Uzvedimas ziema

Pradėjo laurynui, Gruodis 19, 2009, 12:59:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

laurynui

d4d 85kw masina 2005m (pakeisti visi filtrai tepalai) naujas akumas neseniai dariau variklio diagnostika jokiu klaidu nemeta  .   Klausimas del uzikurimo  kiek mazdaug laiko sukat starteri na prie tokiu salciu.  Dar klausimelis ar buna bake vakumas kad susidarytu ?  . ir pas mane prie tokiu salciu nepanaudojus tos pompytes po kapotu niekaip neuzsikuria  ?  ir niekas man negali diagnozuot problemos .
o uzsikurus toks vaizdas kad kas kalentu per varikli su plaktuku   kokias dar 5 sek  o paskui viskas normaliai apsukos uzkyla dirba normaliai ( del kalenimo tai jauciu kad gal tepalas nebuna pasiskirstes ir del to toks garsas)  o del vedimosi laukiu jusu pamastymu jug negali apynauje masina kurtis kaip senas pasatas :)
Nieko
Nera
Neimanomo

fennix

Na pirmiausia pasakysiu kad visiskai nieko nenutuokiu apie dyzelius. Bet jei nemeta klaidos dar nereiskia kad  viskas gerai. Juk jei neskauda galvos dar nereiskia kad neturi auglio. Del starterio tai ne daugiau 10 sekundziu, bet siaip turetu iki 5. Kitas klausimas, tau starteris sukasi normaliai, ar silpnai? nes jei sukasi normaliai, o nesikuria, tai matau 3 variantus- pasildymo zvakes, susales dyzelis arba kompresija.,.(Jeigu su kuro padavimu viskas normaliai) Pirmi 2 labai lengvai patikrinami. Bake vakumas nesusidaro. Priesingai, turetu susidaryt slegis Nes jei susidarytu geras vakumas, bako sieneles suliptu viena su kita :). Bet jei vietoj skyscio bake kose- tai turbut teks pilt biskiuka zibalo. O seni pasatai gerai kuriasi :) Aisku tiek kuriu vaira kruopscios rankos sukiojo. O mano sirdute- benzinine :) -30 problemu nekelia :) Tik kad salta viduj :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Edvatronas

#2
O koki kura pili? Gal dar bake kondensatas susidares?
Man ant corollos d4d buvo pernai blogai kuresi, checkas uzsidege, metalinis garsas ar tai is variklio ar tai is siurblio... ir daugiau 3000 rpm neleisdavo pakelt, kita diena net nebesikure.
Kuro filtras keistas buvo, nuvarem i mototoja, tai klaida buvo kazkas su kuro slegiu, daugiau nieko nerado, nieko nedare, tiesa pries tai siltai mototojoj pastovejo per nakti :D sake, kad gali buti del neoriginalaus kuro filtro kuri buvau pakeites, (tipo originalus yra didesnis) filtro 2 kart nekeiciau, bet paskui jokiu tokiu bedu nebekilo tiesa pyliau i baka ta fuel drainer (ar kazkaip panasiai vadinasi, tipo vandeni, kad pasalinti), siemet sakau reikia pakeisti i originalu... uzsisakiau, nusipirkau issuku ta tipo atseit neoriginalu, nu bl.. viens prie vieno... lygiai identiski...

audrius

#3
na mano corolla D-4D vedasi is kart tas is kart vienas apsukimas, o laurynui reiktu pasitikrint kuro surbli  ar jo flitra kuris yra bake pigiausias variantas dar kart pakeist kuro filtra.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

guners

Optimistinis varianatas- oro prisigaudo kuro sistema kazkur, pesimistinis- auksto slegio kuro siurblio remontas.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

ruzikas

kiek galima dapilt zibalo,kad saliara nesaltu?

fennix

Citataruzikas parašė:
kiek galima dapilt zibalo,kad saliara nesaltu?
priklausomai nuo to kas per saliarka pas tave ten, ty kiek ten to zibalo jau yra. Bijau pameluot, atrodo iki 10%
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Smac

