Nezinau kaip jums,bet man Toyota Prius hibridas visai nepasiteisino; paskaiciavus masinos kaina+kuro islaidas - didelis minusas gavosi lyginant Toyota dyzeli. Su Prius vidurkis buvo 6.8l/100km (Vilnius-Uzmiestis 50:50) su Verso D4D - 5.7l/100km tas pats marsrutas. Jokiu remontu abi masinos nereikalavo..
Seniai padariau isvada- jei vazinet 80-90% mieste,gal dar galima galvot apie hibrida. Kitu atveju-aplenk ji kuo toliau.
100% pritariu dėl taupymo jeigu važinėjama daugiausia mieste - manau čia esmė yra labai paprasta:
- važiuojant užmiestyje hibridas tampa paprasčiausia bendzinine mašina, tad jokių stebuklų tikėtis nevertėtų, "pasiima tas kas priklauso" ;-)
- mieste - didžiausios sąnaudos pajudant iš vietos, tuo metu ir naudojamas elektrinis variklis... gal ir blogas mano palyginimas bet tarkim mano Previa 2,4l pajudėjimo metu kompas rodo momentines sąnaudas kartais net virš 40l.... spėju taip ir būtų jeigu važiuočiau 100km start/stop kas 5m....
mano atveju mums reikėjo antros mašinos... tad žmonai ir ėmiau Prius'ą (taip pat viena iš priežaščių automatas + važinėja daugiausia mieste), be to mano Previa jau "senute" ;-) 2005m (~260k km) ir vien tik aš ją pagainiojau 155k km ir turiu pasakyti skeptikams kurie sako dujos tai tik viryklėms - per visus tuos 155k km papildomai tik pakeičiau vieną reduktoriaus membraną ir 4 dujų filtrus... dujų vidurkis blogiausiom sąlygom žiemą Vilniuje būdavo iki 14l, vasaros metu 11-12l, užmiestyje apie 10l... taigi, kaip kaškuriam dujų oponentui sakiau: aš sutaupysiu 5 kapitalinian įstatęs dujas na o tu gali piltis bendzą... dyzelistams, užbėgant už akių iškarto pasakau, ne nežiūrėjau dyzelio varianto, karti patirtis.... manau jog labai sunku nupirti Lietuvoje pagyvenusį su neatsukta rida ir geru varikliu... turėjau VW Passat'ą dyzelinį - turėjau problemų, turėjo brolis avensį dyzelinį - turėjo problemų, tad nusprendžiau ne jokiam dyzeliui jeigu negali nupirkti naudoto su žinoma rida... tarki iš savo darbovietės......