Autorius Tema: Meta melyna duma*  (Skaityta 15634 kartus)

Neprisijungęs noshell

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
Meta melyna duma*
« Įrašytas: Spalio 29, 2009, 09:29:39 am »
Sveiki, 2000 avensis D4D, vaziuojant ir siek tiek paspaudus "apsimeta" melynais dumais, masinos variklis siltas. kai sustoji ir gazuoji ar dar kazkaip bandai isgaudi duma - neina dumas. Ka tik pirkta, tepalai ir filtrai kuro nekeisti, turiu viska, tiesiog ar pakeitus juos viskas susitvarkys.

Viena nuomone buvo, kad purkstukai gali turetu problemu, gal stecialistai ka nors pasakys ir ka kaip daryti reiketu. Aciu
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 07, 2013, 11:47:53 am sukūrė mind »

Neprisijungęs adelis

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 88
Meta melyna duma*
« Atsakymas #1 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 09:37:08 am »
Tai tepala ryja gal variklis.. :-/:(
I fight for pride!

Þalgiris amžinas!!!

Neprisijungęs NNZ

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 3063
  • Avensis I D4D 81kw
Meta melyna duma*
« Atsakymas #2 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 13:33:14 pm »
vienas iš dviejų arba tepalą leidžia, arba purkštukas/purkštukai blogai kurą paduodą.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Neprisijungęs audrius

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Meta melyna duma*
« Atsakymas #3 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 15:13:28 pm »
jei ka tik pirkta, nesinervuok be reikalo, pavazinek koki 1000 km ir viskas susitvarkys, cia nuo stovejimo greiciausia. O tepalus ir filtrus butinai pasikeisk.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 29, 2009, 15:15:35 pm sukūrė audrius »
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Neprisijungęs HDPaulius

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 213
Meta melyna duma*
« Atsakymas #4 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 16:58:43 pm »
Kaip gerbiamas NNZ minėjo, jog gali būti dvejos priežastis. Aišku, reikia tiksliai ieškoti priežasties ir tik tada nustatyti, kur problema. Kodėl gali mesti mėlyną dūmą, viena iš pagrindinių priežasčių gali būti, jog tepalą leidžia, o jis patenka į degimo kamerą.


Sėkmės

Neprisijungęs Edvatronas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 760
Meta melyna duma*
« Atsakymas #5 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 18:13:17 pm »
na jei purkstukas tai turetu buti juodas dumas...

Neprisijungęs NNZ

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 3063
  • Avensis I D4D 81kw
Meta melyna duma*
« Atsakymas #6 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 19:15:55 pm »
eina juodas, su mėlynu, pas dyzelį, juodas visada yra ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Meta melyna duma*
« Atsakymas #7 Įrašytas: Spalio 29, 2009, 21:49:47 pm »
Gali buti kelios priezastys:
1. Prastai sudeginamas kuras (maziau tiketina)
2. Degina tepalus (daugiau tiketina)
Tepalus deginti gali: voztuvu gumeles sukaulejusios; besibaigianti turbina; tepaliniai ar kompresiniai ziadai arba both; variklio galvos problemos patenka tepalas i degimo kamera ir sudega.
Kaip patikrinti:
1. Purkstukai (vaziuojam i Toyotos atstovybe, pasikabins ant kompo paziures purkstuku kompensacija, tai nera tiksliausias purkstuku diagnozavimas, bet jei kas ne taip jau parametrai bus nukrype)
2. Tepalo deginimas (jei per turba, intercooleris bus pilnas tepalo, numaunam slangas nuo turbos i intercooleri ir paziurim, jei tik slangu sieneles aprasojusios teplu, viskas ok, bet jei is slangu bega lasai, jau negerai reiskia TURBA); Tepalinius ziedus sunku patikrint yra visokiu liaudies ismislu neva ipilt vietoj issuktos pak. zvakes miligrama tepalo ir matuot kompresijam stebet skirtumus; kompresiniu ziedu bukle patikrinti galima tik vienu atveju MATUOJAM KOMPRESIJA CILINDRUOSE, beje su kompresijos matavimu gali turet problemu, pamatvimo budai 2: per purkstukus, reik nuimti variklio dangteli issukt purkstukus ir matuot, arba populiaresnis per pakaitinimo zvakiu lizdus, bet reikes prasyt meistro, kad istekintu adaptoriu pagal zvakes sriegi, nes jie dyzeliam skirtingi, cia ne benzas, del to daugelis meistru spjaudosi dyzeliam matuot kompresija ypac kai forsunkes po dangteliu.  
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs noshell

