tai va istorija tęsiasi, žodžiu, nuvariau į ERTONA ten elektrikas tipo parašė kad viskas tvarkoj tik atseit viena purkštukas per daug pila, sakau a tai turi reikšmės traukimui sako ne ir paėmė 70Lt už nieka bl... žodžiu nuvariau pas variklių meistrą sakau va purkštuką rado viena tipo kujova, sako neturi reikšmės, sako jie kartais rasdavo mes isardom nusiunciam i kauna patikrinti o pasirodo jie geri... zodziu... sako daug darbu, varyk pas kieta elektrika rekyvos g. 26a, nuvariau, žmogus normalus dirba su elektra turbinos valdymu ir tt, nusiimė šlangą paziejo velenėlį turbinos sako biski pasukus daugiau juda biski dar pasukus maziau... ir uzspaude slangas su rankom sako slegio tubina nesukelia. Sako kaukti taip turbina neturi, dazniausiai kaukia jau prie smerciaus. O sako toms masinoms turbinos atlaiko kiek tai ridos ir viskas reik restauruot (o galvojau kad toyotos patikimos mašinos)... Sako čia tom masinom trys bedos EGR, turbina, katalizatorius, daugiau niekas negali sukelti netrauką, pasijungė kompa, paziejo slegis tik 100 sako turi iki 250 sukilt duodant gazo nekelia slegi, sako atsijunk katalizatoriu nuo turbinos (pamatuosim vel su kompu) jei macys pjaut ji lauk jei ne tada turbina lauk traukt ir vezt tikrint ar restauruot į kauna ar kur ten į turbinu centra...beda kita niekas neapsiima duskes atjunginet nuo turbos... Dyzva neapsijama tojotom, į kazkoki dyzestopa sake isvis geriau nevaryt... tai parekomendavo meistriuka kuri jaunystej pazynojau kartu buteli gerdavom (kaip veliau paaiskejo) tai apssims atjungt ir jei reiks ir turba islupt... ir dar degima dirziuka pakeist, nes AutoRC uzsiprase apie 1200lt... biski perdaug norisi iki 1000 įsitekt. Žodžiu... kam įdomu, laukit žinių toliau... gal kas turi kokiu patarimu ar repliku, laukiu iš Jūsų...