Autorius Tema: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.  (Skaityta 470108 kartus)

Neprisijungęs aXiss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 56
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #960 Įrašytas: Balandžio 21, 2016, 16:47:03 pm »
Finalas: atrestauruota turbina. Masina vaziuoja taip kaip turi vaziuti.

Neprisijungęs Tomas Verso

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 2
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #961 Įrašytas: Gegužės 15, 2016, 14:58:31 pm »
Sveiki,pasmane irgi panasi beda su verso 2.0D4D,85kw,pries 3 savaites nupirkau sia masina ir iskarto susiduriau su bedomis del traukos trukumo, pakeiciau,kuro baka nauja, kuro filtra nauja, isvaliau EGR voztuva, pabandymui idejau naujo oro srauto matuokle, vistiek kaip nera traukos taip nera,masina pradeda truputi geriau vayiuoti nuo 2000 apsuku, bet jai kalniukas ar lenkimas viskas ji stoja ir baigiasi vaziavimas, ir reikia nemazai laiko jog vel isivayiuotu, bandziau bania ja paprievartauti ispaudziau 200 km, bet gale per juodus dumus nieko nesimate,veliau kai nuimiau gaya mane lengdami vokieciai parode man jog mano masina vaziuoti nebegalima,tai tokie nutikimai su mano toyota, gal kas turite kokiu minciu kas dar su ja galetu buti,isanksto dekoju.

Neprisijungęs Shelby-

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 98
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #962 Įrašytas: Birželio 21, 2016, 11:07:30 am »
Ar turi būti EGR elektrinė dalis tokia: , pagal mane ne. Turbūt jau ruoštis pirkti naują?

02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

Neprisijungęs gslavinskas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 1
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #963 Įrašytas: Birželio 23, 2016, 11:34:06 am »
Finalas: atrestauruota turbina. Masina vaziuoja taip kaip turi vaziuti.

Kadangi ir man pačiam nusimato tokie darbai, tai norėjau užklausti kokiam servise restauravai turbiną?

Neprisijungęs rafinuotas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #964 Įrašytas: Liepos 10, 2016, 10:56:45 am »
Sveiki nusipirkau avensi 2005m 2,0d4d , sprendziant pagal salona ir kai ijungi kondicionieriu baisi smarve pasijaucia is ortakiu, sprendziu, jog masina buvo ilgokai pastovejusi. Uzvedus masina vedasi super, kol salta ir trauka gera ir t.t., taciau pasilus masinai pradeda bludyti. Trauka ant zemu yra ant aukstu apsuku toks tampymasis arba isvis dingsta trauka. kas keisciausiai checko nemeta. Dumu irgi nesimato. Bandysiu pasikeisti oro ir kur filtrus, ka dar pasidaryt namu darbu(kokios tipines ligos sitom tojotom), pries vezant pas rimtus dyzelistus?
rida nera didele - 340~.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #965 Įrašytas: Liepos 10, 2016, 11:39:37 am »
 O sitoj temoj negalejai paklaust? http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,597.0.html
Butina personaline tema kurt?  :E  Gal ir atsakyma rastum paskaites.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Aur1mas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 28
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #966 Įrašytas: Liepos 23, 2016, 09:44:59 am »
Sveiki,

Mašina: 2,0 85kW 2004 m.

Šalta meta daug daug juodo dūmo. Net lėtai išvažiavus ir vos laikant kylančias apsukas vis viena jis matomas (net per veidrodėlį). Kas blogiausia, kad įkaitusi mašina į darbinę temperatūrą vis viena meta juodus dūmus važiuojant lėtai.

Turbina kuo puikiausiai veikia, traukia. Pas meistrą buvau sakė pas mane su slėgiu kažkas yra, nes apsukos greitai nenukrenta, o pvz. pradedant iš vietos važiuoti sunkiau sugaudyti sankabos ir akseleratoriaus pėdalus. Bet nuo to nemanau, kad čia darysis visą laiką tas pats buvo ir netrukdė bei tiek juodo dūmo nemetė.

Mašinai prieš metus keistos tarp purkštukų tarpinės, meistras sakė, kad čia ir nėra problema.

Gal kas turi minčių ar kažką panašaus yra girdėję.

TEPALO NEVALGO, PRIEŠ KAŽKUR 9 mėn. keistas ir papildyti nereikėjo.

Iš anksto
Ačiū

Neprisijungęs ginciavas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 573
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #967 Įrašytas: Liepos 23, 2016, 09:58:12 am »

Neprisijungęs Aur1mas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 28
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #968 Įrašytas: Rugpjūčio 03, 2016, 12:42:17 pm »
Sveiki,

Mašina: 2,0 85kW 2004 m.