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
Meta melyna duma*
« Atsakymas #8 Įrašytas: Spalio 30, 2009, 08:02:54 am »
Mda, vakar biski pagulinejau po masina, ale keiciausi tepalus, (ir koks japonas teip sugalvojo uzkisti tepala filtra, neveltui uz pati tepalu keitima ima 50 lt) tad rezultatas po pakeitimo - tusciai dirbant dumo nera, pergazuojant lengvas melynas (pyp). Manau Henri arteju prie 2 problemos ir nemaloniausios, buvo pilta medus nes tepaliniam ziedam ate.
Kompresijos neapsimoka tikrinti, nes uzsiveda kaip sako is puses abaroto, bet tepaliukas patenka i degimo kamera.
Dabar klausimas, kas darete ale pusiau kapitalini remonta, keitete ziedus, nes kiek skaiciau toyotai sunkiai issinesioja gilzes, ale is gero metalo padaryta. Tai idomu kiek ziedu arba remkomplektas kainuoja ir gal kas turi koki manuala kaip remontuoti, nes neaisku kokia jega prisukineti svaistiklio varztus, galvos ir dangtelio, nes manau reikes smagintis po masiniuku kokia gera savaite, kad butu ledinis variklis.

Patirties siek tiek turiu tokiuos darbuos, tik va slifavimo stakliu neturiu, kad galvai nuslifuoti, reikes vezti pas pazistama dede.

Dar vakar gavau ideju pilti ale RVS, bet ar tai padeda ir ar tai nera momentis sprendimas. Patarkite.
Kolkas tiek.

Neprisijungęs kubilas

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 354
Meta melyna duma*
« Atsakymas #9 Įrašytas: Spalio 30, 2009, 19:37:03 pm »
Pabandyk pajieskoti motoro is UK parveztos.gal pigiau gausis nei daryt sitai remonta.motora tai atremontuosi, bet neaisku ,kiek poto pravaziuosi.as pralekiau viso labo 30-40 t km -ir ve =iedam xana.ir pobrangius sudejes buvau. bet tai diau kito modelio masinai.dar pasiskaityk celika klube, ten vyrukai su motorais kazkokios praktikos naudingos turi. as tai keisciau motora.pabandyk pasiskambint i nowowilnios shrotus.ten gan nebrang angliskos buvo. na ir nepamirsk pasisakyt ,koki sprendima priemei. pasdalink praktika-ateinancioms kartoms:)

Neprisijungęs audrius

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Meta melyna duma*
« Atsakymas #10 Įrašytas: Spalio 30, 2009, 22:11:17 pm »
nesuprantu, pavazinek koki 1000 km, jei neissispres problemos tada ir bus problema. Auto ka tik pirkta greiciausia po avarijos netgi gali buti virtusi ant sono, pilnas interkuleris tepalo ir t.t pavazinek  prapusk ir tada kai pravaziuosi tukstantuka tada ir sunerimk arba dziaukis.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Meta melyna duma*
« Atsakymas #11 Įrašytas: Spalio 31, 2009, 17:27:51 pm »
Pkalusyk kol kas Audriaus patarimo, pavazinek siek tiek ir sek situacija ar needa tepalo ir ar needa kuro nezmoniskai, jei viskas normos ribose neskubek skersti variklio. Va ir sako D4D nezumusami motorai, cia jau gali buti antras atvejis sitam forume, kai kalba eina apie kapitalini :) Del vedimosi is puses aboroto dar ne viska sako apie kompresijos bukle, dabartiniai dyzeliai driba su mazesnem kompresijom, ne  po 30 baru o po 24, o naujausios toyotos man rodos isvis dyzeliai po 17 baru pucia i cilindra. Reiktu paklaust FUX nuomones apie  masinos uzsikurima ypac saltesniais rytais, nes pas ji kompresija matavo ir rado nekokius rezultatus, bet ko gero jis iki siol vazineja ir kazkaip uzsikuria ir be kompresijos :) Pas mane irgi kuriasi ne is puses aboroto ypac kai lauko temp prie 0, tai ryta sunkiau biski pasikuria, bet cia gali buti ir fursunkiu bedos siek tiek, arba akma reiktu keisti jau. Del kapitalkes irgi yra sneketa, galima pirkti kita varikli, is anglijos galima rizika kad padroztas, nes ten debilai laksto kaip reikaint. Vienam teko parsigabent 2001 Renault varikli is UK, vienam cilindre is vis kompresijos nerasta, cia irgi loterija. O jei kapitalke darys kazkas ne kreivom rankom, tai gali nuvaziuot ir daugiau nei su originalu :) Sekmes sprendziant problema ir butinai parasyk, kaisekes nes ir man kartais neramumu kyla del variklio darbo :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs noshell

