Nuo pirkimo dienos (apie 2 metai) neradau problemos dėl traukos nebūvimo (>2300 rpm tarsi banguodavo variklis). Daug kas bandyta, nuo EGR valymo, iki katalizaoriaus mušimo, niekas nepadėjo. Kadangi po ilgų pasivažinėjimų aukštomis apsukomis šiek tiek pagerėdavo, o EGR ir įsiurbimo kolektorius valyti, katalizatoriaus nėra, beliko bandyt tikrint/valyt turbinos kintančios geometrijos sparnelius (VGT turbine). Padėjo. Patikrinti labai paprasta, tereikia nurodyta paveikslėly kryptymi pabandyti pajudinti sparnelių valdymo rankenėlę. Turi sunkiai, bet judėti. Jei nė iš vietos nejuda, reiškias kad susikaupusios nuosėdos užkimšo valdymą ir greičiausiai čia ir bus tavo problema. Tada belieka sunkioji dalis nuiminėti turbo ir vežt valyt pas secialistus.