Autorius Tema: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.  (Skaityta 10304 kartus)

Neprisijungęs Žydrūnass

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 8
Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #15: Liepos 04, 2016, 18:24:14 pm »
Sveiki. Toyota Prius 2010m., Stipriau nuspaudus akseleratorių, labai užkyla apsukos ir lėtai bėgėjasi. Kame problema? Gal kas susidūrėt? Dėžės defektas ar kas? Tarsi "vestų" sankaba.

 

Prisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1469
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Sonixas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 659
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Neprisijungęs Žydrūnass

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 8
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 727
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.

Kiek stipriai? Jei nori pagalbos,pafilmuok ir imesk, nes kitaip gaunsi burimas is kavos tirsciu...

PGiedrius

  • Svečias
Manai gali pareiti tas diskas, abejoju! Jei pareitu, visai nevaziuotu, o jei buksuotu, tai visi turbut zino koks kvapas buna kada sankaba buksuoja  :D
Jei "Žydrūnass" neturi pazystamu su tokiu Prius, palyginimui, manau paprasciausia taksista pasigauti ir duos uz 5 eur pora km pravaziuoti )) o taksioru su priusais tikrai pakanka

Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina

Neprisijungęs Danilla

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #21: Gruodžio 28, 2016, 02:23:53 am »
Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3114
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #22: Gruodžio 28, 2016, 11:23:36 am »
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.
Muziką pasigarsink, cvt greičių dėžės taip jau veikia, kad jei spaudi tai apsukos kylą nevaikiškai :) paspausk iki dugno išvis galvosi, kad tuoj variklis pro kapota išlys :)

BTomas

  • Svečias
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #23: Gruodžio 30, 2016, 15:27:51 pm »
Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos  :-]

Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3114
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #24: Gruodžio 30, 2016, 15:57:10 pm »
Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos  :-]
Aš irgi pasikeičiau, tai mažiau "tamposi" kai persijungia režimai ir tyliau dirba. Daugiau jokio skirtumo.

Neprisijungęs JuliusM

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #25: Balandžio 17, 2017, 18:49:05 pm »
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.

Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau  visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna"  ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3114
Ats: Dėžės defektas ar kas? Toyota Prius 2010m.
« Atsakymas #26: Balandžio 17, 2017, 22:02:52 pm »
Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau  visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna"  ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).
Galimą buvo ir per kompą baterijų voltus ir varžą buvo pažiūrėti, nereikia ir ardyti, labai aiškiai matosi pvz viena, dvi celės voltažas skyriasi nuo kitų 1-2voltais, tos ir būna kaltininkės, varža jų irgi kitokia, nepamenu kiek. Taip va kelis lexusus aikštelėse "išbrokavome", o ridos tipo 150-180k km ribose :)