fennix parašė:
Kestutis777 parašė:
Na, niekas nesako, kad reikia mieste 100km/h lekti Visas reikalas yra uzsidegus zaliai pajudeti pirmam ir issirauti i prieki o pasiekus 60km/h atleidi gazo paedala
Vidinis malonumas, kai spustelejus gazo pedala lengvai prikimbi prie sedynes
Tai kad pasiekus 60 reikia jungt antra pavara, kuria ir tas 100 pasiekiamas labai greitai... Patinka issiraut i prieki- pradek nuo geltonos. Taip net zazas issirauna.. Taip yra tas malonumas... nenuneigsi... jug turi rimta kW skaiciu... su juo gali drasiai tiesiam kely det i pavesi mane ir dauguma kitu keliuose vazinejanciu....
Kestutis777 parašė:
Mano drauge megsta isikabinti i duris, kai as imu posukius Bet nesuprantu, ko ji baidos, nes as labai myliu savo masinyte ir nieku gyvu nesielgsiu taip, kad ja sulamdyciau ar kitaip sugadinciau
Ne tik isikabint bet kartais ir uzsimerkt.Ka labiau myli? Ja ar masina? Ar kada stebejai jos veido israiska vaziuojant. Jei manai kad tai jai suteikia laimes- tesk...
Daugumai merginu kur kas labiau patinka stebet tokius vaziavimus ir pasimaivymus daznai is ju pasijuokiant nei sedet viduj ir tai patirt...
Jei nori patirt ta pati kadangi esi "grudintas" siulau susirast pazistamu miesto lenktininku... Kai pavazinesi miestu 200 skersas imdamas posukius suprasi kodel ta ranka slysta prie bet ko uz ko gali isikibt... ir suprasi kokia baime atsiranda kai tokiu greiciu vaziuojant nei is sio nei is to i tavo juosta tau pries nosi trulikas isirikiuoja...
Kestutis777 parašė:
Beto, variklio efektas didinamas tik 20%, o ne 30% kaip vokieciai siulo, tad maziau perkrova jausis Kituose forumuose perskaiciau, kad variklis neturetu nukenteti, jei nevazinesiu pedalo paguldes ant dugno Tipo, sis reikalas padidina galia prie zemesniu apsuku ir taip sumazina kuro sanaudas....
Tai geriau nieko nedaryk ir guldyk pedala iki dugno... Galios didinimas mazina kuro sanaudas... cia tikras topas... tuoj tavo masiniukas tures 500 ag ir valgys litra dyzelio... Taip, salyginai mazina bet bendras rezultatas vistiek susiveda i padidejusias kuro sanaudas... galios didinimas tai didesnis sudeginamo kuro kiekis. Nepamirsk kad nuo to laikui begant dyla tavo ziedai, krenta kompresija, cilindrai tampa ovalo formos ir jei tu pasveri verta ar ne ir ryzties daryt tai ruoskis variklio remontui. Na nesakau kad sudrosi, bet devejimasis isaugs o patikimumas tikrai nepadides.
O dabar draugiskas patarimas: jei ryzties kazka daryt tai apsvarstyk viska... Pabreziu VISKA. Nera nieko baisiau uz durna tiurlingavima... Pradedant nuo tepalu ir filtru. Bet svarbiausia- tai tavo ausinimo sistema... Nes patikek manim turesi labiau kaistanti varikli, o padidejusi galia ant zemu apsuku duos didesni variklio kaitima stovint karsta vasaros diena pakeliui i Palanga ar net miesto sankryzoj. Na pavaru deze tikrai atlaikys. Bet tu pagalvok ka tavo startavimai daro sankabai...
Waje :o As savo pupos taip nedroziu
))) max iki 3500 esu spaudes ir tai per puse metu gal pora kartu
)
Mieste nelakstau ant 200... Ir drauge mano kabinasi i duris ne del priesais issokanciu truliku ar kitokiu eismo priemoniu
))
Esu baustas 4 kartus
Del nepraitos techinkines (draugo masina pervarinejau), del greicio virsijimo 77km/h 60 zonoi (pries 3metus), tamsiu langu neapmoketo parkavimo (nes palikau auto 19.45 ir nebuvau sumokejes iki 20:00 ). Per 10 metu...
Save laikau tikrai ramiu ir beveik labai tvarkingu vairuotoju
(cia tokia mano nuomone apie mane:)) Tad tikrai nesirikiuoju i gatviu dragintojus
Bet jauciu malonuma, kai masina lupa i prieki per zalia
Kartais net lukteliu, kol salia stovintis soktels truputi i prieki....
Visas mano malonumas sioje smulkmenoje
Skersas lakstau tik prie Siemens arenos, ant ledo