Nu pasuku as kiek ilgiau ir uzsikuriu su D4D, neskauiciuoju sekundziu, pasisildau pries tai 3 kartus zvakes, o tada bandau kol uzvesiu. Blogiausiai is 3 karto buvo, kad uzsivedziau. Nu dirba biski keistai kol siek tiek susils variklis, nu bet gi saltis. Norit pasakyti benzas lygiai taip pat dirba prie -15 ir prie +15? Nesamone. Ko Jus galva sau sukat? Vat jei neuzsikurs tada sukit :) As jau 3 ziema su siuo D vazineju ir neieskau slieku ir niekas man neatsitinka. Nu pasukit kiek ilgiau, niekas neisbyres gi taip iskart :)
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Aurimas

Na idomiai cia jus, as visada pries uzvesdamas pasildau zvakes kol uzgesta lempute ir kuriu, ir nesvarbu koks oras, -10, -20 ar -30, uzsiveda be vargo, ir vos viena kart pasildzius, tiesa sakant niekada net nereikejo du kart zvakiu sildyt. Beje pas mane paprastas TD.

laurynui

Siaip pilu kura statoile  masina myliu dar pa kolkas kaip mergina ir dedu viska kas geriausia o suku galva del to gerai kai geras akumas naujas gali bruzint kiek nori o kas bus veliau  ir siaip norisi kad viskas gerai butu zvakes pasildau visada tris kartus kaip salta buna bet va ir prie -6  reikejo kokias 5 sek  pasukt starteri kad uzsivestu o pats variklis dirba graziai be priekaistu  gal kas zino koky variklista gera kuris nusimanytu ir zinotu ka daro ?  
Nieko
Nera
Neimanomo

fennix

#10
CitataSmac parašė:
Norit pasakyti benzas lygiai taip pat dirba prie -15 ir prie +15? Nesamone.

Na as nepastebejau jokio skirtumo kuriant prie -18.  Del darbo tai taip, yra skirtumas :) maniskio variklis prie -15 laisvomis apsukomis neikaitina antrifrizo kad isijungtu ventiliatorius o prie +15 ikaitina :) Nors dirba taip pat graziai :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

pauliusdd

Ka as galiu pasakyti. Jei galvoji, kad susidaro vakuumas bake, labai lengva patikrinti. Uzkuri masina, pavazineji ar pakureni kokias 20 minuciu ir prasuki bako kamsti, jei isgirsi oro snipstima, reiskia susidare vakuukmas. Bet labai abejoju, kad toks variantas bus. laurynui, minejai, kad reikia uzpumpuoti sistema, kad uzsikurtu, ir dar minejai kad keitei kuro filtra, tai problema bus kuro filtras. Prastai uzsispaudzia tarpine kuro filtro. Pas mane taip buvo. Sistema gauna oro ir kuras nuteka atgal i balka. O kazkas minejo, kad reikia kuro siurbli ziureti NESAMONE, nes jo ten nera.
टोयोटा इस बल.

ketvirtasis

Jis bake gyvena. Pas mūsų motoriukus yr du siurbliai: vienas bake "paduodantysis" kitas kažkur motore integruotas "aukšto spaudimo". Girdėjau kad tas antrasis laaaabai daug kainuoja.

guners

Citatapauliusdd parašė:
Ka as galiu pasakyti. Jei galvoji, kad susidaro vakuumas bake, labai lengva patikrinti. Uzkuri masina, pavazineji ar pakureni kokias 20 minuciu ir prasuki bako kamsti, jei isgirsi oro snipstima, reiskia susidare vakuukmas. Bet labai abejoju, kad toks variantas bus. laurynui, minejai, kad reikia uzpumpuoti sistema, kad uzsikurtu, ir dar minejai kad keitei kuro filtra, tai problema bus kuro filtras. Prastai uzsispaudzia tarpine kuro filtro. Pas mane taip buvo. Sistema gauna oro ir kuras nuteka atgal i balka. O kazkas minejo, kad reikia kuro siurbli ziureti NESAMONE, nes jo ten nera.

Man labai idomu pasidare, kaip tada vaziuoja jusu dizeliai be auksto slegio kuro siurblio:D:D:D
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

guners

#14
Citataketvirtasis parašė:
Jis bake gyvena. Pas mūsų motoriukus yr du siurbliai: vienas bake "paduodantysis" kitas kažkur motore integruotas "aukšto spaudimo". Girdėjau kad tas antrasis laaaabai daug kainuoja.
Teisingai girdejai(nauji), bet juk galima jos remontuot kazkur apie 800-1000lt. pinigu.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.