Autorius Tema: ausinimo skyscio keitimas  (Skaityta 4389 kartus)

Neprisijungęs gt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
ausinimo skyscio keitimas
« Įrašytas: Spalio 15, 2009, 16:53:28 pm »
sveiki
ar keiciant ausinimo skysti reikia kur nors nuorinti ? ( ar tik isleisti pro kraneli kazkur radiatoriaus apacioj , supilti nauja - ir viskas ok)
toyota ir tik toyota

Neprisijungęs Edvatronas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 760
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 17:18:55 pm »
konkreciai picnicui nesu tikras. bet dazniausiai pas tojotas nebuna jokiu nuorinimu. tiesiog uzpylus uzvedi varikli atsuki radiatoriaus kamsti ir pamaiga slangas, leidi prasilti.

Siaip keiciant reiktu isleidineti ir is bloko (nes bloke pakankamai daug skyscio lieka) to nepadarius nepakeiti pilnai viso skyscio. Turetu buti varztas bloke nuleidimui.

Dar aisq pageidautina butu praplauti visa ausinimo sistema. Kad ir su kokiu prestone 5 min flush ar kazkuo panasiu. Plaunasi berods tik su vandeniu.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 15, 2009, 17:33:48 pm sukūrė Edvatronas »

Neprisijungęs HDPaulius

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 20:15:30 pm »
Teoriškai kalbant apie nuorinimą, tai lyg ir jo nereikia. Nes surandamas tas nuorinimo taškas ir atsukamas, tam, kad tik greičiau ši procedūra įvyktų. Esmė tokia, kad supili naują skystį, užvedi variklį, tegul padirba ir laikas nuo laiko reikia pažiūrėti ar skysčio kiek nusisavino į sistemą, tai reikia tau įpilinėti iki MAX. Toliau tau tiesiog reikia leisti varikliui dirbti laisva eiga, kol pakils iki normos temperatūros(~90-98), beje nepamiršk vėjelio atsukti MAX, kur pučia šiltą orą ir tegul variklis dirba. Jis turėtų dirbti tol, kol įsijungsi ventiliatorius, nes tik tada jau atsidaro galutinai termostatas. Matai, esmė tokia, kad ten esantys garai, oro kamščiai turi nutekamuosius kaip ir latakus, aišku jeigu tas prietaisas veikia, kuris surenka juos iš sistemos per vandens pompą. Galima ir atidaryti nuorinimo taškus, bet teoriškai tai nebūna, jeigu sistema pati veikia ir surinks orą, esantį sistemoje.

Sėkmės
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 15, 2009, 20:16:43 pm sukūrė HDPaulius »

Neprisijungęs gt

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 20:40:07 pm »
aciu . supratau. reiks pasikeisti
toyota ir tik toyota

Neprisijungęs HDPaulius

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 21:00:36 pm »
Aišku, tau teks laukti laisva eiga kol sušils, o tai atsilieps gal šiek tiek kuro sanaudom. Manau, geriau kuro sanaudos, negu variklio pjovimas. Matai, jeigu apsukos yra laikomas ilga laika, tada tepalas nespeja vel is naujo susitepti tu sienelių, o tai jau kenkia varikliui ir jo dilimui. Aišku, galima bandyti daryti, kad greičiau įkaistų variklis tai tiesiog migi "gazą" ir vėl atleidi, migi ir vėl atleidi, tai jau kiek geresnis variantas, o tiesiog geriausia laisva eiga, kad dirbtų, kol įsijungs ventiliatorius :)

Neprisijungęs pauliusdd

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 734
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 21:23:03 pm »
Nerekia birbinti iki ventiliatoriaus įsijungimo. Termostatas pradeda atsidarinėti nuo 78 ir pilnumoje atsidaro prie 98 laipsnių celsijaus. To ir užtenka, kad aušinimo skystis visur nuteketų.
टोयोटा इस बल.

Neprisijungęs HDPaulius

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: Spalio 15, 2009, 22:13:11 pm »
Aišku, kiek žmonių tiek nuomonių. Nesiginčiju :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: ausinimo skyscio keitimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: Spalio 16, 2009, 02:05:05 am »
Nu tokia procedura dyzeliui ir dar tokiais orais tai uzsiknisi kaitint atsistojes vietoje ir spaudydamas gaza. As siulyciau pasikeitus freeza pravaziuot kokiu 3km antru begiu lengvai, tada sustot ir palaukt kol pilnai isils, nes gazuodamas dyzelis stovint vietoje ziauriai ilgai syla, va kai variklis nors kiek apkraunamas sis procesas pagreiteja ko gero kokius 3-4 kartus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019