Žalieji > Kiti hibridai
Hibridu kuro sanaudos
woow:
Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?
xaudrius:
--- Citata iš: woow Rugsėjo 03, 2021, 12:33:51 pm ---Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?
--- Baigti citatą ---
Sveikas, aš jau metai kaip su rav hibridu. Aš irgi važiuoju į darbą užmiesčio keliu. Tik bėda ta,kad srautas mažas,todėl vidurkis apie 6.Bet jei tenka stabdyti ir greitėti,ekonomija padidėja. Iš viso,tai miesto automobilis,ten atsiskleidžia jo privalumai-dinamika,ekonomija,manevringumas. Vasarą mieste būna ir į 4.5 telpu. Trasoje tarp 5-6. Žiemą per šalčius mišriu režimu apie 7-8. Prieš tai važinėjau su Verso 2.0 D4D,tai išlaidos degalams tikrai nepadidėjo. Jei norisi daugiau info,brūkštelk į PM,papasakosiu plačiau.
Henris:
Klysta tie, kurie galvoja, kad trasoj dirba tik benz variklis, jie su el motorais dirba kartu, kad ir prie 130, ypac isibegejant ar kylant i kalna. El motoras is baterijos paima kazkiek galios, todel degalu ipurksti reikia maziau.
Uzmiestyje priklauso nuo greicio, jei laikau apie 150km/h bus tarp 7-8l, jei iki 100km/h tai ir i 5 gali sutilpt.
Mieste as nesivalkioju pensininko rezimu, leidziu ir aktyviau sau pavairuoti, tai apie 6.5 kazkur, ziema 7-8l. Pas mane visi varomi, tai stovi du el motorai, gali skirtis sanaudos pas mane i didesne puse nuo 2wd. Bet siaip jei lyginant, kad turiu 221AG ir iki 100 begejas per 8.1s tai as tikrai negaliu pykt del tokiu sanaudu.
Jei i hibrida ziuresi tik del ekonomijos tai su 10k km i metus tikrai neapsimoka, nes pradine kaina zymiai didesne nei pvz benzino 2.0. Bet as renkuosi hibridus del didesnio sukimo momento, tam tikru mazgu mazesnio devejimosi ir pan.
balticam:
--- Citata iš: woow Rugsėjo 03, 2021, 12:33:51 pm ---Labas visiems,
prisijungiau į forumą sužinoti daugiau apie RAV4 hibrido kuro sąnaudas ir šiaip nuomonę, bet toks jausmas, kad visi kuklinasi ir slepia tai kiek gi tas RAV4 hibridas valgo užmiestyje, kai baterija kaip ir nebepadeda. Mano poreikiai apie 10000km per metus sudaro kelionė į darbą užmiesčio keliu, na kadangi srautas nemažas tenka ir pastabdyti ir aplenkti. Šiaip nelakstau, jau per senas :( .
Visur peržiūrėjau iš jaujų (2021m): Tiguan, Tucson, Qashqai, RAV4, na dar žada pasirodyti Sportage naujas, bet ten Tucson tik kitoj saujoj, ir Qashqai su e-power technologija.
Padal reklamuojamas WLTP sąnaudas RAV4 mažiausios, na gal ir patikimumas agregatų užsirekomendavęs. Man mitsu outlanderis atitarnavo 12 metų ir dar veža, ne jokių esminių gedimų.
Tai gi Toyota RAV4 verta dėl sąnaudų?
--- Baigti citatą ---
Vidutines sanaudos Rav4 hibrido bus vos vos didesnes nei dyzelio, mazesnes nei benzo. Jei tik 10k i metus, tai aisku kad hibridas visiskai neapsimoka-neatsipirks pinigine prasme nei per kur, iskaiciavus pirkimo kaina. As tokiu atveju pirkciau benza be jokiu galvos sukimu. O jei jau labai traukia prie "zaliu", pagalvociau ir apie elektromobili. Bet tas irgi kosmosa naujas kainuoja pakol kas. Taciau kas linkes prie masinos prisirist 15-20 metu - investicija i ateiti gera.
Henris:
nu elektromobiliui per 15-20 metu viena karta garantuotai reiks baterija keisti, nes vistiek ikraudines ja dazniau, o ne tik kai issikrauna beveik iki 0. O baterija kainuoja puse masinos kainos. Elektromobili nebent rinktis jei max iki 10 metu planuoji vaziuot
Navigacija
[#] Kitas puslapis
Eiti į pilną versiją