Autorius Tema: Hybrid praktinis panaudojimas  (Skaityta 30487 kartus)

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1064
Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #75: Kovo 04, 2014, 22:12:55 pm »
siandien darbe buvo mokymai. isgirdau idomu dalyka kas liecia elektromobilius. tai vat...
   sakykim jus pastatet savo auto pakrovimui, prijunget prie tinklo. ir jei tuo metu krito daznis elektros tinkle, tai tie elektromobiliu ar hibridu akumai padaryti butent taip, kad jie regeneruos i tinkla savo turima energija daznio atstatymui. taip kad gali nutikti, jog ijunge auto pakrovimui, galit rasti ji visiskai iskrauta. kuo pasireiskia daznio kritimas tinkle ? staigiu galios vartojimo sumazejimu....
   bet nereikia isigasti, nes musu el tinklas priklausomai veikia nuo rusijos, tad turi buti ypatingai didziuliai vartotoju atsijungimai rusijoje. kolkas tikrai tas negresia, bet imanoma, kadangi tokia ikrovimo konstrukcija, jog imanomas atvirkstinis variantas :think:

 

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1648
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #76: Sausio 05, 2016, 15:08:48 pm »
jo begu tekinas pirkt poros dygliuotu padangu :) maciau ant vieno is tu kalniuku siandien pabarste smelio, bet abejoju ar labai pades :) Reikejo nuvalyt sniega nuo ledo, tada uzvaryt druskos misinio. Bet del tu dvieju ikalniu tikrai dygliuotu padangu nepirksiu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #77: Sausio 05, 2016, 15:29:33 pm »
O vat Youtube sako, kad TRC butent tau ir pades i ta kalna uzlipti :)
https://www.youtube.com/watch?v=-ytdH7_exg0

Neprisijungęs kalava

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 778
  • Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, Kaunas
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #78: Sausio 05, 2016, 20:56:37 pm »
Manau uzsidek dygliuotas padangas ir nebus problemu.Mano abu Priusai su dygliuotom padangom (moterys vazineja ),tai niekas nesiskundzia  :-)  .As siuo metu su vasarinem vazineju,bet irgi nesiskundziu  :D

Venza, tu pats sakei apskritai zieminiu padangu ziema nededi, kol nepasninga, o cia dar dygliuotas siulai! 😀
Beje, uzsidejus dygliuotas, i kurias Europos salis gali vaziuot? Tik i skandinavus? Tada ka, vel keist padangas? Nesamone kokiua tai. Nebent ziemines padangos be sipu, bet ale sukibimo kaip su sipais mautis, bet tai vis tiek ne tas pats.

Beje, viskas dar priklauso nuo keliu prieziuros - kolega norvegas jau antru hibridiniu Auriu vazineja (aplink Sandejorda, pieciau Oslo), sipuotu padangu nenaudoja, taciau sake jokiu problemu neturejo - gal vien todel, kad ten keliai labai operatyviai nuvalomi :D
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #79: Sausio 05, 2016, 21:20:12 pm »
Venza, tu pats sakei apskritai zieminiu padangu ziema nededi, kol nepasninga, o cia dar dygliuotas siulai! 😀
Nemaisyk ko as nededu sau ir ka dedu zmonai,dukrai ar siulau kitiems  ;)  .Jeigu vaziuoju i Svedijos siaure ziema zvejot,deduosi dygliuotas ir as,nors vienais metais vaziavau su nedygliuotom zieminem.Nu ir nieko,nuvaziavau ir grizau.Siomis dienomis baigiu susitvarkyt Sienna sau,tai ant jos sudejau ziemines padangas,o iki siol vazineju su pardavimui skirta Sienna su vasarinemis padangomis (zymejimas M+S yra ).Problemu nekelia ir jos,nes masina 4x4,bet atitinkamai laikausi didesnio atstumo,posukius leciau iveikineju.Man labiausiai truksta masinoj ABS isjungimo,nes kai sviezio sniego pabarste,tai tragedija su ABS  :-/
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1648
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #80: Sausio 14, 2016, 15:47:31 pm »
kazkaip atradau buda kaip per snieguotas, apledijusias ikalnes vaziuot su hibridu neatjungus apsaugos sistemu. Svarbiausia nespaust gazo, jei mirgis antipraslydimas, nes tada prarasim greiti iki sustojimo. Jei tolygiai laikant gaza pradeda pipset ir mirgset antipraslydimas. Tada atleidziam gaza ir tokiais impulsais spaudinejam gazo pedala per sekunde pora lengvu paspaudimu, reguliariai. Cia panasaiai kaip gezai su bmw gazuoja prie sankryzu, tik aisku pedalo neminam iki dugno nes intervalas ilges. Cia reikia per kuot tumpesni laika kuo daugiau spausti gaza ir ji atleist, brm, brm, brm :) Pastebejau, kad tuomet TRC nefiksuoja dideliu ratu praslidimu ir neblokuoja ratu. Tai sis variantas man pasiteisino net labai. Tik man ekspertai patarkit ar as tokiu labai retai naudojimusi budu, nesuesiu kokiu daliu (deze, inverteris), daugiau nematau, kam kenktu. Bet gal kaip jus pasakysit tai irgi labai blogai?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #81: Sausio 14, 2016, 17:59:46 pm »
 Automobiliai gaminami taip,kad patys save apsaugotu nuo neapgalvotu veiksmu ir kazka sugadint nera paprasta ( nors labai stengiantis imanoma  :D  ) .Jeigu tau elektronika leidzia taip vaziuot,reiskia galima  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Gmc

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1137
  • Toyota Sienna'13
Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
« Atsakymas #82: Sausio 14, 2016, 18:07:40 pm »
As irgi taip manau ir kaip minejau  Prius tikrai turi vaziuot i kalna ne blogiau bei jo analogai