As irgi nebenoriu gilintis i diskusijas, bet siaip papildant LM, taip dazniau tepalus ir reiktu keisti hibridam + jei su jais vaziuojam trumpais atstumais ir saltesniam klimate, del daznesniu vadinamu coldstartu, nepamirskim, kad i tepala dar papuola ir nesudegusio kuro, aisku minimaliai, bet vistiek. Dabar apie taksistus ir imoniu auto, jos vaziuoja beveik kiaura diena, negesinami varikliai praktiskai, todel daznu uzvedimu neturi, tepalas visada karstas ir lakus ir visada ant spaudimo. Ir dar: ar kas nors nori pirkti imoniu ar taksi “nujotas” auto? Manau, kad retas, nebent tos pacios ikones darbuotojas, kuris zino kaip jos buvo eksploatuojamos. Bet cia diskusija be galo, kiekvienas turi savo nuomone: rezume, kaip minimum variklio tepala reikia keist kas 15k km ar kas metus, jei auto yra ne tik susisiekimo priemone, tai keiciam kas 7-8k km ar kas pusmeti (juolab jei vaziuojami trumpi atstumai). Del CVT deziu Toyota jom duoda pratestine garantija iki 185k km arba 10 metu, jei mylim savo auto reiktu CVT alyva keisti kas 80-100k km.