tai toj schemoj ir pazymetos tos dvi spulkos geltonos, kurias ir vadinu kugiais. Tu cia imetei visa schema hibridines pavaros, bet deze realiai susideda is tu dvieju geltonai pazymetu riciu. Nebent dezes tepalas dar kazkur cirkuliuoja, bet kazkaip abejoju ar dezes tepalas nueina iki el variklio per visus inverterius. Elektros variklis isvis tepimo nereikalauja kiek suprantu
Ne, Slashas visiškai teisus. Nėra ten jokių "kūgių", nėra nieko net panašaus į CVT variatorių. Dėžė
nesusideda iš "tų dviejų geltonai pažymėtų ričių".
Viskas ten tepale - ir grandinė tepale (I - II kartos Prius, vėliau panaikinta ir ji, III kartos Prius nebeturi, Auris nebeturi, galia tiesiai dantračiais perduodama), ir dantračiai, ir abu varikliai tepale. Pačiame gale dėžės (žvelgiant nuo variklio pusės) yra tepalo pompa.
Inverteris yra atskira HSD dalis, nesusijusi su transmisija.
Ar reikia keisti alyvą? Mano manymu, reikia. Buvo atlikti cheminiai naudotos HSD alyvos tyrimai, nustatyti reikšmingi pakitimai ir metalų priemaišos.
Tinka tik
"Toyota WS" alyva, jokios kitos naudoti negalima.
Keitimo intervalas - pagal kiekvieno norus ir kišenę, aš pirmą sykį keičiau po 150 000 km, dabar keisiu kas 50 000 km.