mda... prasidejo nesamones, pavazinejau ale ant kapu, tai ir atsirado manau susije su tuo melynu dumu susije reikalai.
Pradzioje visiems kas turi Avensi nuo 2000 iki 2002 metu dyzeli ir zino kiek reikia pilti tepalo, mano duomenimis pagal visus autodata ir kitus saltinius - 6,7 ltr. Supyliau - 6, o pazeti kiek tiksliai - ar norma ar negaliu, nes gamyklinis matuolis gryna s... rodo. Zodziu nezinau, bandysiu daryti virbala susizymeti pagal orginala ir matuoti, nes neaisku koks ten kiekis. Tad klausimas - cia taip visiems tokia beda?
Dabar del dumo - vaziuoju, laikau kruiza iki 110, noriu lenkti, o pradeda ne gazuoti a stabdyti, atleidziu gaza kazkiek noramlizuojasi, tada uzspaudziu gaza ir laikau ji, tada laikosi apsukos iki 2500 ir tai traukia tai netraukia atleidziu iki 2000, vazuoti galima.
1. Klausimas - ar yra ant D4D liambda zondas, nes jei tai butu benzas - 100 % kad jis mires ir reikia keisti, o melynas dumas - 100 %, kad gauna neteisinga signala apie ismetamu duju emisija ir bile kaip sudegina kura.
2. Klausimas - ar nors puse litro daugiau pripilus tepalo nebuna bedu, pvz patenka per turibina ant oro kiekio matuoklio ir netgi i interkuleri. Nes alikau pabandyma, uzkurtai atjungiau oro kiekio davikli, isjungiau varikli, paleidau, pergazavau, apsukos susinormalizavo, t.y. leido iki 4000 apsuku, paskui vel kaip ribotuvas maksimum iki 2500.
Zinau visi sakys - DIAGNOSTIKA, bet gal kas nors jau turejo tokiu reikalu ir be diagnostikos apseisim. Nunulinsiu klaidas atjunges akoma kokiai 10 min ir bandyt.
Ryt bandysiu listi ir ziureti ar neapsimetes tepalais filtras oro, oro kiekio matuoklis ir intercooleryje nera tepalo, o is jusu lauksiu ziniu. Aciu.