Autorius Tema: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.  (Skaityta 470083 kartus)

Neprisijungęs Saulius SSS

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2019
  • Avensis 2018 2.0 D4D estate
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #360 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 14:03:12 pm »
pirma pabandykit dapilti antifrizo. ir kasdien ryte paziuret ar reikia dar dapilti. gal tiesiogsistema nera pilna.(cia vienam panasiai buvo pries kelias dienas). gal tik tokia beda. jei ne, paskui termostatas.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #361 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 14:06:17 pm »
Taip, 7 km neužtenka,  bet autostradoj pravažiavus 70 km, turėjo sušilt. O sušilo tik kai pavariau ant 3 tūkst apsukų. Kaip ir kažkas sakė, gal buvo užsikirtęs termostatas...kol kas neturiu galimybės dar kartą pravažiuot, pažiūrėt ar kas pasikeitė

Atkreipk dėmesį kaip tau šila mašina ir koki ora pučia salone o dar geriau padaryk diagnostika nes tau gali nebūtinai termostatas užsikirtes bet tiesiog temperaturos daviklis rodo nesamones ir del to tau gali ir ta duma mesti nes kompas supranta kad variklis saltas tai  jis netaisinga misini kuro paduoda ir t. t....

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #362 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 14:23:12 pm »
Vyrukai, nuoširdžiai ačiū už patarimus  :)
Vešiu diagnostikai. Kai išsiaiškinsiu priežastis, parašysiu, ką rado

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #363 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 14:28:30 pm »
Ačiū
Jūs teisus, logiškas paaiškinimas. Tokvila per diagnostiką pamatė tik tą vieną klaidą-regeneracijos problemą dėl to vamzdelio. Namuose palikau lapą su klaidos kodu, vakare pažiūrėsiu kas etn įrašyta. Aiškino, kad jei dega check'as regeneracija neįmanoma, nes taip užprogramuota. Sakė kartais padeda gudrybė-atjungi akumą, check'as užgęsta, tada galima bandyti priversti regeneruoti. Dėl DPf filtro, nebūtina jį lupti lauk, padeda skylių jame išgręžimas.
Jie aiškino, kad gal reiktų perprogramuot mano auto kompą, ir nustatyt mažesnį dūmingumą?
Dėl variklio temperatūros, tai pirmas kartas buvo šį savaiitgalį, kad nepakiltų iki normalios. Mieste važiuoju labai nedaug,kokius 7 km, tad negaliu pažiūrėt per kiek sušyla variklis, bet šiltą orą į saloną pučia. Kol nebuvo šalčių, tuos 7 km pravažiavus sušildavo beveik iki normalios tempos.
.

D-cat  varikliui neina isprogramuoti Dpf filtro patikek jam yra du variantai tai arba ji tvarkyti arba statyti emuliatoriu (kastruoti).  Neskubek nemanau kad Dpf filtro problema cia padaryk diagnostika pirma. 

O del reganeracijos tai taip kai defa check  tau regeneracina tikrai neiseis padaryti ir dar kad ji padaryti reikia kad variklis būtų pasiles ir darbines temperaturos taip ira uzprogramuota, o jai tau temperatūros daviklis sugedes ar termostatas stringa tai tu bandydama pasildyti ir padaryti regeneracija autostradoj  prie tokio minuso rau neiseis ir greiciau isvis sulauzysi ta masina. Tau reikia diagnostikos o regeneracija suaktivinti pasijungus kompa ir prie masinos ir padaryti priverstine Regeneracija varyk i Toyota ar paprasyk forumiesiu kas turi laida ir padarytu.........

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #364 Įrašytas: Sausio 26, 2014, 12:45:16 pm »
Na, ką, diagnostiką padarė ir... viskas čiki, kompo rodmenys idealūs,filtras irgi neužsikišęs. Vyrų konsultacinis susirinkimas kol kas neturi jokių minčių kur ieškot problemos.Kadangi kompas nemato 5 purkštuko būklės, galbūt reiktų jį išimt ir realiai pažiūrėt - buvo mintis, kad gal kažkur purkštukas praleidžia kurą, bet...jei taip, tai turėtų dūminti daugmaž vienodai, o pas mane būna pertraukėlių (kokius 5 km autostradoj) nulis dūmų arba akivaizdus sumažėjimas. Važiavau savaitgalį 140 km pirmyn ir atgal, praktiškai visą laiką mėlynų dūmų debesis.Faktas tas, kad dūmuose nesudegęs kuras. Tad, visgi, teko atsiprašyt Tokvilos ir užsirašiau mašinos gydymui, nors jie irgi kraipo pečiais.
Beje, variklis įšilo iki darbinės tempos tik pravažiavus normaliai autostradoj, sakė, kad dėl šalčio gali taip būt

