Keleiviniai > Auris

Noriu pirkti Aurį, reikia patarimo

<< < (66/66)

Adas123:
Sveiki forumiečiai,

esu naujokas pas Jus forume ir su Toyotomis nedaug susipažinęs. Pabandysiu aprašyti situaciją, kokioje esu ir tikiuosi man padėsite. :)
Taigi nusprendžiau pirkti Aurį (vairuos moteris). Pagrindiniai reikalavimai tokie: Automatas, 4 durų ir gal labiau linksta širdis prie dyzelio, bet čia jau kaip išeis.

Taigi norėčiau iš Jūsų patarimo apie šį modelį. Kaip automatinės greičių dėžės? Ką reiktų žinot apie 1.4 D4D variklį? Ar 66kw užtenka šiam automobiliui? Ar bus pakankamai dinamikos? Kokios šio automobiliuko pagrindinės "ligos" į ką reiktų pirmiausia atkreipt dėmėsį perkant?

Dar toks klausimėlis. Kokie Aurio pranašumai prieš Corolą? Iš pažiūros gana panašūs jie, tačiau Auris gerokai brangesnis. Kodėl?

Taigi tikiuosi supratot kokioje situacijoje esu ir pabandysit man pagelbėti :)
Lauksiu žinių

LM:

--- Citata iš: Henris  Gegužės 04, 2020, 17:23:38 pm ---as tai pirkau pirma karta is salono ir norejau benzino, kadangi ridos nedideles, bet pasitaike geras variantas hibrido su gera nuolaida, tai net nesvarsciau. Naudotos nebenorejau, nes turejau Avensi D4D, teko keisti sankaba su smagraciu, turbina jau buvo pradejus po truputi valgyt tepala, dvieju purkstuku kompensacijos jau didokos buvo, bet isvengiau siu remontu nes sudauziau ta avensi magistralej. Su kasko ismoka ir likusios masinos atidavimu i aikstele dalimis, man isejo geresne suma, nei as ja buciau pardavinejes nedauzta :)
Reikejo greit kitos masinos, pasiemiau honda crv amerikona 2.4 benza. Variklis dirba kaip bite, tik kad rydavo mieste 15l benzo arba 19 duju :) Bet ne tame beda, apie sanaudas zinojau, bet reikejo pasikeist atraminius guolius. Pagal katalogus uzsakyti europiniai nelaike ne savaites, menesi vazinejau po srotus, kad rasti amerikoniskus naudotus atraminius su visom lekstem. Po situ bajeriu, supratau, ksd as per ta vazinejimo po autodaliu parduotuves ir lankymusi reguliariai servisuose, galeciau geriau uzdirbti daugiau ir leisti tuos pinigus auto lizingui, bet i servisa uzsukti du kartus per metus: kai tech aptarnavimas ir padangu keitimas. As nenoriu nieko trolinti del naudotu auto pirkimo, kiekvienas naudotos pirkimas yra didele loterija. Gali painti ir labai gera ir ne cento nekist i ja, bet gali toki lavona prigriebt, kad teks ikisti dar tiek pat kiek pati masina kainavo :)
Kas liecia dyzelius, kadangi ieskoma naudoto, as tik surasoau pastebejimus, kur dyzeliai turi brangesniu ir didesne tikimybe sugesti mazgu, bet tai nereiskia, kad jie suges. Bet pas dyzelius vistiek islieka didesne rizika investuoti daugiau per remontus, tai turi ivertinti ar vaziuosi bent po 20k km i metus ir bent puse to kilometrazo turetu buti uzmiestis, tada imi dyzeli.

--- Baigti citatą ---
Henri, žlugdai servisų verslą  :-{ :D jeigu visi taip darys tai visiškos ŠAKĖS  :goodboy:
Bet deja mūsų skurdas savotiškas verslo generatorius, perkam senas nujotas auto ir visi turim ką veikti, remontuoti, pirkti detales, plauti, pilti kurą ir mokėti baudas už greičio viršijimą !
Taip kad pirkim naudotas auto! :goodboy: :-]

Henris:
Vistiek autoparkas po truputi jauneja. Kuo naujesne auto ir ypac jei nuvaziuota su pirmu seimininku bus apie 200k km tai tikrai nebus verta tokios pirkti antrinej rinkoj. Taigi del vis aukstesniu euro standartu pvz ziedu grupes gaminamos vis is greiciau susidevinciu medziagu, na nebent nori pats persirinkti varikli ir dar vaziuot tiek pat. Bet cia tik variklis, o kur kiti mazgai dedami irgi tarnavimui ii 150 ar 200k km. Tai neisviangiama. Nemanau, kad visi uzsimarinuos su auto iki 2010m gamybos ir vazines dar 20 metu. Cia yra tas pats kaip siais laikais naudotis nokia 3310 :)

Navigacija

[0] Žinučių sąrašas

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją