Autorius Tema: Toyota Prius II sąnaudos  (Skaityta 113719 kartus)

Neprisijungęs vy10is

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 61
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #300 Įrašytas: Liepos 18, 2022, 12:30:21 pm »
Gen 2 manuale rašo, jog keisti rekomenduoja kas 5000 miles (~8000 km).
Asmeniškai aš 6 metus važinėjau keisdamas kas 10 000 km, problemų neturėjau.

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #301 Įrašytas: Liepos 19, 2022, 14:38:20 pm »
Normalus darbo rėžimas kas 15 000 km
Sunkus rėžimas kas 7500 km.
Aš keičiu kas 8000 km +/-.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #302 Įrašytas: Liepos 19, 2022, 16:48:12 pm »
15000km keitimas yra vadinama “minimalke” ka rekomenduoja gamintojas, siaip normaliai eksploatuojant turetume keisti tepalus ties 7000-8000km intervalais arba kas pusmeti, kas pirmiau sueina. As tik nesenai suzinojau sitas rekomendacijas, tai tepalus keisiu su padangu keitimu tiek rudeni tiek pavasari.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #303 Įrašytas: Liepos 19, 2022, 19:56:40 pm »
15000km keitimas yra vadinama “minimalke” ka rekomenduoja gamintojas, siaip normaliai eksploatuojant turetume keisti tepalus ties 7000-8000km intervalais arba kas pusmeti, kas pirmiau sueina. As tik nesenai suzinojau sitas rekomendacijas, tai tepalus keisiu su padangu keitimu tiek rudeni tiek pavasari.

O kur cia taip suzinojai? Patikimi saltiniai?
Brolau, as turejau Verso nuo 2012, pakeiciau ant Avensio 2017 ir visom keiciau(Avensiui vis dar keiciu) kas 19k. Verso prabego 217k, Avensis ant 147k dabar ir absoliuciai jokiu bedu su motoru. Tiesa, abu dyzeliai , su benzu nezinau.Tai net nesuku kiausu ir toliau vadovausiuos tokia metodika, kuria beja ir kompas rodo, kai nuresetini po keitimo, uzsidega 19000 iki kito keitimo. Vazineju 50/50 miestas trasa. O va musu firmos darbines masinos kartais ir 25k prabega be keitimu ir jos tikrai droziamos kaip kas nori, bet visu motorai gyvi.
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 19, 2022, 19:59:02 pm sukūrė balticam »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #304 Įrašytas: Liepos 20, 2022, 00:10:56 am »
As nieko neitikineju, tegu keicia kas kaip nori, tik parasiau kaip as darau, o sia info suzinojau is USA Toyota techniko vlogu ir tai patvirtino keli irgi amerikonu forumu postai. Gal tai labiau galioja benzam ar hibridam, nes US praktiskai dyzeliu neeksploatuoja. Bet kai ilindo su zondu i cilindru vidu ir po 150k km jau matosi cilindru sienelis isdegusios nuo retai keiciamo tepalo, tai pagalvojau, kad tepalo keitimas maziau kainuoja nei po to kovojimas su padidintu tepalo suvartojimu :) Juolab kai tokia krize prasidejus auto rinkoje, neatmetu galimybes, kad su sia gali tekti vaziuoti ilgiau nei 5 metus. Bet kaip ir sakau, kiekvienas pagal save elgiasi.
Siaip Toyota gamintojai nurodo, kad ir CVT dezej tepalas lifetime, bet jei jus tuo tikite, tai as irgi nekomentuosiu tada :)
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 20, 2022, 00:17:32 am sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #305 Įrašytas: Liepos 20, 2022, 10:39:38 am »
Taip po 150 -200 t.k. ir pasimato visos pasekmės tepalų keitimo ir pnš.
Tai labiau liečia toyotos hibridus dėl jų variklio ir darbo specifikos, labai nesiplečiant. Ypač šaltesniame klimate. Nors dabar klimatas keičiasi, bet LT tikrai nėra Ispanija, Italija ar Prancūzija. Būna pas mus ir žiemos...
Žiemos metu mieste hibrido variklis kažin ar siekia 60*C, o dar jeigu į darbą važiuoja 10-15 km, tai garantuotas dumblas ant sienelių. Žiemą, kad pasiekti hibrido variklio 80*C reikia važiuoti 20km ne mažesniu nei 90km/h greičiu. Patikrinta su  Prius II,  6 metai kieravojimo.
Japonijoj senai jau naudoja 0w-20 tepalus, kai tik jie atsirado, net ir senos kartos priusuose, bent taip teigiama toyotos rekomendacijose. O kodėl? Manau, kad geriau suteptų mažos toleransijos tarpelius, išplautų visas nuodegas, dumblą ir pnš.

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #306 Įrašytas: Liepos 20, 2022, 15:18:53 pm »
Na vyrai jus duodat...tai gi dabar Toyota po serviso vis pratesia garantija 12men., kam galva sukt. O pasaku visokiu prisiklausyti galima. As kazkada seniau uzklausiau apie daznesni tepalo keitima, sako geriau alaus uz tuos pinigus nusipirk, nes ismesi veltui. Dabar po 11 metu tuo isitikinau. 5m nuo naujos tu masina drozk belink kaip, neuzmusi Toyotos. As bandziau tai padaryt-be sansu. Bet taip, keikvienas daro kaip jam atrodo geriau. Viskas OK.
Kas liecia "lifetime" CVT dezes tepalus, tai viskas ok, jie lifetime mato 10 metu max, o tiek tas tepalas be vargo atitarnaus. Pazystamas babajus taksuoja su Prius 2015m, 561k km(galiu klyst keliais tukstanciais) tikrai nei kart nekeites tepalo pavaru dezeje- no problems.
O ir siaip ismokau ziuret i gyvenima truputi paprasciau...va viena diena pystels kas i masiniuka ir dziaugsiesi gyvas islindes ar nupis kas ir ka? Vis tie "pagardinimai" nuplauks vejais. Nezinau, gal tik man taip, be su amzium paradedi truputi kitaip mastyt.
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 20, 2022, 15:34:52 pm sukūrė balticam »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #307 Įrašytas: Liepos 20, 2022, 16:18:37 pm »
As irgi nebenoriu gilintis i diskusijas, bet siaip papildant LM, taip dazniau tepalus ir reiktu keisti hibridam + jei su jais vaziuojam trumpais atstumais ir saltesniam klimate, del daznesniu vadinamu coldstartu, nepamirskim, kad i tepala dar papuola ir nesudegusio kuro, aisku minimaliai, bet vistiek. Dabar apie taksistus ir imoniu auto, jos vaziuoja beveik kiaura diena, negesinami varikliai praktiskai, todel daznu uzvedimu neturi, tepalas visada karstas ir lakus ir visada ant spaudimo. Ir dar: ar kas nors nori pirkti imoniu ar taksi “nujotas” auto? Manau, kad retas, nebent tos pacios ikones darbuotojas, kuris zino kaip jos buvo eksploatuojamos. Bet cia diskusija be galo, kiekvienas turi savo nuomone: rezume, kaip minimum variklio tepala reikia keist kas 15k km ar kas metus, jei auto yra ne tik susisiekimo priemone, tai keiciam kas 7-8k km ar kas pusmeti (juolab jei vaziuojami trumpi atstumai). Del CVT deziu Toyota jom duoda pratestine garantija iki 185k km arba 10 metu, jei mylim savo auto reiktu CVT alyva keisti kas 80-100k km.
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 20, 2022, 16:21:08 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Mediaguru

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 85
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #308 Įrašytas: Liepos 20, 2022, 21:48:10 pm »
Na as tepala keiciu kas 15000-18000km, i metus panasiai ir imusu kilometru. CVT dezej niekada nekeiciau ir nekeisiu. Man 10-ciai metu masinos uzteks, gal net anksciau pakeisiu. Visi tie rekomendavimai keist dazniau sklinda is pasipelnijimo tikslu. Bet zinau asmeni, kuris saziningai kas 8k keicia tepalus, CVT dezej irgi kas 60k. Maniske metais senesne, prabegus daugiau, o abiem jokiu bedu nera.
Panasiai kaip su mobiliaku ikrovimu; bicas krauna saziningai tarp 20-80% baterijos atseit virs to tarpo kenkia, perskaite mokslininku sapaliones internete. As kraunu kaip man pasitaiko, daznai iki 100 ir per nakti, buna kad mirsta iki 0% nukrites. Mano iPhone rodo 87% po 997 pakrovimo ciklu, bicelio 86% po 816 ciklu. Va tau ir taupymas batarkes...o kiek pisalynes priziuret tuos procentus, neduok Dieve persoksi ribas...


Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #309 Įrašytas: Liepos 21, 2022, 15:00:54 pm »
 :-] :goodboy:
Nu čia tiktų tas posakis, kad ir rūkė, ir gėrė, ir pas mergas ėjo, ir iki 100-to metų gyveno!
Manau kiekvienu atveju auto eksploatuojamas skirtingai. Jeigu turima nauja auto ir per tuos 150 t.km ar 5-7 metus nieko nenutiks nei su varikliu nei su dėže. Ne veltui suteikta garantija. O paskui kaip jau bus taip bus.
Hibridas sukurtas ekonomiškam važiavimui.  Sukurtas taip kad nebūtų bereikalingai švaistoma energija pvz variklio temperatūriniam rėžimui palaikyti. Gal prie 45-50*C jau variklis gesinamas. Manau tas tirkrai ne į gerą varikliui po kokių 15-20 metų auto eksplaatavimo.
Kaip pavyzdis pamėginkit iš dyzelio ar įprasto benzo išimti termostatą, tepalą keisti kas 15-20 t.k, ir taip kokius 3 metus pavažinėkit. O tada būtų įdomu sužinoti kaip ten tie motoriukai laikos  :smoke: :-{ :-] :-]

Neprisijungęs kriunkaitis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #310 Įrašytas: Rugpjūčio 16, 2022, 09:26:36 am »
cypia vairas kai suki, cypimas labai panašus kai būna kad stabdžių kaladėlės cypia stabdant... čia kas rimto ar nekreipt dėmesio

Neprisijungęs kriunkaitis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #311 Įrašytas: Rugpjūčio 19, 2022, 19:34:54 pm »
xebra kur kablį primusui įstato?

Neprisijungęs kriunkaitis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #312 Įrašytas: Gegužės 16, 2023, 17:50:30 pm »
xebra gal kas mieravot ar zinot kiek variklio apsukos vaziuojant 120, 130, 140, 150 km/val greiciu priuse 2?????????? esme klausimo ar nezudau benz varikli tokiais greiciais vaziuodamas????????????

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Toyota Prius II sąnaudos
« Atsakymas #313 Įrašytas: Gegužės 16, 2023, 21:47:23 pm »
xebra gal kas mieravot ar zinot kiek variklio apsukos vaziuojant 120, 130, 140, 150 km/val greiciu priuse 2?????????? esme klausimo ar nezudau benz varikli tokiais greiciais vaziuodamas????????????

Žudai brolau,žudai. Tokiai senutei jau šakės 150km/h  :) Priusas sukurtas ekonomiskam vaziavimui o ne raliui ar dragui.