Siaip jo turejau D4D, tai ziemos metu, kad jis suiltu iki darbines reikedavo prasukt kokius 15km
Pirma kart auto emiau is parduotuves, nes atsibodo, vargt su naudotu masinu daliu ieskojimu ir kreivarankiais meistrais. Pinigu su nauja aisku nesutaupai labai, bet nervai ramus, sedi ir vaziuoji. Siandien antra kart buvau pasikeles kapota, kad isipilt langu skyscio. Salone sake ner ko man landziot po tuo kapotu, jei laiku atliksiu numatyts tech apsilankymus.
Siaip per pusmeti vaziavimo ka galiu pasakyt: priekis ziauriai zemas, visur geriau parkuotis galu. Siaip vaziuoja tyliai, kaip japonas pakankamai minkstas, truputi sunku orientuois priekiu, kapotas labai zemai nuleistas. Pastebejau, kad galine pakaba labai kieta palyginus su priekine, per kokia dobe pravaziuoji priekiu minkstai, o kai galas i ta pacia duobe patenka, tai nemaloniai kala