Autorius Tema: Vaziavimas ziema  (Skaityta 33011 kartus)

Neprisijungęs modeliuka

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 597
  • kai nuvažiuoja stogas atsiveria dangus
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #30 Įrašytas: Gruodžio 29, 2009, 22:40:19 pm »
teisingai - iš pradžių vyksta stabdymas bamperiu, paskui radiatoriaus grotelėmis, toliau radiatoriumi ir tik paskiausiai - varikliu.
Modeliuka

Neprisijungęs cu

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 256
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #31 Įrašytas: Gruodžio 29, 2009, 22:50:36 pm »
varikliu stabdyti gerai...
nepavydžiu pakalnės dalyviui FUX, visko pasitaiko. svarbu pats sveikas.
aš verčiausi katę gelbėdamas..:(
db kalčiau be gailesčio:@

Neprisijungęs kaktusas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 841
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #32 Įrašytas: Gruodžio 29, 2009, 22:55:41 pm »

Neprisijungęs cu

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 256
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #33 Įrašytas: Gruodžio 29, 2009, 23:00:42 pm »
Citata
kaktusas parašė:
Ką daro vairuotoja kai pradeda slysti automobilis?


siaubas :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Neprisijungęs modeliuka

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 597
  • kai nuvažiuoja stogas atsiveria dangus
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #34 Įrašytas: Gruodžio 29, 2009, 23:03:39 pm »
Modeliuka

Neprisijungęs fennix

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 978
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #35 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 00:48:47 am »
Citata
Homer parašė:
NNZ gal ir tiesa sneka, bet kol is 4-tos pavaros ijungsi 3, o is 3 i 2 gali jau but "sustojas" kaip FUX. FUX, uzuojauta :)
Bet viename is pirmu postu buvo rasyta, kad stabdymas varikliu net vasara tikrai pravartus dalykas norint isgaut maksimalu stabdymo efektyvuma, tai cia tikrai nesamone...


Kalbi kaip profesionalus vairuotojas... Pasivazinetum didesniu greiciu su daznesniais pastabdymais- perkaitintum stabdzius. Nedaryk to kas tau nepriimtina, taciau ir nepaisyk nesamoniu. Pirmiausia- niekas nedraudzia spaust stabdziu kai stabdai varikliu... Atmnink kad kojas turi dvi... taigi kai vaziuoji 100 km/h 5 pavara ir nori stabdyt- tai nebutina ismint sankabos is karto ismest pavaros ir tik tada spaust stabdi,  tiesiog spaudi stabdi ir kai greitis nukrenta iki 40 km/h tik tada ja ismini... Va tau ir stabdymo varikliu pavyzdys. Jei turi pakankamai praktikos- nenori but be pavaros bet kuriuo vaziavimo momentu, tai jei letini- suoliuoji pavaromis zemyn prie atitinkamo greicio taip, kad galetum begetis jei staiga prireiktu.... tai ypac praktiska ziema, kai nei is sio nei is to gali pradet slysti... Na o kalbant apie maksimalu stabdymo efektyvuma- tai priekio aerodinamines savybes daziniausiai buna daug geresnes nei spoilerio gale kurio dazniausiai masinos neturi. Tai jei vaziuoji 150 ar daugiau, viskas priklauso nuo masinos, kai kurioms maziau ir staiga nuspausi stabdi iki galo ismynes sankaba gausi rezultata toki kad pirmiau uzsiblokuos galiniai ratai nei priekiniai, nors leciau visada buna atvirksciai... Tai turi itakos tiek masinos valdymui, tiek galimam siknos nesimui i prieki.... ir galimybe kad stabdymas baigsis griovy... Netiki- pasivazinek zvyrkeliu virs 100...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Neprisijungęs FUX

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 560
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #36 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 02:19:44 am »
na tfu tfu, bet sikart viskas gerai baigesi, ten nuokalnes nelabai buvo siek tiek per greit isukau i posuki, galvojau kad sukibs ratai su sniegu, deja dabar vazinesiu dar atsargiau, beje isvaziuodamas is kiemo pastebejau kad nuspaudes stabdzius ir su ABS berbianciu per pedala masina valdosi prasciau nei atleidus stabdzio pedala ir pasukus vaira. Tada darau taip: stabdau atleidziu, stabdau atleidziu.
O del stabdymo varikliu tai pritariu fennix.
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Neprisijungęs fennix