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #365 Įrašytas: Sausio 26, 2014, 14:16:34 pm »
Na, ką, diagnostiką padarė ir... viskas čiki, kompo rodmenys idealūs,filtras irgi neužsikišęs. Vyrų konsultacinis susirinkimas kol kas neturi jokių minčių kur ieškot problemos.Kadangi kompas nemato 5 purkštuko būklės, galbūt reiktų jį išimt ir realiai pažiūrėt - buvo mintis, kad gal kažkur purkštukas praleidžia kurą, bet...jei taip, tai turėtų dūminti daugmaž vienodai, o pas mane būna pertraukėlių (kokius 5 km autostradoj) nulis dūmų arba akivaizdus sumažėjimas. Važiavau savaitgalį 140 km pirmyn ir atgal, praktiškai visą laiką mėlynų dūmų debesis.Faktas tas, kad dūmuose nesudegęs kuras. Tad, visgi, teko atsiprašyt Tokvilos ir užsirašiau mašinos gydymui, nors jie irgi kraipo pečiais.
Beje, variklis įšilo iki darbinės tempos tik pravažiavus normaliai autostradoj, sakė, kad dėl šalčio gali taip būt

Labas o tau pradeda dūmiti kai dar šalta yra ar kai pašila? 
Tai aš kaip supratau tau jokiu klaidų nerado ir atmintyje nebuvo?
Šiaip tai jei leistų 5 purkstukas kura pastoviai tai ypač daug dūmų būtų kai tik pajudi isvietos nes kad kurui patekti i variklį iš 5 purkštuko kurui reikia praeiti pro egr vožtuva o jis atsidaro tik važiuojant nu ar ant aukstu variklio apsukų.  Ir dumai būna daugiau balti o ne mėlyni. Mėlynas tik tuo atveju jei turbyna leidzia tepala i interkuleri. Ir beto jei tau leidžia tai leidžia tikrai nedaug nes jei leistu daug kompas ismestu klaida p1386  nes kuras labai stipriai sukeltų temperatūra dpf filtre ir isijunktu avarinis rezimas ir t. t.
Kompas rodo būklę 5 purkštuko jei zinai i ka ziureti.
O jie tau kanorstikrino ar tik per kompa padarė diagnostika ir tiek.

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #366 Įrašytas: Sausio 26, 2014, 20:35:43 pm »
Labas o tau pradeda dūmiti kai dar šalta yra ar kai pašila? 
Tai aš kaip supratau tau jokiu klaidų nerado ir atmintyje nebuvo?
Šiaip tai jei leistų 5 purkstukas kura pastoviai tai ypač daug dūmų būtų kai tik pajudi isvietos nes kad kurui patekti i variklį iš 5 purkštuko kurui reikia praeiti pro egr vožtuva o jis atsidaro tik važiuojant nu ar ant aukstu variklio apsukų.  Ir dumai būna daugiau balti o ne mėlyni. Mėlynas tik tuo atveju jei turbyna leidzia tepala i interkuleri. Ir beto jei tau leidžia tai leidžia tikrai nedaug nes jei leistu daug kompas ismestu klaida p1386  nes kuras labai stipriai sukeltų temperatūra dpf filtre ir isijunktu avarinis rezimas ir t. t.
Kompas rodo būklę 5 purkštuko jei zinai i ka ziureti.
O jie tau kanorstikrino ar tik per kompa padarė diagnostika ir tiek.
Dūmina ir prie šalto variklio,  o kai pašyla, tai dūmai verčiasi jau kamuoliais. Dūmas aiškiai mėlynas. Klaidų jokių kompas nerodė, ir atminty jų nėra. Chek'as nedega. keista, kad nematė to 5 purkštuko, nes anot vyrukų krūčiausias meistriukas  žiūrėjo. Tikrino visokius parametrus, kad gal jie ant ribos, nieko, viskas idealu, net iš arti nesiekia leidžiamos ribos.Jokių idėjų kur ieškot gedimo apart 5 purkštuko, nekilo. Man nesuprantama tai, kad važiuojant autostrada, prie įjungto autopiloto, kai nesikeičia greitis, dūmija nevienodai, o mažais tarpeliais išvis nedūmija.
Šiandien važiuojant Vilniuje, buvo tarpų kai visai nedūmijo, o kartais nei iš šio nei iš to kamuoliai virto.
Užsirašiau ketvirtadieniui  į Tokvilą, tegu meistrai pažiūri

Neprisijungęs babiniux

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • as ne burtininkas,as dar tik mokausi...
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #367 Įrašytas: Sausio 28, 2014, 16:53:35 pm »
Sveiki visi,


leiskit ir man ikisti savo trigrasi :) autodiagnostika daznai nerodo jokiu klaidu,todel kad jutikliai dar yra gyvi,taciau jie jau iskreipia parodymus,bet kompas ECU juos priima kaip uz gryna piniga.Ir vadovaudamasis jutiklio parodymais siuncia atitinkamus signalus valdikliams. Jei daryti rimta autodiagnostika,reiktu atitinkamus itartinus jutiklius patikrinti arba testeriu,arba oscilografu (cia gal autoelektrikas koks ikistu trigrasi taip pat)
Juodus dumus gali mesti ne tik del to,kad purkstukai ar kita kuro sistemos dalis sugedus,taciau gali buti netinkamas oro/kuro santykis,tad lieka daug nesudegusio kuro.Tai gali rodyti,jog kompas paduoda kuro daugiau nei variklis gauna oro.Kame to priezastis reikia ziureti.
Melynas dumas ,kaip kolega ir minejo,tepalo pozymis,tai gali buti ir turbina,kuri praleidzia tepalus,ir ziedai  ir dar velniai kas....
o del meistru tai patys zinot ,kad gerus meistrus rasti LABAI sunku. Is patirties zinau :)