Šalta meta daug daug juodo dūmo. Net lėtai išvažiavus ir vos laikant kylančias apsukas vis viena jis matomas (net per veidrodėlį). Kas blogiausia, kad įkaitusi mašina į darbinę temperatūrą vis viena meta juodus dūmus važiuojant lėtai.

Turbina kuo puikiausiai veikia, traukia. Pas meistrą buvau sakė pas mane su slėgiu kažkas yra, nes apsukos greitai nenukrenta, o pvz. pradedant iš vietos važiuoti sunkiau sugaudyti sankabos ir akseleratoriaus pėdalus. Bet nuo to nemanau, kad čia darysis visą laiką tas pats buvo ir netrukdė bei tiek juodo dūmo nemetė.

Mašinai prieš metus keistos tarp purkštukų tarpinės, meistras sakė, kad čia ir nėra problema.

Gal kas turi minčių ar kažką panašaus yra girdėję.

TEPALO NEVALGO, PRIEŠ KAŽKUR 9 mėn. keistas ir papildyti nereikėjo.

Iš anksto
Ačiū

TEMA MIRUSI, Viską perskaičiau, šlamšto 80proc. daugiau negu reikalingos informacijos su mašinos padidėjusiu juodu dūminimu.

Buvau padaryti diagnostiką. Nustatė, kad 1 purkštuko paklaida -2, o 3 purkštuko paklaida -1,5.

Tad dabar pirmiausia reikia patikrinti kompresiją. Jeigu kompresija bloga, vadinasi gali būti išdegintas cilindras ir purkštukų remontas/keitimas nieko jau nepadės. Tokiu atveju pirmiausia reikės remontuoti cilindrą arba keisti variklį.

Jeigu kompresija gera, vadinasi dar purkštukai nieko nepridarę, tada imti purkštukus ant stendo ir juos tvarkyti arba keisti naujais.

Neprisijungęs robertas1993

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1117
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #969 Įrašytas: Rugpjūčio 03, 2016, 13:27:05 pm »
TEMA MIRUSI, Viską perskaičiau, šlamšto 80proc. daugiau negu reikalingos informacijos su mašinos padidėjusiu juodu dūminimu.

Buvau padaryti diagnostiką. Nustatė, kad 1 purkštuko paklaida -2, o 3 purkštuko paklaida -1,5.

Tad dabar pirmiausia reikia patikrinti kompresiją. Jeigu kompresija bloga, vadinasi gali būti išdegintas cilindras ir purkštukų remontas/keitimas nieko jau nepadės. Tokiu atveju pirmiausia reikės remontuoti cilindrą arba keisti variklį.

Jeigu kompresija gera, vadinasi dar purkštukai nieko nepridarę, tada imti purkštukus ant stendo ir juos tvarkyti arba keisti naujais.

del blogos kompresijos dazniausiai kalta variklio galva
Auto:
Toyota Yaris
 MB E270 W211

Neprisijungęs koderinho

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 1
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #970 Įrašytas: Rugpjūčio 22, 2016, 16:37:16 pm »
Sveiki Kolegos, turiu beda. Vaziuojant dingo trauka ir dejo juodo dumo. Labai silpnai begejas, daugiau nei 2k apsuku nevaziuoja o jei numeti viena pavara zemiau ir apsuku virs 2k masina pradeda smarkiai trukcioti. Diagnostika 2 kartus variau, nieko nerado. Vaziuojant numetus pavara ant laisvos ir pagazavus iki 5k apsuku viskas susitvarko arba uzgesinus varikli. Kur ieskot problemos  :think: ?

Neprisijungęs ginciavas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 573
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #971 Įrašytas: Rugpjūčio 22, 2016, 16:55:39 pm »

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #972 Įrašytas: Rugpjūčio 22, 2016, 18:59:38 pm »
kompiuterine diagnostika vaziuojanciam automobiliui stebint ''gyvus''parametrus, nors ir be kompo pajungimo daugmaz beda numanau :D... Jei is Klaipedos ar Marijampoles puses(siuo metu esu pas tevus) - kreipkis pagelbesiu.

Neprisijungęs domantas0107

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 2
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #973 Įrašytas: Spalio 22, 2016, 15:26:06 pm »
Sveiki istyko beda nezinau ka daryti. Zodziu isikus avrikliui dingsta trauka ir is duslintuvo eina juodi dumai nekyla apsukos. Po keliu sekundziu vel trauka atsiranda. Ir taip vyksta tik siltam varikliui. Nezinau kame problema. Padare kompiuterine diagnostika nemeta jokiu klaidu. Sako reikia issivalyti duslintuva. Ar tsi gali buti tiesa?

Neprisijungęs ginciavas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 573
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #974 Įrašytas: Spalio 22, 2016, 15:32:20 pm »
O forumo temas bandei pasiskaityti?