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 978
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #37 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 08:40:38 am »
Matai, kai jau pastebi kad per greitai arteji ir suki i posuki yra 2 dalykai kurie gali tave isgelbet. Stabdai kiek gali iki pat posukio o tada turi 2 pasirinkimus: sukteli vairai i posukio puse ir uztrauki rankini, kai uzpakalis persimeta link isorines posukio dalies suki vaira i priesinga puse ir tada akseleruoji bet taip pat protingai reikia spaudinet tiek kad ratai ciut prasisuktu, sukibtu, vel prasisuktuku vel sukibtu.... tada efektyviausia. Aisku reikia reguliuot galo slydima rankiniu stabdziu dar. Reikia iprast rankini traukti uzspaudus mygtuka, kad galetum bet kuriuo momentu  ji atlaisvint...
2 varinatas stabdymas kaire koja desine spaudziant akseleratoriu arba desine spaudziant abu pedalus. Sitas dalykas sunkiai ismokstamas nors abeju be praktikos aiksteleje siulau nepradet naudot...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Neprisijungęs Grazinulia

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 227
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #38 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 08:47:39 am »
Citata
modeliuka parašė:
teisingai - iš pradžių vyksta stabdymas bamperiu, paskui radiatoriaus grotelėmis, toliau radiatoriumi ir tik paskiausiai - varikliu.


+++ :D:D:D

Neprisijungęs fennix

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 978
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #39 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 09:17:20 am »
Citata
Grazinulia parašė:
Citata
modeliuka parašė:
teisingai - iš pradžių vyksta stabdymas bamperiu, paskui radiatoriaus grotelėmis, toliau radiatoriumi ir tik paskiausiai - varikliu.


+++ :D:D:D


Toks stabdymas varikliu dazniausiai buna paskutinis jusu automobiliui, kartais ir vairuotojui su keleiviais
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Neprisijungęs mind

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 2203
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #40 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 10:28:38 am »
Citata
Homer parašė:
Bet viename is pirmu postu buvo rasyta, kad stabdymas varikliu net vasara tikrai pravartus dalykas norint isgaut maksimalu stabdymo efektyvuma, tai cia tikrai nesamone...

Þiemą visą laiką, nepamainomas dalykas. Kaip sakant reikia priprast ir mokėt naudotis, nekalsi gi iš 5 į 2, viskas daroma švelniai ir palaipsniui į vertinant susidariusią situaciją. Gaila bet negaliu pasidalint patirtimi stabdant extra atveju, kažkaip neteko patirti tokio jausmo. Stengiuosi, kada slidu labai nelėkt ir laikausi saugios distancijos.
Reiks išbandyt stabdymo efektyvumą stabdant varikliu ir tik stabdžiu, keliais variantais.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Neprisijungęs vanitas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 132
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #41 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 11:13:20 am »
Čia jūs visur apie manualus, bėgių mėtymą ir sankabos minkymą šnekat, o ką, sakykit, gerbiamieji, vargšui automatininkui daryti slidžiam kely? Stabdyti Modeliukos pasiūlytu "bamperis-variklis" metodu?;)  

Neprisijungęs fennix

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 978
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #42 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 11:16:09 am »
geriau stabdziais ir reikalui esant rankiniu
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Neprisijungęs vanitas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 132
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #43 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 11:49:36 am »
Citata
fennix parašė:
geriau stabdziais ir reikalui esant rankiniu

Ačiū. Beje, dėl rankinio, pas mane jo nėra. Yra tik kojinis:p
« Paskutinį kartą keitė: Gruodžio 30, 2009, 11:50:23 am sukūrė vanitas »

Neprisijungęs FUX

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 560
Vaziavimas ziema
« Atsakymas #44 Įrašytas: Gruodžio 30, 2009, 13:35:18 pm »
su tuo rankiniu irgi atsargiai reikia, nes gali but kad su sonu skausmingiau viskas gali baigtis. Man realiai buvo kokios 3 sekundes kazka padaryt, per pirmaja dali laiko dar galvojau kad sustosiu stabdydamas :)
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----