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #368 Įrašytas: Sausio 30, 2014, 16:26:20 pm »
Sveiki, dar kartą,
jei dar kam įdomu kuo baigėsi mano mašinos remonto istorija-užsikišęs buvo kuro filtras, kuris galimai turėjo įtakos dūminimui, plius teko perprogramuoti (tai įvardino penkto purkštuko adaptacija), kuro padavimo kiekį iš penkto purkštuko į DPF. Kadangi penktas purkštukas paduodavo per daug kuro, jis nesudegdavo, bandydavo vykti regeneracija, kuri taip ir nevykdavo iki galo. O per didelis nesudegusio kuro kiekis dar labiau kišo DPF. Sakė, nebedūmina. Pavažinėjus daugiau galėsiu įvertinti, ar padėjo "gydymas".
Ačiū Jums visiems davusiems patarimus

Neprisijungęs vitiok

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1201
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #369 Įrašytas: Sausio 30, 2014, 22:20:17 pm »
Sveiki, dar kartą,
jei dar kam įdomu kuo baigėsi mano mašinos remonto istorija-užsikišęs buvo kuro filtras, kuris galimai turėjo įtakos dūminimui, plius teko perprogramuoti (tai įvardino penkto purkštuko adaptacija), kuro padavimo kiekį iš penkto purkštuko į DPF. Kadangi penktas purkštukas paduodavo per daug kuro, jis nesudegdavo, bandydavo vykti regeneracija, kuri taip ir nevykdavo iki galo. O per didelis nesudegusio kuro kiekis dar labiau kišo DPF. Sakė, nebedūmina. Pavažinėjus daugiau galėsiu įvertinti, ar padėjo "gydymas".
Ačiū Jums visiems davusiems patarimus

 (y)

Neprisijungęs Tiutis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 628
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #370 Įrašytas: Kovo 04, 2014, 22:22:20 pm »
2.2D4D 110kw galimas variantas, kad glusinasi EGR'as. Siandien uzglusinau koky 130km padariau nieks neuzsidege skydelyje jokie Check VSC TRC. Jeigu rytoj visa diena neuzsidegs galiu drasiai teigti kad sitam motorui glusinasi... Nes turejau 2.0D4D 85kw ten uzglusinus pavaziavus 20-30km uzsidega visos minetos lemputes. P.S Pas mane 2.2D4D 110kw 2006m. galo... BE DPF(Kietuju daleliu filtro) . Rytoj pranesiu ar viskas ok ar visgi uzsidegs kas nelb jau tiketina nes jau 130km pravaziavau...

Neprisijungęs Tiutis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 628
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #371 Įrašytas: Kovo 05, 2014, 21:56:45 pm »
Taigi jau 200km pravaziuota galiu drasiai teigti kad 2.2 D4D 110kw(BE DPF) 2006m. EGR glusinasi. Tikiuosi kam nors pagelbes isvengt egr problemos.

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #372 Įrašytas: Kovo 05, 2014, 22:45:01 pm »
Taigi jau 200km pravaziuota galiu drasiai teigti kad 2.2 D4D 110kw(BE DPF) 2006m. EGR glusinasi. Tikiuosi kam nors pagelbes isvengt egr problemos.

Dar sakyciau nesidziauk. Kazkokie turetu buti pasaliniai poveikiai. Juk ECU valdo ta EGR, galvoja kad i isiurbimo kolektoriu patenka oras per EGR. Pas tave gaunasi, kad EGR skyles kolektoriaus uzkimstos mirtinai.
Kaip kuro sanaudos?

Neprisijungęs Tiutis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 628
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #373 Įrašytas: Kovo 06, 2014, 08:42:04 am »
Nei kiek nepasikeitusios.... Modka sake nuimt klema palaikyt kokia puse valandos kad nusinulint kompas pilnai ir pradetu mokintis dyrbt be egr. Imanomas dalykas?

Neprisijungęs Bemsas

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 6824
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #374 Įrašytas: Kovo 06, 2014, 10:02:03 am »
Kaip gali kompas pradedi mokintis dirbti be EGR, jei kompas "zino" kad yra veikiantis EGR? Vat programinis atjungimas (y) , tik aisku ne Toyotose :D


O gal galima ir benzinine masina priversti dyzeliu dirbti? Pirma benzina maisyti su dyzeliu, po to mazinti benzino kieki. Turetu priprasti motoras prie dyzelino.
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 06, 2014, 10:04:07 am sukūrė Bemsas »