Autorius Tema: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?  (Skaityta 2796 kartus)

Neprisijungęs Onnri

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 32
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #15 Įrašytas: Rugsėjo 30, 2020, 16:42:28 pm »
Jūsų įmonė CVT tepalo nekeitė per visą eksplotacijos laikotarpį? (H-)

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #16 Įrašytas: Rugsėjo 30, 2020, 20:00:33 pm »
Jūsų įmonė CVT tepalo nekeitė per visą eksplotacijos laikotarpį? (H-)

Tikrai nebuvo keistas. Buvo pirktas su 5 metu garantija(plius damoketa uz neribota rida) todel niekam galvos neskaudejo, bet visi aptarnavimai daryti laiku pagal gamintojo rekomendacijas.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #17 Įrašytas: Rugsėjo 30, 2020, 20:46:21 pm »
kazkurioj temoj buvo postas, kad virs 150k km pakeite cvt dezej tepala ir masina pradejo “tampytis”, bet gal tai tik sutapimas, gal kitur problema. Bet labai abejoju ypac taxistai savo cvt ar keicia tepala o prasuka po 400-500k km. Bet cia amzina diskusija del cvt deziu tepalo. Kad hidrauliniuose ir dsg dezese reikia keist tepala tai faktas, o jei cvt gamintojai net nenumato intervalu keitimo ir dar balticam atveju suteikia 5m garantija be ridos apribojimo, tai vistik gal lifetime sis mazgas.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs RamasG

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 39
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #18 Įrašytas: Spalio 02, 2020, 20:00:35 pm »
atkreipkit dėmesi i pusašių riebokšlius kurie statosi i greicių dėže , man jau keitė 3 kartus kaip garantinis remontas, Avensis benzinas1,8 automatas 2018m

Neprisijungęs Marius457

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #19 Įrašytas: Sausio 06, 2021, 15:29:12 pm »
Važinėju jau 2 metus su Avensiu III T27 2013 metų 1.8 benzinas, mechaninė, universalas. Pravažiavus 144.000
Šiaip esu patenkintas, mašina didelė, telpa vaikai, vežimėliai, dviratukai ir visi kiti "reikalingi" daiktai
Galios šiek tiek trūksta, manau dyzelis būtų "gyvesnis". Bandžiau 2 litrų variatorių, nepatiko, nepirkau. Benzo srebia bile kiek, o pats veikimas su laginimais.
Keičiau stabdžių diskus, privargau su galiniais stabdžiais, kol išsiaiškinau kaip su jais elgtis
Dabar keisiu sankabos komplektą, nes jau ant praslydimo ribos, matyt buvo daug važinėta mieste
Vieną dieną buvo užstrigęs rankinis stabdis, nėįsijunginėjo, mėtė klaidas, kad "overheated" bet paskui klaidos dingo. Dabar naudoju kasdien, problemų nėra.
Keičiau mechaninės greičių dėžės tepalus, buvo juodi, šiek tiek metalinio perlamutro. Po metų vėl pakeičiau, mažiau, bet juodi. Yra šiek tiek ūžesio važiuojant apie 80-90 km/val
https://www.youtube.com/watch?v=V0TTUkc_1ow
https://www.youtube.com/watch?v=EeMeK0riYSI
https://www.youtube.com/watch?v=A3qkpYLjEl4
Valiau oro padavimo sklendę, nes apsukos plaukiojo, sklendė buvo aplipus smalom, po valymo variklis veikia gerai.
Kėbulo kokybė nestebūklinga, stogas pradėjo rūdyti gavęs kelis akmenukus, tai spėjau dažais laiku užtept tas vietas. Bet panašu, kad stogas prastos kokybės.
Pats dariau antikoroziją, po 5 metų Vilniuje kėbulo apačia buvo kaip reikalas suvalgyta druskos, tai laiku užtepiau. Pakaba irgi buvo parūdijusi.
Garso izoliacja silpna, ypač girdisi priekinių ratų riedėjimas, tai arkas tepiau bitumu, bet mažai ką padėjo. Bent rūdys nekibs kurį laiką
Variklis tepalų nevalgo, pilu 5w30
Radiatoriaus apačia padaužyta akmenukų, nes bamperio grotelės kiauros, be tinkliuko. Tai ne ok, nes paskui gali pakaisti variklis. Ir šiaip abu radiatoriai per daug suglausti, tai ten tikrai kaupsis dulkes

Kiek skaičiau, tai silpnos vietos yra elektrinė vairo kolonele, rankinis stabdis, greitai devisi diskai.
Reikia dažniau keisti variklio tepalus, kad neužsikimštų trečias tepalo nuėmimo žiedas, ir keisti tepalus pavarų dėžėj, čia Toyotos pasaka, kad jie visam tarnavimo laikui