as tai pirkau pirma karta is salono ir norejau benzino, kadangi ridos nedideles, bet pasitaike geras variantas hibrido su gera nuolaida, tai net nesvarsciau. Naudotos nebenorejau, nes turejau Avensi D4D, teko keisti sankaba su smagraciu, turbina jau buvo pradejus po truputi valgyt tepala, dvieju purkstuku kompensacijos jau didokos buvo, bet isvengiau siu remontu nes sudauziau ta avensi magistralej. Su kasko ismoka ir likusios masinos atidavimu i aikstele dalimis, man isejo geresne suma, nei as ja buciau pardavinejes nedauzta
Reikejo greit kitos masinos, pasiemiau honda crv amerikona 2.4 benza. Variklis dirba kaip bite, tik kad rydavo mieste 15l benzo arba 19 duju
Bet ne tame beda, apie sanaudas zinojau, bet reikejo pasikeist atraminius guolius. Pagal katalogus uzsakyti europiniai nelaike ne savaites, menesi vazinejau po srotus, kad rasti amerikoniskus naudotus atraminius su visom lekstem. Po situ bajeriu, supratau, ksd as per ta vazinejimo po autodaliu parduotuves ir lankymusi reguliariai servisuose, galeciau geriau uzdirbti daugiau ir leisti tuos pinigus auto lizingui, bet i servisa uzsukti du kartus per metus: kai tech aptarnavimas ir padangu keitimas. As nenoriu nieko trolinti del naudotu auto pirkimo, kiekvienas naudotos pirkimas yra didele loterija. Gali painti ir labai gera ir ne cento nekist i ja, bet gali toki lavona prigriebt, kad teks ikisti dar tiek pat kiek pati masina kainavo
Kas liecia dyzelius, kadangi ieskoma naudoto, as tik surasoau pastebejimus, kur dyzeliai turi brangesniu ir didesne tikimybe sugesti mazgu, bet tai nereiskia, kad jie suges. Bet pas dyzelius vistiek islieka didesne rizika investuoti daugiau per remontus, tai turi ivertinti ar vaziuosi bent po 20k km i metus ir bent puse to kilometrazo turetu buti uzmiestis, tada imi dyzeli.