Na ką pabandysiu pasidalinti pirmais įspudžiais apie dujų įrangą Prius V automobilyje.
Susimontavau dujas į savo PriusV ir jau spėjau sulakstyti į Lenkiją su reikalais, tad štai kokie pastebėjimai:
1. Montuojant teko truputi permokėt už purkštukus, nes Railas (4 vnt eilėje) netilpo dėl sidabrinio dagtelio, o gadinti nesinorėjo. Pastačiau Hana, dėl patikimumo, tad ir dėl to biški pabrango.
2. Įstatė 47 l toroidinį balioną - rezultatas pastačius atsarginį ratą ant baliono (puikiai telpa) per 1 cm neužsidaro dangtis, geriau rtinktis truputį mažesnį balioną, bet kadangi tai pastebėjo tik viską surinkę, buvo vėlu keisti. Sprendimas - teko truputi padidinti dangčio uždarymo angą korpuse, kad užsifiksuotų, tad atrodo nebe taip idealiai lygiai, nors užsidaro sėkmingai.
3. testavimui buvo kažkiek užpilta dujų, ir testuojant pravažiuota, tad sunku pasakyti kiek buvo likę, bet užpyliau už 11 Eur - 29 litrus suvažinėjau 450-500 km ir kol kas dar visko neišnaudojau tad sunku apibrėžti sanaudas bet panašu, kad kažkas apie 6 l. 100 km. dujų.
4. Mieste naudojimas apsunkintas, nebent važiuoti dalį kelio aplinkeliu, nes pakankamai daržnai išsijunginėja, o meistrai tiesioginio jungimo Dujos - Elektra nerekomendavo, pastatė mažiausią galimą laiką - 5 sec. kai variklis užšilęs.
Apibendrinus viskas veikia gerai, kompas problemų nekelia kol kas patenkintas
Klausimas diskusijai:
Papildomas vožtuvų tepimas meistrų nerekomenduotas kaip perteklinis, nes niekas neįrodė jo naudos praktiškai, o remiamasi tik teorija, tad kaip Jūs manote ar jo reikėtų (kaina +30 eur).