Vienatūriai > Avensis Verso

Avensis Verso turbinos slegio daviklis

<< < (9/10) > >>

sharas88:
Galu gale nuvaziavau pasidaryti diagnostikos i Mototoja Vilniuje ir noriu pasidalinti savo problema, kurios pasirodo kaip ir nebuvo :-) zodziu, tik uzkurus varikli kompas iskart rode turbinos virslegi (jei gerai pamenu tai rode iskart 255), tai meistras pravaziavo gazuodsmas iki maximumo ir atleisdamas gaza (kad turbina dirbtu rezimu max - min) ir tokiu budu pravale turbina ir dabar viskas veikia puikiai, kazkas buvo papuole matyt ir prisikaupe suodziu. Dabar turbinos darbas pakyla iki 208 ir pradeda mazet, kaip ir turi buti :-) tai tokie ispudziai, gal ir dar kam tokia pati problema kaip pas mane, o ne visokie davikliai.

Venza:
 Cia visiems tos bedos,nes vazineja tik miesto rezimu ir kaip pencininkai  :D

TYRAN:
Noriu pasitarti. Man situacija ta pati. Klaida ta pati. Jau visą savaitę važinėju aplinkkeliu rytais (ten apie 3 ar 4km berods susidaro) režimu (variklis pakankamai sušilęs): 3 pavara apsukos 2k-4,5k. Užgazuoju, atleidžiu, užgazuoju, vėl atleidžiu. Prasimankština kaip turi būti. Iki kito ryto. Kitą rytą apsukų diapazone 3,5k-4,5k vėl jaučiasi strigimai. Ir taip kas rytą. Visą dieną kai reikia kur važiuoti, stengiuosi apsukas laikyti virš 2k. Ar yra šansų, kad apskritai prasivalys tiek, kad jau galėsiu sau sąlyginai ramiai važinėti, ar visgi teks lupti turbiną valymui? O gal yra kokių dar būdų atsikratyti tų suodžių be "chirurginės" intervencijos? Ir ar nepakenks mašinai tokia jau sakyčiau ilgalaikė "šoko terapija"?

Awriuxx:

--- Citata iš: TYRAN  Lapkričio 22, 2016, 07:59:53 am ---Noriu pasitarti. Man situacija ta pati. Klaida ta pati. Jau visą savaitę važinėju aplinkkeliu rytais (ten apie 3 ar 4km berods susidaro) režimu (variklis pakankamai sušilęs): 3 pavara apsukos 2k-4,5k. Užgazuoju, atleidžiu, užgazuoju, vėl atleidžiu. Prasimankština kaip turi būti. Iki kito ryto. Kitą rytą apsukų diapazone 3,5k-4,5k vėl jaučiasi strigimai. Ir taip kas rytą. Visą dieną kai reikia kur važiuoti, stengiuosi apsukas laikyti virš 2k. Ar yra šansų, kad apskritai prasivalys tiek, kad jau galėsiu sau sąlyginai ramiai važinėti, ar visgi teks lupti turbiną valymui? O gal yra kokių dar būdų atsikratyti tų suodžių be "chirurginės" intervencijos? Ir ar nepakenks mašinai tokia jau sakyčiau ilgalaikė "šoko terapija"?

--- Baigti citatą ---

Būna valiklių pvz https://www.autoaibe.lt/autochemija/detaliu-valikliai/wynn-39-s-28679-turbinos-valiklis-200ml-127321 Tik nežinau ar gera mintis jį naudoti. Kiek domėjausi iš pradžių būna pagerėjimas, o po to vėl tas pats. Ir be to, iš kur žinai, kad būten geometrija stringa? Gal reguliavimo vožtuvas kiauras?

TYRAN:

--- Citata iš: Awriuxx  Lapkričio 22, 2016, 08:28:04 am ---Būna valiklių pvz https://www.autoaibe.lt/autochemija/detaliu-valikliai/wynn-39-s-28679-turbinos-valiklis-200ml-127321 Tik nežinau ar gera mintis jį naudoti. Kiek domėjausi iš pradžių būna pagerėjimas, o po to vėl tas pats. Ir be to, iš kur žinai, kad būten geometrija stringa? Gal reguliavimo vožtuvas kiauras?

--- Baigti citatą ---

Modkos draugelis žiūrėjo, diagnostiką darė.

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją