Autorius Tema: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.  (Skaityta 470118 kartus)

Neprisijungęs Viktoras777

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 149
  • Toyota Avensis 2005 D4d 2.0 85kw
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #870 Įrašytas: Balandžio 20, 2015, 18:55:44 pm »
Realiai masinai devintis viskas dyla, varikliai purkstukai, siurbliai. Kai pasens tos 2012 masinos virs kokiu 5metu, arba bus pravaziavusios kelis simtus tukst kilometru. Tilpti i gamiklinius dumingumo parametrus bus sunku. Va tada ir prasides.... Nes dauguma lietuviu perka jau tiek pravaziavusias masinas, apie 10m amziaus.

Neprisijungęs aurisss

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 23
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #871 Įrašytas: Balandžio 24, 2015, 11:40:24 am »
O jeigu turba nedapustu arba perpustu tai turetu mest klaida teisingai? ir kogero duminti del neteisingo misinio ? cia kalba apie 1,4 d4d.

Neprisijungęs taukelis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #872 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 12:57:54 pm »
Sveiki,

Tiesiog norejau paklausti, ar pas 2.2 D-CAT galima "uzglushinti" EGR pastatant metaline plokstele? Pacio EGR neatjungiant elektroniskai. Tiesiog ar neprisirinks paskui kompas klaidu? Jei nea, ar gali buti kitos kazkokios pasekmes?

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #873 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 13:38:46 pm »
Sveiki,

Tiesiog norejau paklausti, ar pas 2.2 D-CAT galima "uzglushinti" EGR pastatant metaline plokstele? Pacio EGR neatjungiant elektroniskai. Tiesiog ar neprisirinks paskui kompas klaidu? Jei nea, ar gali buti kitos kazkokios pasekmes?

Negalima glusinti.

Neprisijungęs taukelis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #874 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 15:10:51 pm »
Ok, dekui.
O kodel :)?

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #875 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 17:18:08 pm »
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #876 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 19:28:44 pm »
Klaidu nebus, bet motoras labai ilgai sils, kol pasieks darbine temperatura. 2.2 dyzelis ir taip nelabai syla, o su uzglusintu EGR dar blogiau syla. O jei su elektronine dalim blogai, tada dar ir klaidas mes.

Neprisijungęs taukelis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #877 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 22:07:22 pm »
Dekoju uz atsakyma.
Cia tik siaip pamastymui, kas geriau: ar anglis ant stumokliu, ar saltas motoras :). Siaip neseniai turiu D-CAT'a, bet kiek supratau googlindamas, kad del EGR Toyotu AD motorai fail'ina, prapucia galvos tarpine. Todel ir pradejau galvoti, ar negeriau butu ji uzglushinti, bet elektroniskai neajungti.

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #878 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 22:45:19 pm »
Na pamastom kas geriau. Angliu ant stumokliu nebus, nes viskas vistiek sudega kameroje. O saltas motoras nieko gero. Visu pirma ims daugiau kuro, didesnis motoro nusidevejimas. Visos motoro dalys (tarpai) apskaicioti ant motoro darbines temperaturos, motore kaupsis nuosedos ivairios, kondensatas. Cia tik is technines puses, jau nekalbu kas bus ziema, kai reikes su kailiniais vazineti ir gramdyti langus is vidaus vaziojant :D

Neprisijungęs taukelis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #879 Įrašytas: Gegužės 16, 2015, 09:49:08 am »
Ok, ikalbejai :).
Valysiu EGR ir neglishinsiu :)..

Neprisijungęs Shelby-

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 98
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #880 Įrašytas: Gegužės 16, 2015, 23:21:38 pm »
Sveiki, ar įmanoma, kad dėl šių dūmų
https://www.youtube.com/playlist?list=PLh14NmCWYsGZhFc8dEJZvujDKij5r-zLt  (ten playliste 3 video, ant laisvų dūmas, po to ant apkrovos ir vėl ant laisvų turbinos švilpavimas.)
kaltas EGR? (2,0 85kW 1CD-FTV), Oro filtras pakeistas prieš filmuojant, tiesa, pusiau įšilęs variklis truputį trūkčioja ant laisvų, tai gal purkštukus kaltinti?
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 17, 2015, 13:50:21 pm sukūrė Shelby- »
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

Neprisijungęs Tiutis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 628
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #881 Įrašytas: Gegužės 18, 2015, 09:00:33 am »
Jeigu trukcioja vaziuojant, tai kazkas su kuro padavimo sistema... taip, gali buti ir tie patys purkstukai...

Neprisijungęs Shelby-

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 98
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #882 Įrašytas: Gegužės 20, 2015, 21:09:53 pm »
Jeigu trukcioja vaziuojant, tai kazkas su kuro padavimo sistema... taip, gali buti ir tie patys purkstukai...
Važiuojant netrukčioja, tik ant laisvų. Nežinau net kaip pradėti ieškoti problemos, diagnostika variklio parametrų, vizualiai kažkaip gal pamatyti/išgirsti išeitu? Per 3 metus šio auto eksploatavimo nėra tekę daryt diagnostikos ir iš vis jokių remontų, prasideda...
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

Neprisijungęs ToyotaClub

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 3073
  • Yaris 2005 1.4 D4D
    • ToyotaClub.lt
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #883 Įrašytas: Gegužės 20, 2015, 23:02:51 pm »
Siek tiek trumpai apie juodus dumus is savo varpines. Kaip tavo video pagazindavau jo iseidavo. Vakar meistras ir mano kibira kaip sakant uzspaude kaip reikalas, galvojau variklis i ora islieks, bet nuramino kad reik, ir varikliai pritaikyti tokiom aprkovom veikti, apsipyle juodais dumais, vaziuojant kad net kelio nesimate:) ir volia kitu kartu spaudziant jokio juodo dumo nebeliko, nors dpf pas mane nera, bet matomai prasivale kazkiek suodziu. Nes pats vazyneju pencininko rezimu.
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 20, 2015, 23:09:16 pm sukūrė ToyotaClub »
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #884 Įrašytas: Gegužės 20, 2015, 23:15:23 pm »
Siek tiek trumpai apie juodus dumus is savo varpines. Kaip tavo video pagazindavau jo iseidavo. Vakar meistras ir mano kibira kaip sakant uzspaude kaip reikalas, galvojau variklis i ora islieks, bet nuramino kad reik, ir varikliai pritaikyti tokiom aprkovom veikti, apsipyle juodais dumais, vaziuojant kad net kelio nesimate:) ir volia kitu kartu spaudziant jokio juodo dumo nebeliko, nors dpf pas mane nera, bet matomai prasivale kazkiek suodziu. Nes pats vazyneju pencininko rezimu.

Man toks itarimas kad tau masina genda nes vapse akseleratoriaus nepaspaudi :D Kaip leudis sako, verkia duonele tinginio valgoma. Verkia tavo Yaris, kad prasratsa neduodi :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis