Teko skaityt, jog is petu grizusios auto turi labiau pavargusia baterija, nes kalnuotos vietos ir pns. Nors nezinau kiek tiesos ir aisku visi antikoroziniai dalykai:) 200k ar bijot nezinau, nes jau pasimokiau su viena istorija. Planavom draugei pirkt Prius 2, nuvykom i Kauna, i viena ale labai rimta imone, kuri prekiauja lizinginiais is Olandijos(imones vardo neminesiu:D). Apsiziurejom 2007 priusa, gan pilnas, su dazu matuokle apejom lyg ir nedazytas niekur, vidus palyginus nenudroztas, o ir test drive atrodo gan padorus:) rode 182k km. Netikejau, bet pardavejas galva gulde, kad rids tikra ir pas juos niekada nebuna suktos. Nusipirkom. Vazinejom keleta dienu patenkinti, tik viena lietinga diena valytuvo svirtis isluzo, stotuose negavau tai variau i toyota uzsakyt. O tada ir ridos paklause:)) tai suzinojau, kad jau vasara 400k turejo:) siaip netaip pavyko grazint ta auto, nors bendrai keli simtai minuse isejo su visais tepalu keitimais, padangom ir tt. Ka norejau pasakyt, kad prie 400k km ji vaziavo gerai, baterijos ikrova visuose celiuose buvo tolygi. Jeigu ne tas valytuvas tai butu turbut ir like galvoj, kad turim auto su 182k. Rytoj priims Mototoja patikrai nuziureta Prius 3. Tai matysim ka rodo. Ar yra Vln vieta, kur nuodugniai baterijos gyvavima patikrintu? Aciu