... reguliojamas misinys, kad maksimaliai greitai motoras pasiektu ta reikiama temperatura.
Jeigu atidžiai skaitėte straipsnį, motoras
užtikrintai pasiekia jam reikiamą temperatūrą ir tam tikrame taške įsijungia (ir išjungia) imitatorių , kad išvengti
perteklinio kaitinimo išmetimo trakte ir taip išvengia papildomų kuro sąnaudų,.
Perteklinis kaitinimas būtinas, kad užtikrinti ekologišką išmetimą per aną galą t.y. katalizatorių.Šiuo klausimu tikiuosi išgirsti profesionalo komentaro ir nebūrkime iš lubų ar tirščių. Šis imitatorius yra sukurtas japono, kuris tikrai myli tėvinainio kūrinius ir apie juos supranta ne blogiau nei Lietuviai. Čia yra japonų dovanotas projektas ir išbandytas Lietuvoje , kuris bando apeiti EUR 5 ar kitus europos ekologinius perteklinius reikalavimus. Šis reikalavimas patogus naftos produktų gamintojams, nes taip patogu pateisinti didesnes kuro sąnaudas ir akcizo surinkimą.
Ar yra argumentuotų profesionalių komentarų?