Nu va buvau Mototojoj. Tai suzinojau dalyka apie kuri net nebuciau pagalvojes, nors kazkas cia rase. Nuejom su meistrais ir prie mano masinos, pasirodo aukscio skirtumas tarp kaires ir desines yra ne 1cm o 5mm. Tada su tuo paciu metru praejom pro visiskai naujus du hibridus. Pirmiausia prie RAV4, skirtumas tarp desines ir kaires 6mm, Auris universalas 5mm. Zodziu, pasirodo, kad japaskes net nesuka galvos del tokiu skirtumu. Kadangi inverteris su el varikliu stovi labiau kaireje (vairuotojo) puseje, o spyruokles i abi puses dedamos vienodos, pasirodo kairioji priekine auto puse turi didesni svori ir be vairuotojo. Todel, toks pakrypimas auto kaip ir gamintojo neapskaiciuotas netikslumas. Is esmes tai itakos vairavimui, saugumui ir daliu devejimuisi neturi. Sake: as pirmas kuris pastebejau toki dalyka. Kadangi kiekvienas atstovas veda, gedimu statistika, tai minejo, kad mano skundas ar pastaba, kaip bepavadinsi, turetu pasiekti gamintoja, tik klausimas ar gamintojas ir tolimesniuose hibridiniuose modeliuose del sio netikslumo imsis kokiu korekciju.
Na bet kadangi prie mano akiu buvo pamatuoti atstumai ir kitu hibridu, tai kazkiek ramiau liko, kad taip ir turi buti. Dar paminejo, kad jei auto priparkuotas buna taip, jog jo galine asis stovi auksciau nei priekine, tie auskcio skirtumai, gali sviruoti ir iki 1CM, del to, kad spyruokles tuo metu labiau spaudziasi ir paklaida gali kisti nuo masinos stovejimo busenos.
Nu nesitikejau tokios pabaigos. Bet irodymai yra irodymai.
Tai kas turit hibrida panasiu metu, kaip mano galit paeksperimentuoti ir pasimatuoti skirtumus atstumo, turetu irgi buti bent jau per 5mm.
Bet aciu visiem, uz patarimus, nes jau buvau ziauriai susinervines.