepatarciau prius atjungineti TRC, pazystamas pasinaudojo du kartus, o trečias kartas transmisijai buvo paskutinis )

MindaugasB

#28
TRC OFF neturi todel, kad stovi planetinis reduktorius galios paskirstymui tarp elektros ir benzininio variklio. Kiek issiaiskinau, tai Priuse TRC atjungimas yra komplikuotas ir ten reikia degima ijungti, duris atidaryti, stabdzio pedala spausti ir t.t. ir pan. Padaryta todel, kad pats ratu prasisukimas greiciu dezei nekenkia, bet kai ratai pagaus asfalta (arba tiesiog sukibs) iskart atsiranda staigus suletejimas ir jis pjauna deze. USA Prius forume apie tai diskutuota buvo. Hibridines sistemos tokia funkcija turi, bet tada nei gamintojas, nei atstovas neatsako uz gedimus nutikusius su atjungtu TRC.


Gali pasukineti: http://eahart.com/prius/psd/ :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

mindogasm

Citata iš: kalava Įrašytas Gruodis 07, 2015, 08:50:08 AM
Kaip kiti "sprendžia" buksavimo klausimą su hibridais?
TRC atjungimas tikrai gali nukepinti variklį/generatorių nr1 dėl pergreito jo sukimos arba konverterį, dėl staigaus praslydimo/sukibimo. Visais atvejai, kai naudojamas serviso rėžimas, tam kad atjungti TRC, patartina labai atsargiai naudoti apsukas. Apie gazą dugną vertėtu aplamai pamiršti.
Šiaip geriausias sprendimas - netaupyti ant padangų kai žinai kad gręsia tokie kalnai.