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
Meta melyna duma*
« Atsakymas #12 Įrašytas: Lapkričio 01, 2009, 23:10:08 pm »
mda... prasidejo nesamones, pavazinejau ale ant kapu, tai ir atsirado manau susije su tuo melynu dumu susije reikalai.
Pradzioje visiems kas turi Avensi nuo 2000 iki 2002 metu dyzeli ir zino kiek reikia pilti tepalo, mano duomenimis pagal visus autodata ir kitus saltinius - 6,7 ltr. Supyliau - 6, o pazeti kiek tiksliai - ar norma ar negaliu, nes gamyklinis matuolis gryna s... rodo. Zodziu nezinau, bandysiu daryti virbala susizymeti pagal orginala ir matuoti, nes neaisku koks ten kiekis. Tad klausimas - cia taip visiems tokia beda?
Dabar del dumo - vaziuoju, laikau kruiza iki 110, noriu lenkti, o pradeda ne gazuoti a stabdyti, atleidziu gaza kazkiek noramlizuojasi, tada uzspaudziu gaza ir laikau ji, tada laikosi apsukos iki 2500 ir tai traukia tai netraukia atleidziu iki 2000, vazuoti galima.
1. Klausimas - ar yra ant D4D liambda zondas, nes jei tai butu benzas - 100 % kad jis mires ir reikia keisti, o melynas dumas - 100 %, kad gauna neteisinga signala apie ismetamu duju emisija ir bile kaip sudegina kura.
2. Klausimas - ar nors puse litro daugiau pripilus tepalo nebuna bedu, pvz patenka per turibina ant oro kiekio matuoklio ir netgi i interkuleri. Nes alikau pabandyma, uzkurtai atjungiau oro kiekio davikli, isjungiau varikli, paleidau, pergazavau, apsukos susinormalizavo, t.y. leido iki 4000 apsuku, paskui vel kaip ribotuvas maksimum iki 2500.
Zinau visi sakys - DIAGNOSTIKA, bet gal kas nors jau turejo tokiu reikalu ir be diagnostikos apseisim. Nunulinsiu klaidas atjunges akoma kokiai 10 min ir bandyt.
Ryt bandysiu listi ir ziureti ar neapsimetes tepalais filtras oro, oro kiekio matuoklis ir intercooleryje nera tepalo, o is jusu lauksiu ziniu. Aciu.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Meta melyna duma*
« Atsakymas #13 Įrašytas: Lapkričio 01, 2009, 23:41:39 pm »
Liamdas turi ir dyzeliai dabar, naujesni net ir po du. Vienas pries kataliza kitas uz jo. Kazkaip pagal tavo aprasyma, manyciau, kad lyg su oro padavimu gali buti problemu, gal kazkur ji siurbia. Nes jei oro butu mazai, kuras nesudegtu ir apsipiltum juodais dumais, o balsvi arba i melsuvma gali buti ir per daug oro,o per mazai kuro. Tepalo matuokle bent jau pas mane rodo nuo min iki max ribos apie litra. Pamatuot tikra tepalo lygi zinau, kad nelengva, nes kazkaip istraukus ta matuokle ir nuvalius kiekviena karta gaunu vis skirtinga rezultata. Tam kad zinociau mazdaug rezultata, stengiuos kieme pastaytt masina visada toj pacioj vietoj, kad butu lygiai ir matuot tepala is ryto, tada galima nuspet kiek ten mazdaug tepalu :) Del paspaudimo gazo ir variklio pristabdymo, pas mane buvo subludyjes turbinos slegio reguliatorius, bet gali buti ir kitoje vietoje problemos su oro padavimu, sunku surast bet teks ieskot. Beje nepatingek ir nuvaziuok visgi ant diagnostikos i Toyota atstovybe, kad pamatuotu purkstuku kompensacija. Sekmes
« Paskutinį kartą keitė: Lapkričio 01, 2009, 23:43:40 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs NNZ

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 3063
  • Avensis I D4D 81kw
Meta melyna duma*
« Atsakymas #14 Įrašytas: Lapkričio 01, 2009, 23:48:14 pm »
jo ištikrųjų tepalo lygį geriausiai matuot ryte, nes tada jau viskas subėga ir jis bent nerodo vis skirtingai. Dar gal pas tave kur vakumo šlangutė atsijungus ar prakiurus.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)