Tame ir esmė, kad europinių su padoresne rida kaina prasideda nuo 15 tukst., buvusių taxų su rida virš 300 000 km - 8 -10 tukst.
Amerikonu bent žinai su kokia rida perki, aišku auto daužti ir nori nenori tenka kaskart tvarkyti "remonto" padarinius, lendančios rūdys, nekokybiškas remontas elektros sistemoje ir pan., tenka apsišarvuoti kantrybe.
Temperatūros daviklį su fyške nupirkau originalų iš šroto, pastačiau, viskas ok, temperatūrą rodo, kodišinas veikia kaip priklauso, problemos pašalinimas atsiėjo 15 eurų.
Degančią lemputę skydelyje informuojančią apie sistemoje perdegusią lemputę, jei nepavyks rasti priežasties, išimsiu ir bus problema išspręsta, nesunku laiks nuo laiko apeit auto ir pažiūrėt ar visos lempos dega.
Bendrai paėmus jei kas dabar manęs paklaustų ar verta pirkti novatoriškąjį Prius, po dviejų savaičių važinėjimo, mano atsakymas būtų neigiamas, neskaitant galbūt patikimumo, kurį apie kurį galėsiu pasakyti po 3-5 metu tai nė velnio ne ekonomiška mašina, sukurta nebent stovėjimui kamštyje, galios nors deklaruojama, kad 100 kw, tačiau norint įsibėgėti, variklis žviegia kaip skerdžiamas ir kaskart nesinori jį taip gainiot it t.t.
Kaip antrą šeimos auto turim Aurį ir kaip bebūtų keista šis automobiliukas su 1,4 dyzeliniu varikliu, pasiteisino ir prilipo iš karto, spartus, patikimas (turim jau trys metai), gal kiek kietokas, bet nenuostabu juk jis nedidelis.